musical sing-a-long
+3
rapa nui
Printje
Sarah1985
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
musical sing-a-long
Wie gaat het kijken
Ik wel ben heel erg benieuwt naar Buddy holly daar ga ik 2 keer heen. Speelt Tim Akkerman in
Verder is het altijd leuk om te zien
Ik wel ben heel erg benieuwt naar Buddy holly daar ga ik 2 keer heen. Speelt Tim Akkerman in
Verder is het altijd leuk om te zien
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: musical sing-a-long
Ik heb 'm ook aanstaan. Ik ben vooral benieuwd naar Shrek, maar meer omdat er twee kennissen inspelen.
Gast- Gast
Deze is ook leuk zeg! Dik Trom staat nu op het podium.
Edit: Laat Vera Mann nou net opkomen. Als ik iemand niet leuk vind in een show...
Edit: Laat Vera Mann nou net opkomen. Als ik iemand niet leuk vind in een show...
Gast- Gast
Ik vind het ook altijd leuk om te zien, wat heeft die Willemijn (groene heks Wicked) toch een dijk van een stem. Die nieuwe prins vind ik niet zo, al vond ik Jim ook niet goed, heb hem altijd zo'n schapenstem vinden hebben
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
En nu Annie. Ook zo'n show die je om de vier jaar wel op het podium ziet staan.
Gast- Gast
hhaha en toch blijft Annie schattig vind ik... die lekkere vals zingende kindjes.
Printje- Lady Post-a-lot
Megara schreef:En nu Annie. Ook zo'n show die je om de vier jaar wel op het podium ziet staan.
is het al weer 4 jaar geleden? Zat me zelf net af te vragen of ze die nu jaarlijks doen
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
rapa nui schreef:Megara schreef:En nu Annie. Ook zo'n show die je om de vier jaar wel op het podium ziet staan.
is het al weer 4 jaar geleden? Zat me zelf net af te vragen of ze die nu jaarlijks doen
Heb het even nagezocht op Wikipedia. De eerste keer was van 1997 tot 1999, daarna van 2005 tot 2007 en dan de huidige productie van 2012 tot 2013.
Gast- Gast
Ik vind het zo vervelend dat ze de teksten van De Kleine Zeemeermin hebben aangepast, nou kan ik niet fatsoenlijk uit mijn hoofd meezingen..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Ik vind het zo vervelend dat ze de teksten van De Kleine Zeemeermin hebben aangepast, nou kan ik niet fatsoenlijk uit mijn hoofd meezingen..
hahahhaaha +1. ik was al mee aan het loeien maar dacht he het klopt niet.....
Mmmm mijn lijstje groeit wel zo;
- ik wil zoooooooo graag nog een keer naar Wicked
- Sister act
- Kleine zeemeermin
- annie omdat ik dat altijd zo schattig vind
Printje- Lady Post-a-lot
Ik moet bij dat ene liedje altijd denken aan de versie van Natalee Holloway.
Gast- Gast
- Ik was verrast door sister act (alleen jammer dat Simone Kleinsma niks zong) Zou ik nu wel graag willen zien.
- Aspects of Love lijkt me ook wel mooi. Al hoop ik wel dat ze Lone van Roosendaal een andere pruik geven.
- Shrek zag er swingend uit, misschien met korting een keer heengaan. vond alleen de kostuums van Donkey en Shrek erg tegenvallen. Lord Farquaad was grappig en Fiona erg mooi.
De rest vond ik niet zo heel boeiend. Lover of Loser was vals en de stem van dat meisje vond ik sowieso niet om aan te horen. Buddy Holly spreekt me niet aan. Het enige wat ik aan Wicked mooi vind is de stem van Willemijn. Annie en de Jantjes heb ik al eens gezien. En Dik Trom is niet mijn ding. Kleine zeemeermin vind ik geen leuke show. Vind Tessa ook te oud klinken, ze mist de typische Disney glans. En van Yab Yum snapte ik helemaal niks. Beetje chaotisch. Al waren de dans/circusacts wel mooi. Maar deze show krijgt vanaf de eerste tryout al slechte kritieken.
Zou alleen wel willen dat ze ooit meer zendtijd krijgen. Nu wordt van alles een medley gemaakt of maar 1 nummer, ingekort, gezongen. Is best zonde aangezien er geen musical awards meer zijn en dit eigenlijk de enige kans is om de shows op zo'n manier te promoten.
- Aspects of Love lijkt me ook wel mooi. Al hoop ik wel dat ze Lone van Roosendaal een andere pruik geven.
- Shrek zag er swingend uit, misschien met korting een keer heengaan. vond alleen de kostuums van Donkey en Shrek erg tegenvallen. Lord Farquaad was grappig en Fiona erg mooi.
De rest vond ik niet zo heel boeiend. Lover of Loser was vals en de stem van dat meisje vond ik sowieso niet om aan te horen. Buddy Holly spreekt me niet aan. Het enige wat ik aan Wicked mooi vind is de stem van Willemijn. Annie en de Jantjes heb ik al eens gezien. En Dik Trom is niet mijn ding. Kleine zeemeermin vind ik geen leuke show. Vind Tessa ook te oud klinken, ze mist de typische Disney glans. En van Yab Yum snapte ik helemaal niks. Beetje chaotisch. Al waren de dans/circusacts wel mooi. Maar deze show krijgt vanaf de eerste tryout al slechte kritieken.
Zou alleen wel willen dat ze ooit meer zendtijd krijgen. Nu wordt van alles een medley gemaakt of maar 1 nummer, ingekort, gezongen. Is best zonde aangezien er geen musical awards meer zijn en dit eigenlijk de enige kans is om de shows op zo'n manier te promoten.
Erza Scarlet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 46
Registratiedatum : 01-08-12
Erza Scarlet schreef:- Ik was verrast door sister act (alleen jammer dat Simone Kleinsma niks zong) Zou ik nu wel graag willen zien.
Dat was Wiet uit GTST (Pip Pellens), ik vond het ook niet om aan te horen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb het net even gekeken maar ik vind er ook niet echt zulke denderende musicals bij zitten. Zou er hier niet eens een perse van hoeven te zien. Wel jammer want ik vind het wel echt leuk om naar een musical te gaan.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
ik vond die van lover en loser ook niks die pip vind ik echt niet met haar gekke stemmetje ze speelt ook in een band https://www.youtube.com/watch?v=YSh0MZYdhao
Vond het dit jaar wel tegenvallen. Misschien komt het omdat we dit seizoen maar 1 keer naar het theater gaan naar buddy holly
Vond het dit jaar wel tegenvallen. Misschien komt het omdat we dit seizoen maar 1 keer naar het theater gaan naar buddy holly
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Lover en Loser is ook voor een wat jonger publiek, gelijk aan het boek.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» The sing off
» Wicked the musical
» Sloggi long basic
» musical zij gelooft in mij
» Vraagje over kaartjes musical
» Wicked the musical
» Sloggi long basic
» musical zij gelooft in mij
» Vraagje over kaartjes musical
Pagina 1 van 1