Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(chronische) blaasontstekingsklachten na bevalling?

2 plaatsers

Ga naar beneden

(chronische) blaasontstekingsklachten na bevalling? Empty (chronische) blaasontstekingsklachten na bevalling?

Bericht  Flower_L do 17 nov 2011 - 1:51

sinds dat ik bevallen ben van L. heb ik veel last van mn buik en onderrug. Met vlagen is het weer heel heftig, en ben dan ook een periode heel erg moe. Al tig keer urine controleren (vanochtend weer) en elke keer vinden ze een spoortje bloed. Geen ontsteking, maar een irritatie. Heb inmiddels (geloof) 4x antibiotica gehad hiervoor.

2x uitgebreid bloedonderzoek + urinecheck in zkh, en echo laten maken. Is allemaal helemaal goed. Urine staat nu nog op kweek, morgen weer bellen, maar ga er vanuit dat het rustig is gebleven....dus geen antibiotica. Nu zit ik ook niet te wachten op weer een kuurtje...wil er gewoon een keer vanaf. Het blijft altijd bij een spoortje, en ondertussen voel ik me al maanden gewoon zwak en futloos.

Huisarts weet volgens mij niet meer zo goed wat hij ermee aan moet, ben dus benieuwd of hier meiden zijn die toevallig dit herkennen of tips hebben. Ik drink (en daardoor plas...) al heel veel sinds maanden. Slik van die cranberrypillen, en plas altijd goed uit.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(chronische) blaasontstekingsklachten na bevalling? Empty Re: (chronische) blaasontstekingsklachten na bevalling?

Bericht  loesje do 17 nov 2011 - 3:05

heb je geen niersteen? want dan heb je precies dezelfde klachten.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

(chronische) blaasontstekingsklachten na bevalling? Empty Re: (chronische) blaasontstekingsklachten na bevalling?

Bericht  Flower_L do 17 nov 2011 - 7:34

Denk het niet, dan heb je zo te lezen dusdanig pijn dat je over grond kruipt. Dat heb ik niet. En mijn klachten spelen eigenlijk al 16mnd...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: