Hebben jullie ouders tattoo's?
+57
Roza
Alex
Raven
Lavendel
_Lacey_
mickey
Lindsya
PluDan
TNMN
sonly
Terkina
SnowWhite
Floor
JustMeDaan
Jelin
Parisienne
Bosjesvrouw
Snack a Jack
VeryCherry
Paper Crown
Ooh La La!
Eris
Lejow
TGR
Tullow
Zora
Antibes
Silver
RYW
Pompoen
Kabouter
meisjesmama
Flippin' Bitch
Jeanette
Lady4
Sarah1985
Lune
Oasis
Chocolate Cookie
Esperanza
Suus
Polly
Monte
Blond
Rush
Mamsie
Salander
Sorella
Printje
Tania
Lady Starstruck
Makamba
Roxi3
Susan
Zwerver
Raindrop
Jade
61 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hebben jullie ouders tattoo's?
Nee maar ik zou het zelf wel willen. Maar ik ben zo bang dat ik later spijt krijg.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het nu een paar keer gelezen, maar ik snap echt niet wat je bedoelt...Terkina schreef:
Alleen mijn opa had heel veel moeite met tattoos. Niet per se omdat hij ze lelijk vond, maar omdat ik de WO2 lampenkappen van zo'n huid gemaakt werk, hij moest daar dus altijd aan denken.
Ontopic: mijn vader heeft geen tattoos, moet er ook niks van hebben. Ik geloof dat mijn moeder wel een tattoo heeft, maar ik heb geen contact met haar, dus zeker weten doe ik het niet.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Nee (of ze moeten het heel erg goed voor me weten te verbergen ).
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Nee gelukkig niet.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Mijn vader had drie tattoos twee adelaars en een zelfontworpen tattoo met een muziekbalk en muzieknootjes erin die rock n´roll junkie betekende.
Hij is helaas overleden.
Mijn moeder wilt er geen ze vind het niet mooi.
Ik zelf heb er twee een heb ik al van mijn 18e (toen mocht ik het pas van mijn vader, terwijl hij er toen al zelf had) en ik heb ook een adelaar op mijn voet met een hartje voor mijn vader.
Mijn zusje heeft er ook twee een basgitaar met een hartje in het snoer voor mijn vader en een supermooie zwaluw goed uitgewerkt op haar onderbuik.
Hij is helaas overleden.
Mijn moeder wilt er geen ze vind het niet mooi.
Ik zelf heb er twee een heb ik al van mijn 18e (toen mocht ik het pas van mijn vader, terwijl hij er toen al zelf had) en ik heb ook een adelaar op mijn voet met een hartje voor mijn vader.
Mijn zusje heeft er ook twee een basgitaar met een hartje in het snoer voor mijn vader en een supermooie zwaluw goed uitgewerkt op haar onderbuik.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Niemand in onze familie heeft een tattoo. Alleen mijn schoonzusje heeft er twee, maar dat is koude kant.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja, mijn moeder en ex stiefvader hebben er meerdere. Ze kunnen ze verbergen, maar ook laten zien. Vooral in de zomer.
Ik vind het prima, ik heb zelf ook een kleintje en wil er nog een enigzins grote bij ooit met een bepaalde reden.
Never judge a book by it's cover denk ik dan maar, tenzij die cover onherkenbaar is geworden door de enorme hoeveelheid tattoo's. Want er is wel een grens vind ik
Ik vind het prima, ik heb zelf ook een kleintje en wil er nog een enigzins grote bij ooit met een bepaalde reden.
Never judge a book by it's cover denk ik dan maar, tenzij die cover onherkenbaar is geworden door de enorme hoeveelheid tattoo's. Want er is wel een grens vind ik
Laatst aangepast door Tea-Leaf op do 17 nov 2011 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Evy schreef:Niemand in onze familie heeft een tattoo. Alleen mijn schoonzusje heeft er twee, maar dat is koude kant.
Zo noemt mijn schoonfamilie dat ook. Vreselijke benaming.
Gast- Gast
Volgens mij probeert ze te zeggen dat er in de WOII lappenkappen gemaakt werden van de huid van mensen die tatoeages hadden, omdat het dan een mooie kap was. Zeg ik het zo goed? Gebeurde dit trouwens echt?(geen fabeltje?), want het is wel heel luguber om met zo'n lamp in je huiskamer te zitten(of begrijp ik het verhaal nou niet echt )mickey schreef:Ik heb het nu een paar keer gelezen, maar ik snap echt niet wat je bedoelt...Terkina schreef:
Alleen mijn opa had heel veel moeite met tattoos. Niet per se omdat hij ze lelijk vond, maar omdat ik de WO2 lampenkappen van zo'n huid gemaakt werk, hij moest daar dus altijd aan denken.
Ontopic: mijn vader heeft geen tattoos, moet er ook niks van hebben. Ik geloof dat mijn moeder wel een tattoo heeft, maar ik heb geen contact met haar, dus zeker weten doe ik het niet.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Nee, mijn ouders hebben geen tattoo. Mijn vader moet er ook echt niets van weten, die boeit mijn tattoo's ook niet.
Mijn moeder is beide keren mee geweest met het zetten van mijn tattoo
Mijn moeder is beide keren mee geweest met het zetten van mijn tattoo
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Rush schreef:Mijn ouders weten ook niet van al mijn tattoos.RYW schreef:Hahaha nee, ze zijn er erg op tegen. Zo erg op tegen zelfs dat mijn broer van 31 (!) nog altijd niet aan ze heeft durven vertellen dat hij al ruim 10 jaar 2 tattoos heeft
Overigens heeft mijn vriend wel 2 tattoos, en daar hadden ze dan weer helemaal geen mening over niet eerlijk!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Nee en, vooral mijn vader, vinden ze vreselijk! Ik zou er zelf wel eentje willen hebben, maar vind het niet bij me passen.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Nee.. Haha kan me ook niet voorstellen dat je ze wel een tatoo zouden hebben!
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
[color=indigo] Mijn opa van moeders kant had vrij veel tattoo's, mijn moeder heeft er aardig war en mijn tante en twee ooms ook.mijn vader vindt het lelijk maar vindt het bij mij wel oké.[/color
Gast- Gast
Mijn moeder heeft een tattoo op haar voet (net als ik.. in het kader van was ik maar mijn dochter :S )
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Nee, mijn ouders zijn wel de laatste mensen op aarde die ik met een tattoo zie. Ze vinden het meestal ook heel lelijk, al kan m'n moeder de tattoos van Arie Boomsma nog wel waarderen. Verder zijn ze niet zo ouderwets. M'n moeder heeft mij en m'n zusje zelf gaatjes in de oren geprikt en ze verfde mijn haar alle kleuren van de regenboog.
Gast- Gast
Ja, mijn vader heeft verschillende tatoos.
Lemon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 55
Registratiedatum : 10-01-11
Nee, je zit er niet naast, dat bedoelde ik ook. Mijn opa was zeer geinteresseerd in de oorlog en heeft er veel over gelezen enzo, denk dus niet dat hij zomaar een fabeletje verzon. Googlelend kom je trouwens ook uit bij Ilse Koch, waarbij blijkbaar zulke lampenkappen zijn gevonden.Monte schreef:Volgens mij probeert ze te zeggen dat er in de WOII lappenkappen gemaakt werden van de huid van mensen die tatoeages hadden, omdat het dan een mooie kap was. Zeg ik het zo goed? Gebeurde dit trouwens echt?(geen fabeltje?), want het is wel heel luguber om met zo'n lamp in je huiskamer te zitten(of begrijp ik het verhaal nou niet echt )
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» NAV: Hoe zouden JOUW ouders hebben gereageerd...
» Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma
» Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» NAV: Hoe zouden JOUW ouders hebben gereageerd...
» Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma
» Wat zouden je ouders anders moeten hebben gedaan?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: