Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
ben ik ook weer even.
Jammer jelin,
heb eigenlijk ook niet veel te melden. Hier gaat het z'n
gangetje. Afwachten maar.
Ik weet dus eigenlijk niet wanneer mn vruchtbare dagen waren/zijn, zo vervelend!!
we hebben wel ons best gedaan zeg maar. hihi
vraagje: toen ik dus de 9e bij gyn. was zag ze dus wel een ei dat bijna ging springen. maar ze heeft dus
niet gezegt binnen welk termijn. en ook weet ik niet hoe groot hij was.
En 1 dec. was ook dag 1 weer deze ronde..
wat denken jullie?
Jammer jelin,
Ik weet dus eigenlijk niet wanneer mn vruchtbare dagen waren/zijn, zo vervelend!!
vraagje: toen ik dus de 9e bij gyn. was zag ze dus wel een ei dat bijna ging springen. maar ze heeft dus
wat denken jullie?
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Puzzle schreef:ben ik ook weer even.
Jammer jelin,
wat denken jullie?
Dus 1 dec was 1e dag menstruatie? 9 dec bij gyn en toen zei ze dat je ei bijna ging springen?
Dan zou misshien 11/12 dec je ei zijn gesprongen en dan zit je nu een week na je eisprong denk ik.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:Puzzle schreef:ben ik ook weer even.
Jammer jelin,
wat denken jullie?
Dus 1 dec was 1e dag menstruatie? 9 dec bij gyn en toen zei ze dat je ei bijna ging springen?
Dan zou misshien 11/12 dec je ei zijn gesprongen en dan zit je nu een week na je eisprong denk ik.
ja dat zou idd kunnen, maar vind het zo vroeg, na mn menstruatie.
Puzzle- Prater
Puzzle schreef:amber22 schreef:Puzzle schreef:ben ik ook weer even.
Jammer jelin,
wat denken jullie?
ja dat zou idd kunnen, maar vind het zo vroeg, na mn menstruatie.
Het kan wel. Ik had deze ronde op dag 12 een positieve ovulatietest.
Amber-- Ratel
Hoi meiden!
Ik heb even een tijdje niks van me laten horen omdat ik het heel erg druk had. Druk met leuke dingen gelukkig, maar daardoor weinig tijd voor het forum. Ik heb wel wat meegelezen op mijn telefoon! Ik zal even proberen te reageren:
Muppetje: Wat fijn dat je ongesteld bent geworden! Nu kunnen jullie er weer helemaal voor gaan. Wil je aub proberen niet meer te googelen, want echt meis, dan lees je alleen maar hele erge dingen en maak je jezelf gek!
Amber: Wat leuk het Dickens festival! Daar wil ik zo graag een keer naartoe! Fijn dat je je eisprong weer gehad hebt! Ik begin alvast te duimen voor je.
Puggle: Hoe voel je je? Je bent gewoon alweer 13 weken, wat gaat dat snel!
Ugly Betty: Hopelijk was je eisprong idd wat later. Vervelend een schimmelinfectie!
Jelin: Jammer dat je ongesteld bent geworden. Wel een nette cyclus idd!
Nillis: Spannend!
Ik heb even een tijdje niks van me laten horen omdat ik het heel erg druk had. Druk met leuke dingen gelukkig, maar daardoor weinig tijd voor het forum. Ik heb wel wat meegelezen op mijn telefoon! Ik zal even proberen te reageren:
Muppetje: Wat fijn dat je ongesteld bent geworden! Nu kunnen jullie er weer helemaal voor gaan. Wil je aub proberen niet meer te googelen, want echt meis, dan lees je alleen maar hele erge dingen en maak je jezelf gek!
Amber: Wat leuk het Dickens festival! Daar wil ik zo graag een keer naartoe! Fijn dat je je eisprong weer gehad hebt! Ik begin alvast te duimen voor je.
Puggle: Hoe voel je je? Je bent gewoon alweer 13 weken, wat gaat dat snel!
Ugly Betty: Hopelijk was je eisprong idd wat later. Vervelend een schimmelinfectie!
Jelin: Jammer dat je ongesteld bent geworden. Wel een nette cyclus idd!
Nillis: Spannend!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut, hoe is het met jou?
En met de anderen?
En met de anderen?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Hier gaat het goed hoor. Zit weer in de wachtdagen.
Hoe is het met jou?
Hoe is het met jou?
Amber-- Ratel
Amber, vind jij wachtdagen ook zo lang duren? Ik wil altijd zo graag wat doen, maar dat kan dan niet meer haha.
Ik zit op dag 19, gelukkig kunnen we het weer gezellig maken. We houden nog maar even vol omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong is. (en dan hebben we ook minder wachtdagen voor mijn gevoel haha!)
Ik zit op dag 19, gelukkig kunnen we het weer gezellig maken. We houden nog maar even vol omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong is. (en dan hebben we ook minder wachtdagen voor mijn gevoel haha!)
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Koffieleut, hoe is het met jou?
En met de anderen?
Het gaat goed hoor! Ik kijk uit naar de kerst (hoewel het voor ons een rare kerst zal worden ivm het ziekzijn van mijn moeder) en naar oud en nieuw! Ik vind dit altijd zulke leuke, gezellige dagen. Daar kan ik echt van genieten! Vandaag is alweer dag 10, dus de vruchtbare dagen komen er weer aan. We gaan ons best doen!
Koffieleut- Prater
Hier ook alles goed
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Oh en Koffieleut, ik zal proberen niet meer te googelen
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Oh en Koffieleut, ik zal proberen niet meer te googelen
Goed zo!
Koffieleut- Prater
haha ik heb dat gevoel ook, ugly betty.
gewoon lekker doorgaan, duurt de 'wachttijd' het kortst en daarbij weet ik ook nooit
wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.
gewoon lekker doorgaan, duurt de 'wachttijd' het kortst en daarbij weet ik ook nooit
wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.
Puzzle- Prater
Ugly Betty schreef:Amber, vind jij wachtdagen ook zo lang duren? Ik wil altijd zo graag wat doen, maar dat kan dan niet meer haha.
ja vreselijk haha! Duurt echt te lang.
@ Koffieleut, ben nu al voor jou aan het duimen voor deze ronde!!
Amber-- Ratel
Mwa het gaat.
S'avonds als ik naar bed ga heb ik last van maagzuur en ik sta ermee op met beetje misselijkheid erbij... S'middags begin ik last te krijgen van mijn rug, ben soms nogal afwezig, ik ben bijna de hele dag moe, heb het idee dat ik meer afscheiding heb en van de week had ik een beetje last van buikpijn en af en toe steken in mijn zij...
Haha wat een geklaag vandaag van mij.
S'avonds als ik naar bed ga heb ik last van maagzuur en ik sta ermee op met beetje misselijkheid erbij... S'middags begin ik last te krijgen van mijn rug, ben soms nogal afwezig, ik ben bijna de hele dag moe, heb het idee dat ik meer afscheiding heb en van de week had ik een beetje last van buikpijn en af en toe steken in mijn zij...
Haha wat een geklaag vandaag van mij.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Koffieleut, spannend ik hoop echt dat het raak is deze maand bij jullie! Veel succes met de vruchtbare dagen. Ik geniet ook altijd van de feestdagen zo gezellig he!?
Het nadeel is dat ik alleen veel moet werken daarvoor maar goed.
Verder alles goed hier, wat moe maar de verhuis en het werken komen er wat uit nu denk ik. Gister de kleine weer even gezien en zag er goed uit.
Amber, succes met wachten ik hoop echt zo dat het gelukt is deze maand. Ik duim echt voor je!
Ugly betty, voor hou hetzelfde als voor amber natuurlijk!
muppetje, bij jou ook nog alles oke? Je bent door de pilken heen nu toch?
En wat gaan jullie allrmaal met kerst doen dames?
Het nadeel is dat ik alleen veel moet werken daarvoor maar goed.
Verder alles goed hier, wat moe maar de verhuis en het werken komen er wat uit nu denk ik. Gister de kleine weer even gezien en zag er goed uit.
Amber, succes met wachten ik hoop echt zo dat het gelukt is deze maand. Ik duim echt voor je!
Ugly betty, voor hou hetzelfde als voor amber natuurlijk!
muppetje, bij jou ook nog alles oke? Je bent door de pilken heen nu toch?
En wat gaan jullie allrmaal met kerst doen dames?
Gast- Gast
Nee morgen nog Puggle
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Nee morgen nog Puggle
Oh ja ik zie het, iets te enthousiast
Gast- Gast
Dankjewel puggle.
Fijn dat het met jou en je kleintje allemaal goed is.
Wij zijn kerstmiddag/avond bij mijn schoonouders. 1e kerstdag vieren we met mijn moeder, haar vriend, mijn zus en zwager. 2e kerstdag zijn we met zijn 2en!
Jullie?
Fijn dat het met jou en je kleintje allemaal goed is.
Wij zijn kerstmiddag/avond bij mijn schoonouders. 1e kerstdag vieren we met mijn moeder, haar vriend, mijn zus en zwager. 2e kerstdag zijn we met zijn 2en!
Jullie?
Amber-- Ratel
Puggle schreef:Muppetje schreef:Nee morgen nog Puggle
Oh ja ik zie het, iets te enthousiast
Kan gebeuren
Muppetje- Ratel
Wij zijn eerste kerstdag bij mijn ouders vanaf 15.00 uur als T haar slaapje uit heeft en tweede kerstdag bij mijn schoonzus en zwager samen met de rest van de familie. Daar vieren we ook met kadootjes. Dus moet donderdagochtend druk op pad om alle kadootjes te halen. Verder heb ik vandaag nog een tweede gesprek gehad in een sollicitatieprocedure naar intern trainer. Was een heel pittig gesprek. Had nog net geen zweetdruppeltjes. Donderdagmiddag krijg ik te horen of ik het ben geworden er zijn 10 kandidaten en 6 vacatures. Dus spannend.
@ Muppetje, weet dat je een curretage hebt gehad, maar waar slik je nu medicijnen voor. ik ben nog niet zo op de hoogte van jullie verhalen. Als je het niet wilt vertellen is het ook goed.
@ Amber, succes met wachten.
@ Ugly Betty, ik vind het wachten ook altijd zo lang duren en ik mag niet klagen, want de vorige keer was ik gleijk zwanger. maar ja als je het graag wilt. Duurt wachten altijd lang.
Fijne avond iedereen.
@ Muppetje, weet dat je een curretage hebt gehad, maar waar slik je nu medicijnen voor. ik ben nog niet zo op de hoogte van jullie verhalen. Als je het niet wilt vertellen is het ook goed.
@ Amber, succes met wachten.
@ Ugly Betty, ik vind het wachten ook altijd zo lang duren en ik mag niet klagen, want de vorige keer was ik gleijk zwanger. maar ja als je het graag wilt. Duurt wachten altijd lang.
Fijne avond iedereen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Klinkt als gezellig kerstdagen nilles en amber
Kerstavond zijn we lekker samen. Wij gaan eerste kerstdag brunchen met mijn schoonfamilie. 's avonds komt mijn ma met haar aanstaande eten bij ons. En 2de kerstdag moet mijn man helaas werken, ik ga vroeg naar de ikea voor wat dingen in het huis. En 's avonds gaan we bij vrienden gourmetten.
Kerstavond zijn we lekker samen. Wij gaan eerste kerstdag brunchen met mijn schoonfamilie. 's avonds komt mijn ma met haar aanstaande eten bij ons. En 2de kerstdag moet mijn man helaas werken, ik ga vroeg naar de ikea voor wat dingen in het huis. En 's avonds gaan we bij vrienden gourmetten.
Gast- Gast
Pfff druk, druk druk. Heb iig lekker de laatste week van december vrij. De 23e eerst nog werken tot 5 uur, dan bij mijn schoonouders eten. De 24e kerstinkopen doen en daarna uit eten met vrienden. De 25e gaan we weer eten bij mijn schoonouders. De 26e blijven we thuis en dan komen mijn ma, stiefpa en broertje eten (kalkoen van de AH, vriend had het tegen zijn ouders gezegt en eten we dus in een paar dagen tijd 2x kalkoen de 23e eten we dus kalkoen)...jeeeh). En mijn vader komt nog een dagje tussendoor (soort 3e kerstdag). En we gaan nog een keertje naar mijn vriend zijn collega in Utrecht (doen we elk jaar).
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Nillis, ik heb PCO, heb uit mijzelf geen eisprong. Wij lopen dus bij het ziekenhuis.
Muppetje- Ratel
Kwam even spieken hoe het hier gaat. Gefeliciteerd, alle meiden die zwanger zijn geworden! En voor de anderen: 2012 lijkt me ook een prachtig jaar om zwanger te worden. Ik duim voor jullie. En voor mezelf natuurlijk :p
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: