Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Au :( *enorm pijn aan voet*

4 plaatsers

Ga naar beneden

Au :( *enorm pijn aan voet* Empty Au :( *enorm pijn aan voet*

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 0:36

Sinds zaterdag heb ik enorm pijn aan mijn voet! Het zit net onder mijn tenen, ik kan er niet op staan, ik loop op mijn hiel om hem zoveel mogelijk te ontzien & het doet ook pijn als je eraan zit, het trekt door naar mijn tenen. Het zijn enorm drukke weken op het werk, en ik ben bang dat het overbelast is, en dat het gewoon de druppel is voor mijn lichaam. Om 14.00u heb ik een afspraak bij de dokter, omdat het écht pijn doet en ik niet kan lopen Cry

Mijn vriend heeft daar ook enorm pijn gehad toen hij zijn voet gebroken had, en daar zitten je banden zegt hij... Sad

Heeft iemand dit ooit gehad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Au :( *enorm pijn aan voet* Empty Re: Au :( *enorm pijn aan voet*

Bericht  Phileine ma 3 dec 2012 - 0:57

Het komt mij bekend voor, tijdje terug heb ik dit ook gehad. Bij mij is het na een dag of twee/drie weggetrokken. Kan het niet met je FM te maken hebben? Ik denk dat het bij mij hier wel door kwam, want er was verder niets noemenswaardigs gebeurd.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Au :( *enorm pijn aan voet* Empty Re: Au :( *enorm pijn aan voet*

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 1:01

Zou kunnen hoor, ik heb wel vaker ergens een paar dagen pijn door de FM, maar nu kan ik gewoon echt niet lopen, dat doet teveel pijn, en dat is gewoon kut. Ik kan echt niks zo Cry En zo kan ik sowieso niet werken, want daar moet ik 7 uur lang lopen, ik kom net tot de keuken op mijn hiel laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Au :( *enorm pijn aan voet* Empty Re: Au :( *enorm pijn aan voet*

Bericht  Phileine ma 3 dec 2012 - 1:22

Pippa schreef:Zou kunnen hoor, ik heb wel vaker ergens een paar dagen pijn door de FM, maar nu kan ik gewoon echt niet lopen, dat doet teveel pijn, en dat is gewoon kut. Ik kan echt niks zo Cry En zo kan ik sowieso niet werken, want daar moet ik 7 uur lang lopen, ik kom net tot de keuken op mijn hiel Au :( *enorm pijn aan voet* 394967

Dat is balen Cry Hmm het enige wat ik kan bedenken is een badje met warm water en daar dan met je voet in gaan zitten. Of met bodylotion masseren. En anders even wachten of de dokter iets heeft. Ik heb vooral gemasseerd, maar ik denk niet dat het daardoor over is gegaan.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Au :( *enorm pijn aan voet* Empty Re: Au :( *enorm pijn aan voet*

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 2:13

Overbelast, waarschijnlijk zijn die pezen ontstoken. Ik heb pijnstilling gekregen & moet rust houden. Ze ging niet zeggen wat wel, of niet mocht, dat moest ik zelf aankijken. Sowieso wel 1-2 weken zoet mee zei ze, dus zeer waarschijnlijk ook niet werken dan. Deze week mag ik niet komen op mijn werk, vrijdag bellen over volgende week. Bah, maar zat er wel aan te komen dat mijn lichaam er even klaar mee was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Au :( *enorm pijn aan voet* Empty Re: Au :( *enorm pijn aan voet*

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 2:17

Wat vervelend pip! Balen voor je werk, maar niks aan te doen. Laat het maar even goed rusten! x

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Au :( *enorm pijn aan voet* Empty Re: Au :( *enorm pijn aan voet*

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 2:25

Elodie schreef:Wat vervelend pip! Balen voor je werk, maar niks aan te doen. Laat het maar even goed rusten! x

O had je net een bericht gestuurd al haha, maar je had het hier al gelezen dus. Ja, klote, maar moet echt mijn rust pakken maar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Au :( *enorm pijn aan voet* Empty Re: Au :( *enorm pijn aan voet*

Bericht  Elliot ma 3 dec 2012 - 2:26

Wat rot meisje! Sterkte ermee, ik hoop dat het snel overgaat. En wel echt rust houden hoor, niet jezelf voorbij lopen. Dan ben je er alleen maar langer zoet mee! hug
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Au :( *enorm pijn aan voet* Empty Re: Au :( *enorm pijn aan voet*

Bericht  Pompoen ma 3 dec 2012 - 5:16

Het is rot omdat het druk is op je werk, maar voor jou is het misschien wel even goed om een (letterlijk) pas op de plaats te maken en een beetje uit te kunnen rusten! Niet dat het niet heel erg vervelend is hoor, ik hoop dat die pijn gauw weer een beetje bijtrekt!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Au :( *enorm pijn aan voet* Empty Re: Au :( *enorm pijn aan voet*

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 5:18

Pompoen schreef:Het is rot omdat het druk is op je werk, maar voor jou is het misschien wel even goed om een (letterlijk) pas op de plaats te maken en een beetje uit te kunnen rusten! Niet dat het niet heel erg vervelend is hoor, ik hoop dat die pijn gauw weer een beetje bijtrekt!

Ik begrijp wat je bedoeld hoor, dat zei mijn moeder ook inderdaad, dat ik nu wel moest! En dat het niet leuk is, maar voor mij wel beter.... Ik ga mijn best doen om écht uit te rusten! Ik kan 5 stappen, dus kom sowieso niet ver nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Au :( *enorm pijn aan voet* Empty Re: Au :( *enorm pijn aan voet*

Bericht  Pompoen ma 3 dec 2012 - 5:22

Ja, ik denk gezien je berichten van de afgelopen tijd dat dit ergens misschien nog best goed voor je is. Maar ik hoop niettemin toch dat je je snel weer beter gaat voelen! En dan niet alleen je voet maar gewoon gelijk helemaal! En probeer niet te veel op die hiel te blijven steunen want dan overbelast je die straks ook nog!! hug
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Au :( *enorm pijn aan voet* Empty Re: Au :( *enorm pijn aan voet*

Bericht  Exogenesis ma 3 dec 2012 - 6:21

Beterschap! Au :( *enorm pijn aan voet* 699888
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Au :( *enorm pijn aan voet* Empty Re: Au :( *enorm pijn aan voet*

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum