So long, farewell .... Burn!
+31
Snoes
Champagne
Jordana
Oasis
Suus
Zwerver
TNMN
L!ND@
Raindrop
Makamba
Snack a Jack
lilaa
Esperanza
Tiana
Burn
Arwyn
Sorella
Marin
Chocolate Cookie
Jeanette
Jezzie
ekiaam87
Roza
Lotus
Juul
May
Jade
Zininzon
Alex
Jasmine
Erin
35 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: So long, farewell .... Burn!
Heel veel plezier! Ik hoop dat je een leuke tijd hebt in Oostenrijk!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Heel veel plezier en een mooie tijd toegewenst!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Toedels, Burnie Dochter! Ik kan wel zeggen dat ik je ga missen, maar ik neem aan dat er ook internet is in Oostenrijk? En dat we ergens in de komende vijf maanden nog wel iets van je horen? In ieder geval heel veel plezier in Oostenrijk, maar er wat van!
Gast- Gast
Heel veel succes met deze uitdaging en geniet ervan
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Heel veel plezier! Geniet van al het moois wat op je pad komt.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Heel veel plezier en succes Burn!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Veeel plezier en geniet er van! Liefs
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Veel plezier Burn!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Heel veel succes & plezier in Oostenrijk!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik denk laat het jullie even weten.
Ze is namelijk veilig aangekomen in Oostenrijk!!
Ze is namelijk veilig aangekomen in Oostenrijk!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Heel veel succes en plezier gewenst! Geniet ervan!
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Veel plezier!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Heel veel plezier & succes, zet 'm op!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Gekopieerd vanaf mijn blog! 19/11
Guten Tag!
Gisterochtend om 6 uur was het dan zover!
Vertrekken naar Oostenrijk. Nadat de auto bepakt en bezakt was zijn we vertrokken. Natuurlijk eerst nog even m'n stoere oma opgepikt en uiteindelijk vertrokken.
Bij de eerste stop reden we langs een Nederlandse auto en hier zag ik gelijk Jacqueline (mijn klasgenootje).. Een fijne gevoel voor beiden zodat we beiden weten dat we onderweg zijn.
Na de nodige versnaperingen onderweg, bergen, haarspeldbochten en 'oooooooh' en 'aaaaaaaaaa' (vooral het geweldige gezicht van oma!) waren we om kwart voor 4 hier aangekomen!
En toen begon het.. We (Jacqueline en ik) hadden een sleutel gekregen, we gingen snel naar ons plekkie en waren erg nieuwsgierig. We kwamen in een geweldig appartement! Groot, ruim maar vooral luxe! Druk bezig met uitpakken en alles inruimen. Ondertussen even snel naar de vrouw van de parkmanager en deze liep met ons mee naar het appartement.
En toen deed ze een andere deur open..
OEPS! We zaten dus in het verkeerde appartement..
Het appartement waar we nu zitten is een stuk kleiner en ietsie minder luxe. Na ons over deze teleurstelling heengezet te hebben, gaan we er het beste van maken!
Gisteravond even een potje gedobbeld met oma en mama en daarna lekker in mijn nieuwe bedje geslapen naast Jacqueline.
Vanmorgen hebben we een rondleiding gehad van Rick (de Fun&Entertainment medewerker) en WAUW! Wat een luxe, wat geweldig, wat mooi! De foto's zullen later volgen! Nu ff geen tijd voor!
Vanmiddag lekker rond gereden, ergens koffie gedronken, weer rond gereden en toen uit eten geweest!
HEERLIJK! Niemand heeft het bord leeg gekregen (behalve oma! Die stopt gewoon een halve schnitzel in een plastic zakje, servetje er om heen en *hup* de tas in..
Vandaag is ook mijn andere collega Floor aangekomen, een leuke spontane meid! Dat komt zeker goed!
Ik heb nu even niets meer te vertellen, ik ga nog even naar m'n ouders en oma! Lekker spelletje doen en bankhangen!
Voor de mensen die mij een (kerst)kaartje willen sturen dat kan altijd! Ik ben dol op post..
Dat kan naar..
Landal Brandnertal
t.a.v. Bernadet Zomer (stagiaire)
Tschlenga 3
A-6707 Bürserberg
Oostenrijk
Mocht iemand me willen bellen, dat kan ook.. Maar dan liever naar mijn Oostenrijkse nummer, dat scheelt mij gigantisch in de kosten! E-mail me anders even over mijn Oostenrijkse nummer, dan stuur ik je die even!
Dikke knuffel vanuit het mooie Oostenrijk!
Guten Tag!
Gisterochtend om 6 uur was het dan zover!
Vertrekken naar Oostenrijk. Nadat de auto bepakt en bezakt was zijn we vertrokken. Natuurlijk eerst nog even m'n stoere oma opgepikt en uiteindelijk vertrokken.
Bij de eerste stop reden we langs een Nederlandse auto en hier zag ik gelijk Jacqueline (mijn klasgenootje).. Een fijne gevoel voor beiden zodat we beiden weten dat we onderweg zijn.
Na de nodige versnaperingen onderweg, bergen, haarspeldbochten en 'oooooooh' en 'aaaaaaaaaa' (vooral het geweldige gezicht van oma!) waren we om kwart voor 4 hier aangekomen!
En toen begon het.. We (Jacqueline en ik) hadden een sleutel gekregen, we gingen snel naar ons plekkie en waren erg nieuwsgierig. We kwamen in een geweldig appartement! Groot, ruim maar vooral luxe! Druk bezig met uitpakken en alles inruimen. Ondertussen even snel naar de vrouw van de parkmanager en deze liep met ons mee naar het appartement.
En toen deed ze een andere deur open..
OEPS! We zaten dus in het verkeerde appartement..
Het appartement waar we nu zitten is een stuk kleiner en ietsie minder luxe. Na ons over deze teleurstelling heengezet te hebben, gaan we er het beste van maken!
Gisteravond even een potje gedobbeld met oma en mama en daarna lekker in mijn nieuwe bedje geslapen naast Jacqueline.
Vanmorgen hebben we een rondleiding gehad van Rick (de Fun&Entertainment medewerker) en WAUW! Wat een luxe, wat geweldig, wat mooi! De foto's zullen later volgen! Nu ff geen tijd voor!
Vanmiddag lekker rond gereden, ergens koffie gedronken, weer rond gereden en toen uit eten geweest!
HEERLIJK! Niemand heeft het bord leeg gekregen (behalve oma! Die stopt gewoon een halve schnitzel in een plastic zakje, servetje er om heen en *hup* de tas in..
Vandaag is ook mijn andere collega Floor aangekomen, een leuke spontane meid! Dat komt zeker goed!
Ik heb nu even niets meer te vertellen, ik ga nog even naar m'n ouders en oma! Lekker spelletje doen en bankhangen!
Voor de mensen die mij een (kerst)kaartje willen sturen dat kan altijd! Ik ben dol op post..
Dat kan naar..
Landal Brandnertal
t.a.v. Bernadet Zomer (stagiaire)
Tschlenga 3
A-6707 Bürserberg
Oostenrijk
Mocht iemand me willen bellen, dat kan ook.. Maar dan liever naar mijn Oostenrijkse nummer, dat scheelt mij gigantisch in de kosten! E-mail me anders even over mijn Oostenrijkse nummer, dan stuur ik je die even!
Dikke knuffel vanuit het mooie Oostenrijk!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Leuk, een stage in het buitenland! Ik heb dat zelf ook gedaan, ik heb in een hotel gewerkt in Zuid Frankrijk.
Veel succes en plezier!
Veel succes en plezier!
Gast- Gast
Klinkt goed, Burn!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Veel plezier, Burn!
Penny Blossom- Prater