Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Koffieleut, hoe is het bij jou?
Het gaat goed hoor! Het "broekloeren" is weer begonnen... Ik heb de hele week al last van mijn buik, linksonderin, en van mijn onderrug. Maar dat kan natuurlijk weer 2 dingen betekenen. Mijn temp is wel nog steeds hoog. Hoe is het met jou nu?
Ik wil je geen hoop geven maar dat had ik ook. Hier gaat heeft eigenlijk wel goed. Ongeduldig aan het wachten tot mijn kuurtje primolut op is, ik wil zo graag verder.
Heb alleen echt geen zin in de feestdagen, wel in Rome
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in de feestdagen, maar naar Rome is natuurlijk wel een heel leuk vooruitzicht! Ga je samen met je man, met zijn tweeen? Hoeveel primolut moet je nog nemen?
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
@ Koffieleut : hoop dat je snel goed nieuws krijgt :-)
@ Muppet: wanneer ga je naar Rome en hoe lang ga je? Lijkt me echt een fantastisch mooie stad, wens je alvast veel plezier.
Hier de dag na de NOD en nog steeds niets in aantocht. Probeer mezelf streng voor te houden dat het gewoon mijn cyclus is die langer duurt nu ik met de pil gestopt ben. Vandaag ga ik werken tot 18 uur, is er dan nog niks gekomen qua menstruatrie, dan gaan we toch even een testje doen, anders lopen we beiden maar gespannen rond. En dan weten we in ieder geval zeker dat mijn cyclus zich gewoon uitrekt.
Mijn moeder vertelde gister dat zij van zowel mijn broer als van mij wel direct zwanger werd, dus je weet maar nooit :p In ieder geval blij vandaag wat afleding te hebben en dan zien we vanavond wel weer verder.
Fijne dag allemaal en alvast een fijn weekend!
@ Muppet: wanneer ga je naar Rome en hoe lang ga je? Lijkt me echt een fantastisch mooie stad, wens je alvast veel plezier.
Hier de dag na de NOD en nog steeds niets in aantocht. Probeer mezelf streng voor te houden dat het gewoon mijn cyclus is die langer duurt nu ik met de pil gestopt ben. Vandaag ga ik werken tot 18 uur, is er dan nog niks gekomen qua menstruatrie, dan gaan we toch even een testje doen, anders lopen we beiden maar gespannen rond. En dan weten we in ieder geval zeker dat mijn cyclus zich gewoon uitrekt.
Mijn moeder vertelde gister dat zij van zowel mijn broer als van mij wel direct zwanger werd, dus je weet maar nooit :p In ieder geval blij vandaag wat afleding te hebben en dan zien we vanavond wel weer verder.
Fijne dag allemaal en alvast een fijn weekend!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Koffieleut, hoe is het bij jou?
Het gaat goed hoor! Het "broekloeren" is weer begonnen... Ik heb de hele week al last van mijn buik, linksonderin, en van mijn onderrug. Maar dat kan natuurlijk weer 2 dingen betekenen. Mijn temp is wel nog steeds hoog. Hoe is het met jou nu?
Ik wil je geen hoop geven maar dat had ik ook. Hier gaat heeft eigenlijk wel goed. Ongeduldig aan het wachten tot mijn kuurtje primolut op is, ik wil zo graag verder.
Heb alleen echt geen zin in de feestdagen, wel in Rome
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in de feestdagen, maar naar Rome is natuurlijk wel een heel leuk vooruitzicht! Ga je samen met je man, met zijn tweeen? Hoeveel primolut moet je nog nemen?
Ja we gaan lekker samen, heerlijk.
Moet nog vijf pilletjes nu
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Slaatje we gaan tussen kerst en oud en nieuw. Het is inderdaad een geweldige stad, ik ben er met school geweest vroeger
Muppetje- Ratel
Ik kom me ook weer eens melden .
@ Lily.. Gefeliciteerd.
@ Slaatje en koffieleut.. Spannend. Ik duim voor jullie.
@ Muppet.. Fijn dat het het weer beter gaat met je.
@ Amber.. Hoe gaat het met je?
Hier gaat het goed. Voor het eerst ben ik echt niet bezig met zwanger worden en dat voelt echt fijn. Tuurlijk denk ik er weleens aan, maar dat is niet erg. Verder hier nog geen klachten, dus we wachten lekker verder af en zo met de feestdagen gaat dat een stuk sneller. Ik verwacht ook niet dat ik zwanger ben, want we hebben niets gedaan rond mijn vruchtbare dagen zoals ik ze bereken heb. We waren te moe haha.
Fijn weekend allemaal.
@ Lily.. Gefeliciteerd.
@ Slaatje en koffieleut.. Spannend. Ik duim voor jullie.
@ Muppet.. Fijn dat het het weer beter gaat met je.
@ Amber.. Hoe gaat het met je?
Hier gaat het goed. Voor het eerst ben ik echt niet bezig met zwanger worden en dat voelt echt fijn. Tuurlijk denk ik er weleens aan, maar dat is niet erg. Verder hier nog geen klachten, dus we wachten lekker verder af en zo met de feestdagen gaat dat een stuk sneller. Ik verwacht ook niet dat ik zwanger ben, want we hebben niets gedaan rond mijn vruchtbare dagen zoals ik ze bereken heb. We waren te moe haha.
Fijn weekend allemaal.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin, volgende maand weer nieuwe kansen. Wel fijn voor je dat je het nu even lekker vind er niet alleen maar mee bezig te zijn.
Ik ben imiddels ongesteld geworden. Jammer, maar aan de andere kant ook wel fjn dat mijn cyclus het maar een dag langer heeft gedaan dan toen ik nog aan de pil was. Voor ons dus ook nieuwe ronde, nieuwe kansen :-)
Ik ben imiddels ongesteld geworden. Jammer, maar aan de andere kant ook wel fjn dat mijn cyclus het maar een dag langer heeft gedaan dan toen ik nog aan de pil was. Voor ons dus ook nieuwe ronde, nieuwe kansen :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Jammer Slaatje, maar nette cyclus inderdaad
Muppetje- Ratel
Goede morgen! Hoe is het met iedereen?
Muppetje- Ratel
Hey muppet.
Met mij alles goed hoor. Lekker aan kant blij dat de verhuis voorbij is. Bijna 2 weken geen televisie gezien. Mijn man is nu bezig om de kpn aan te sluiten dus kan dan weer lekker op de ipad ipv mijn phone.
Hoe gaat het met jou? was het etentje nog leuk?
Hoe is het verder met iedereen?
Met mij alles goed hoor. Lekker aan kant blij dat de verhuis voorbij is. Bijna 2 weken geen televisie gezien. Mijn man is nu bezig om de kpn aan te sluiten dus kan dan weer lekker op de ipad ipv mijn phone.
Gast- Gast
Puggle schreef:Hey muppet.
Jee Puggle, 12 weken al, wat gaat de tijd toch snel! En fijn dat de verhuizing voorbij is, is het helemaal klaar nu? Kan je aan de babykamer gaan beginnen!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Goed hoor!! Ben na die rare ongesteldheid niet meer normaal ongesteld geworden. Ik had vannochtend wel heel erg rare buikpijn waar mijn navel zit, deed echt zeer heel raar. Verder heel de dag geen last meer van gehad.
En ik moest vrijdag ook nog eens bijna overgeven, maar dat kan ook door de migraine pil komen haha.
En ik moest vrijdag ook nog eens bijna overgeven, maar dat kan ook door de migraine pil komen haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Puggle, met mij alles goed hoor. Inderdaad, je bent alweer twaalf weken, wat gaat dat hard zeg...
Muppetje- Ratel
Muppetje: Wat heerlijk dat jullie lekker met zijn 2en naar Rome gaan! Dat wordt vast helemaal super!
Puggle: Fijn dat jullie bijna klaar zijn!
All: Ik ben gisteren ongesteld geworden... Gelukkig nu wel weer netjes een cyclus van 29 dagen zoals het altijd was...
Puggle: Fijn dat jullie bijna klaar zijn!
All: Ik ben gisteren ongesteld geworden... Gelukkig nu wel weer netjes een cyclus van 29 dagen zoals het altijd was...
Koffieleut- Prater
Koffieleut, ja we hebben er ook echt heel erg zin in.
En de 23e ga ik ook nog met mijn schoonmoeder en schoonzus naar Holiday on Ice hebben we gisteren besloten. Ik kreeg zaterdag post van de Nuon, 50% korting op kaartjes. Ik wilde er altijd al eens heen, dus helemaal leuk. Wordt het toch nog een leuke decembermaand
En de 23e ga ik ook nog met mijn schoonmoeder en schoonzus naar Holiday on Ice hebben we gisteren besloten. Ik kreeg zaterdag post van de Nuon, 50% korting op kaartjes. Ik wilde er altijd al eens heen, dus helemaal leuk. Wordt het toch nog een leuke decembermaand
Muppetje- Ratel
Helemaal overheen gelezen, maar jammer dat je ongesteld bent geworden....Moet ook niet forummen op werk, mis ik de helft
Muppetje- Ratel
Haha, wij vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijk?
December wordt zo wel heel leuk voor je!!
Koffieleut- Prater
Koffieleut, wat jammer zeg! Hoe sta je er eigelijk in nu als ik dat mag vragen? Want intussen ben je ook al aardig wat rondes verder nu.
Muppet, leuk holiday on ice lijkt me idd leuk zeg! Word zo een gezellig maandje.
Muppet, leuk holiday on ice lijkt me idd leuk zeg! Word zo een gezellig maandje.
Gast- Gast
Koffieleut schreef:Haha, wij vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijk?
Ik doe mijn best maar het lukt niet altijd.
Ja ik had er helemaal geen zin in, in december, terwijl ik er normaal enorm van houd, maar nu wordt het steeds leuker
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Koffieleut, wat jammer zeg! Hoe sta je er eigelijk in nu als ik dat mag vragen? Want intussen ben je ook al aardig wat rondes verder nu.
Ik moet zeggen dat ik het zelf ook lang vind duren nu. Ik baalde er ook goed van toen ik ongesteld werd. Ik zit er nu wel over te denken om eens bij de huisarts langs te gaan, maar ik weet niet zeker of ik dat (al) wel wil. Ik wil iig deze maand eens goed gaan nadenken wat ik wil...
Koffieleut- Prater
Koffieleut schreef:Puggle schreef:Koffieleut, wat jammer zeg! Hoe sta je er eigelijk in nu als ik dat mag vragen? Want intussen ben je ook al aardig wat rondes verder nu.
Ik moet zeggen dat ik het zelf ook lang vind duren nu. Ik baalde er ook goed van toen ik ongesteld werd. Ik zit er nu wel over te denken om eens bij de huisarts langs te gaan, maar ik weet niet zeker of ik dat (al) wel wil. Ik wil iig deze maand eens goed gaan nadenken wat ik wil...
Logisch dat je baalde! Ik zou idd gewoon goed nadenken, maar langs gaan kan natuurlijk nooit kwaad dan kun je altijd nog zien. Gewoon doen wat prettig voelt.
Gast- Gast
Logisch toch dat je baalt Koffieleut! Denk er inderdaad eens over na, maar niets doen waar je je nog niet goed bij voelt hoor
Muppetje- Ratel
Goedemorgen dames,
Wat een rust hier.
@ Koffieleut.. Balen dat je ongesteld bent geworden. Ik zou idd eens goed na gaan denken of je naar de huisarts wilt gaan. Lijkt me een moeilijke keus.
@ Muppetje.. Fijn dat je nu wat leuke dingen gepland hebt in december. Zo wordt het toch nog een leukere maand. Hoe gaat het verder met je?
@ Linda.. Hoelang heb je een bloeding gehad dan?
Hier eindelijk weekend. Ben er wel aan toe. Ik ben zo ontzettend moe. Moet weer ff bijslapen. Verder gaat het hier zijn gangetje. Zit nu op dag 25, dus gaat al best snel. Deze week drukke week voor de boeg.
Wat een rust hier.
@ Koffieleut.. Balen dat je ongesteld bent geworden. Ik zou idd eens goed na gaan denken of je naar de huisarts wilt gaan. Lijkt me een moeilijke keus.
@ Muppetje.. Fijn dat je nu wat leuke dingen gepland hebt in december. Zo wordt het toch nog een leukere maand. Hoe gaat het verder met je?
Hier eindelijk weekend. Ben er wel aan toe. Ik ben zo ontzettend moe. Moet weer ff bijslapen. Verder gaat het hier zijn gangetje. Zit nu op dag 25, dus gaat al best snel. Deze week drukke week voor de boeg.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin schreef:Goedemorgen dames,
Wat een rust hier.
Ik heb helemaal geen normale bloeding gehad. Was alleen bruin verlies ongeveer 7 dagen.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Jelin het gaat goed hoor, morgen de laatste primolut, dan maar eens verder kijken. Verder alles goed
Muppetje- Ratel
Jammer koffieleut.
Linnie, dat is wel vreemd dat het geen echte menstruatie is geworden. Heb je wel getest?
Hier eigenlijk weinig nieuws zit op dag 11, dus we zijn weer aan het werk...
Linnie, dat is wel vreemd dat het geen echte menstruatie is geworden. Heb je wel getest?
Hier eigenlijk weinig nieuws zit op dag 11, dus we zijn weer aan het werk...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: