Kat mauwt enorm veel en hard
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kat mauwt enorm veel en hard
Wie is er hier kattenexpert?
Mijn kat miauwt enorm hard en veel. Dat heeft hij altijd al een beetje gedaan (ook terug 'praten' als je iets tegen hem zegt) maar het is nu echt in korte tijd heel veel meer geworden. Hij heeft gewoon voldoende eten en drinken, krijgt veel aandacht, heeft ook een vriendje (de andere kat is veel bij hem en daar kan hij het ook goed mee vinden), hij wordt regelmatig ontvlooid en ontwormd, kattenbak is schoon... ik weet niet wat het is.
Zou het kunnen dat hij het raar vindt dat mijn zoons er al een paar weken niet zijn? Dat hij ze mist, of zo? Of zou ik naar de dierenarts moeten?
Mijn kat miauwt enorm hard en veel. Dat heeft hij altijd al een beetje gedaan (ook terug 'praten' als je iets tegen hem zegt) maar het is nu echt in korte tijd heel veel meer geworden. Hij heeft gewoon voldoende eten en drinken, krijgt veel aandacht, heeft ook een vriendje (de andere kat is veel bij hem en daar kan hij het ook goed mee vinden), hij wordt regelmatig ontvlooid en ontwormd, kattenbak is schoon... ik weet niet wat het is.
Zou het kunnen dat hij het raar vindt dat mijn zoons er al een paar weken niet zijn? Dat hij ze mist, of zo? Of zou ik naar de dierenarts moeten?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kat mauwt enorm veel en hard
Kan zijn dat-ie de jongens mist, hoor! pf ik word schijtziek van Moshi als m'n moeder weg is. Dan jaag ik 'm weg (Tot ik 'm weer hoor janken, dan voel ik me schuldig)
Ik zou niet gelijk aan de DA aan, denk dat 't gewoon de verandering is en mss heeft ie last van 't weer?
Ik zou niet gelijk aan de DA aan, denk dat 't gewoon de verandering is en mss heeft ie last van 't weer?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik denk niet dat het het weer is, want hij doet het nu zo'n week of 2 echt extreem, ongeveer zo lang als de jongens weg zijn, dus hij deed het ook al toen het nog een stuk koeler was. Hij heeft altijd al hard gemauwd (als ik iemand aan de telefoon heb en hij mauwt, dan denken ze wel eens dat er een huilende baby bij me in huis is), maar dat ging eigenlijk al een heel stuk beter, maar nu ineens doet hij het harder en extremer dan ooit.
Misschien is het inderdaad het missen van de jongens. Hij lijkt op zijn baasje
Misschien is het inderdaad het missen van de jongens. Hij lijkt op zijn baasje
RYW- Ratel
Frits miauwt eigenlijk nooit (More a.. suffer-in-silence-guy) maar als ik er niet ben of tijdje weg ben al, gaat ie wel zoeken en wordt ie onrustig.
Wanneer komen je mannen weer thuis?
Bazinga- Ratel
Tris schreef:Frits miauwt eigenlijk nooit (More a.. suffer-in-silence-guy) maar als ik er niet ben of tijdje weg ben al, gaat ie wel zoeken en wordt ie onrustig.
Dinsdag, maar woensdag gaan wij een weekje met ze op vakantie... dus dan moet hij ze weer missen! De buurvrouw komt dan voor ze zorgen, dat doet ze al jaren, en die komt dan dagelijks uuuuuren met ze spelen (heerlijk, een catsitter met pensioen die verder niets te doen heeft), dus ik hoop dat dat hem een beetje door die week heen trekt..
RYW- Ratel
Ach arm mormeltje...
Maar blij voor jou dat jij ze tenminste snel weer kunt zien! En beter, zo'n catny!
Maar blij voor jou dat jij ze tenminste snel weer kunt zien! En beter, zo'n catny!
Bazinga- Ratel
Hier ook zo'n herrieschopper. Wij zijn afgelopen zaterdag terug gekomen na drie weken en hij was de eerste twee dagen ook extreem aan het mauwen. Nu nog wel iets meer. We zeiden al hij is zijn vakantie aan het vertellen. Als hij verder normaal doet zou ik me er niet zo druk over maken
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hier ook 2 katten (van de 3, die andere is nog klein en nooit alleen geweest) die enorm gaan lopen zoeken als mijn vriend langer weg is voor zijn werk. Dan zijn ze van slag, en lijken ze geen rust te hebben. En mauwen, ja inderdaad dat doen ze hier dan ook.
Toen we met vakantie waren geweest 2 weken was het helemaal erg. Mijn vader zei echt dat hij 2 weken lang oorverdovend gemauw moest aanhoren bij de slaapkamerdeur smorgens (normaal komen we daar natuurlijk uit haha). En dat hebben ze echt iedere dag gedaan als hij dan binnen kwam zaten ze beide voor de deur van de slaapkamer.
En toen we terugkwamen van die 2 weken...waren het net magneetjes. Overal waar we heen gingen wilden ze perse mee. Heel apart!
Toen we met vakantie waren geweest 2 weken was het helemaal erg. Mijn vader zei echt dat hij 2 weken lang oorverdovend gemauw moest aanhoren bij de slaapkamerdeur smorgens (normaal komen we daar natuurlijk uit haha). En dat hebben ze echt iedere dag gedaan als hij dan binnen kwam zaten ze beide voor de deur van de slaapkamer.
En toen we terugkwamen van die 2 weken...waren het net magneetjes. Overal waar we heen gingen wilden ze perse mee. Heel apart!
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Enorm veel zin in vlees
» Jeetje enorm verwend..
» Au :( *enorm pijn aan voet*
» Veel te veel gegeten..
» Te veel...
» Jeetje enorm verwend..
» Au :( *enorm pijn aan voet*