Ik wil nee/nee sticker, maar vriend niet....
+13
rianne287
Esperanza
Jezzie
Kabouter
Tazz
Salander
Merai
Kqip
Toet
Poisongirl
Rush
Rovine
Sjirafje
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik wil nee/nee sticker, maar vriend niet....
Ik wilde net gaan zeggen: ga voor een leuke mand met deksel erop en zet die in de gang!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Sjirafje schreef:Charlie schreef:Oooh wat zinloos dat mensen over zoiets 2 jaar een discussie kunnen hebben!
Kan toch? Dat je het ergens niet over eens wordt? Ben blij dat we alleen maar discussies hebben. Ken genoeg koppels die elkaar verrot schelden en het servies kapot smijten. Geef mij dan maar een nutteloze discussie over het ontvangen van reclameblaadjes of niet.
We zijn eruit! Er komt een leuke mand in de gang, vond het wel een leuk idee! Thank you!!
Ziet er inderdaad een stuk gezelliger uit dan een kartonnen doos.
Wel fijn dan, dat het 2-jaar durende probleem binnen een avondje is opgelost, toch?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:
Wel fijn dan, dat het 2-jaar durende probleem binnen een avondje is opgelost, toch?
Geweldig toch dit forum?
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb geen tips, zou zelf namelijk nooit zo'n sticker willen
Gast- Gast
Kabouter schreef:Youandi schreef:Ik heb hetzelfde 'probleem'.
Oplossing die hier werkt: HIJ moet de folders opruimen en HIJ moet het oud papier wegbrengen.
+1
+1 Desnoods stiekem een nee nee sticker plakken en kijken of hij het uberhaupt merkt...
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Beachgirl_24 schreef:Kabouter schreef:Youandi schreef:Ik heb hetzelfde 'probleem'.
Oplossing die hier werkt: HIJ moet de folders opruimen en HIJ moet het oud papier wegbrengen.
+1
+1 Desnoods stiekem een nee nee sticker plakken en kijken of hij het uberhaupt merkt...
Dat vind ik onwijs kinderachtig.
Gast- Gast
Pippa schreef:Beachgirl_24 schreef:Kabouter schreef:Youandi schreef:Ik heb hetzelfde 'probleem'.
+1
Ik ook, maar wij zijn dan ook wel ongelofelijk volwassen moet ik erbij zeggen Pippa!
Gast- Gast
Charlie schreef:Pippa schreef:Beachgirl_24 schreef:Kabouter schreef:Youandi schreef:Ik heb hetzelfde 'probleem'.
+1
Ik ook, maar wij zijn dan ook wel ongelofelijk volwassen moet ik erbij zeggen Pippa!
Dat is waar
Gast- Gast
Wij hebben papierbak in de gangkast en daar belanden de foldertjes na een dag of 2 in.
Meestal moet ik ze opruimen, terwijl ik ze ook haast niet lees...mmaar goed alles op pakken en weg
Meestal moet ik ze opruimen, terwijl ik ze ook haast niet lees...mmaar goed alles op pakken en weg
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» En ik maar denken dat mijn vriend niet romantisch is
» Als je vriend niet wil trouwen....
» Vriend was nog niet wakker
» Ik kom er maar niet op
» Ik hoor hem wel maar zie hem niet...
» Als je vriend niet wil trouwen....