Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Puggle schreef:Amber, fijn je ei weer gehad! Ik ga zo hard duimen dat het nu gewoon gelukt is he
Muppet, hoe was je dag? Nog wat gedaan?
Slaatje, spannend hoor! Maar je hebt een ticker dat je gaat trouwen, maar je bent nog niet gevraagd misschien dat ik het niet snap hoor
Hihi, hier is laatst al een discussie over geweest, maar zal het nog 1 keer uitleggen Omdat wij op 12-12-12 willen trouwen en dit een populaire datum is (ook omdat het voor jaren achter elkaar de laatste dubbele datum is om te trouwen) hebben wij de datum alvast vast gelegd bij de gemeente. Hij heeft me echter nog niet gevraagd. Ik heb altijd gedacht geen trouw materiaal te zijn voor wie dan ook (onzekerheid) en vind het dus een eer en best belangrijk alsnog door mijn vriend gevraagd te worden. Vandaar dat we dus al weten wanneer de datum is, maar dat hij me nog moet gaan vragen :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ugly Betty schreef:Wat is het hier toch rustig. Is iedereen al verhuisd naar het "voor een kindje in 2012" topic?
Of zoekende naar een gezellig zwangerschapstopic, maar eigenlijk vond ik tot nu toe hier posten het leukst en hartelijkst qua reacties.
Gast- Gast
Ah, wat lief Charlie, maarja, wij zijn natuurlijk ook het allerleukst he
Slaatje, je bent niet de enige hoor, ik wist ook al wanneer ik ging trouwem voor ik gevraagd werd...
Slaatje, je bent niet de enige hoor, ik wist ook al wanneer ik ging trouwem voor ik gevraagd werd...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Ah, wat lief Charlie, maarja, wij zijn natuurlijk ook het allerleukst he
Ben blij dat ik niet de enige ben. En eigenlijk gaat het er ook niet om wat andere mensen denken/vinden toch? Voor mij en mijn vriend is het goed, en ik ben zo blij dat ie nog zoveel moeite doet omdat hij weet dat het voor mij belangrijk is. Je kan niet altijd alles volgens het boekje doen
Hoe heeft hij jou gevraagd Muppet?
slaatje- Kletskop
Is toch ook het belangrijkst dat het voor jullie goed voelt Slaatje. Het is jullie leven! Voor ons voelde het zo ook goed
Even gekopieerd uit n ander topic....
En jaar voordat we gingen trouwen, op de dag dat we 3,5 jaar samen waren vroeg hij me. Hij had overdag gevraagd of ik de ochtend erna geen vrij kon vragen, we zouden uit eten gaan en dan kon ik lekker wat drinken. Dit vond ik al wat vreemd, maar ach, ik heb het maar gedaan, voor de zekerheid maar de hele dag vrij genomen.
Toen ik thuis kwam stond er een grote bos rozen in de gang. In de woonkamer had ie alle meubels aan de kant gezet en een pad an waxinelichtjes naar de bank gemaakt. Daar ben ik masr gaan zitten. Toen kwam ie binnen, helemaal netjes aangekleed. En toen ging ie op zn knieen met een hele mooie verlovingsring. Natuurlijk heb ik, na wat tranen, ja gezegd. In de avond zijn we nog uit eten gegaan en de dag erna zijn we heerlijk een dagje naar het strand en de bios geweest. Zo konden we nog even samen nagenieten, we waren allebei lekker vrij.
En jaar voordat we gingen trouwen, op de dag dat we 3,5 jaar samen waren vroeg hij me. Hij had overdag gevraagd of ik de ochtend erna geen vrij kon vragen, we zouden uit eten gaan en dan kon ik lekker wat drinken. Dit vond ik al wat vreemd, maar ach, ik heb het maar gedaan, voor de zekerheid maar de hele dag vrij genomen.
Toen ik thuis kwam stond er een grote bos rozen in de gang. In de woonkamer had ie alle meubels aan de kant gezet en een pad an waxinelichtjes naar de bank gemaakt. Daar ben ik masr gaan zitten. Toen kwam ie binnen, helemaal netjes aangekleed. En toen ging ie op zn knieen met een hele mooie verlovingsring. Natuurlijk heb ik, na wat tranen, ja gezegd. In de avond zijn we nog uit eten gegaan en de dag erna zijn we heerlijk een dagje naar het strand en de bios geweest. Zo konden we nog even samen nagenieten, we waren allebei lekker vrij.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Is toch ook het belangrijkst dat het voor jullie goed voelt Slaatje. Het is jullie leven! Voor ons voelde het zo ook goed
Wat een lief en romantisch aanzoek En schattig dat hij zich helemaal netjes had aangekleed. Door dit te lezen word ik wel steeds nieuwsgieriger en zenuwachtiger. Haha.
slaatje- Kletskop
Slaatje, ja ik had het niet meegekregen vandaar. Maar het is duidelijk nu
Gast- Gast
Komt vast helemaal goed Slaatje!
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Slaatje, ja ik had het niet meegekregen vandaar. Maar het is duidelijk nu
Geeft niet hoor, ik bedenk me net dat die discussie volgens mij ook in het kersverse relatie topic plaats vond. Anyway, ik ga er gewoon met volle teugen van genieten.
@ Muppet, heeft je menstruatie nu helemaal doorgezet?
slaatje- Kletskop
Nee er is verder niets meer gekomen, was n korte dus, waarschijnlijk gewoon nog leeg van binnen, hahaslaatje schreef:Puggle schreef:Slaatje, ja ik had het niet meegekregen vandaar. Maar het is duidelijk nu
Geeft niet hoor, ik bedenk me net dat die discussie volgens mij ook in het kersverse relatie topic plaats vond. Anyway, ik ga er gewoon met volle teugen van genieten.
@ Muppet, heeft je menstruatie nu helemaal doorgezet?
Muppetje- Ratel
Thanks!Puggle schreef:Leuke avatar muppet
Iedereen en leuke dag gehad vandaag? Wij hebben eerst gewinkeld. Ik heb een heel leuk vest gekocht. En we hebben n nieuwe tv voor de slaapkamer gekocht. De oude van de slaapkamer staat nu op zolder, hele verbouwing dus...
Muppetje- Ratel
@ muppet, het is erg mooi geworden de zolder.
Wij hebben een leuke dag gehad. Zijn naar het charles dickens festijn in deventer geweest.
@all, ben sinds gisteren weer met de medicatie begonnen en de bijwerkingen zijn weer fijn begonnen
Wij hebben een leuke dag gehad. Zijn naar het charles dickens festijn in deventer geweest.
@all, ben sinds gisteren weer met de medicatie begonnen en de bijwerkingen zijn weer fijn begonnen
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:@ muppet, het is erg mooi geworden de zolder.
Balen is dat hè, ik heb ook alweer flink last van de Clomid
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:@ muppet, het is erg mooi geworden de zolder.
ja inderdaad. Maar we hebben het ervoor over of niet
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:@ muppet, het is erg mooi geworden de zolder.
ja inderdaad. Maar we hebben het ervoor over of niet
Uiteraard!
Muppetje- Ratel
amber22 schreef:@ muppet, het is erg mooi geworden de zolder.
Was het niet heel druk bij dickens festival? Wilden gister gaan maar las iets over anderhalf u wachttijd en dat schrok af.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:amber22 schreef:@ muppet, het is erg mooi geworden de zolder.
Was het niet heel druk bij dickens festival? Wilden gister gaan maar las iets over anderhalf u wachttijd en dat schrok af.
We hebben inderdaad ruim een uur in de rij gestaan. Maar gelukkig was het niet zo koud. Toen we eenmaal binnen de hekken waren was de drukte goed te doen.
Amber-- Ratel
Klinkt als een leuke dag muppet en amber
Ik heb gewerkt en ben helaas ook pas woensdag een dagje vrij
Way vervelend dat jullie zo'n last hebben van de medicijnen! Hopelijk zijn ze snel niet meer nodig.
Ik heb gewerkt en ben helaas ook pas woensdag een dagje vrij
Way vervelend dat jullie zo'n last hebben van de medicijnen! Hopelijk zijn ze snel niet meer nodig.
Gast- Gast
Gelukkig zijn jullie er allemaal nog
Amber en Muppet wat vervelend dat jullie last hebben van de bijwerkingen, gelukkig weten jullie waar het voor dient.
Ik zit op dag 18 nu. We hebben niet zoveel seks gehad afgelopen week want ik had een schimmelinfectie Dag 9 voor het laatst en toen pas dag 16 weer. Vorige maand had ik een late eisprong dus ik hoop dat dat deze maand weer zo is en dat we toch nog op tijd waren haha.
Amber en Muppet wat vervelend dat jullie last hebben van de bijwerkingen, gelukkig weten jullie waar het voor dient.
Ik zit op dag 18 nu. We hebben niet zoveel seks gehad afgelopen week want ik had een schimmelinfectie Dag 9 voor het laatst en toen pas dag 16 weer. Vorige maand had ik een late eisprong dus ik hoop dat dat deze maand weer zo is en dat we toch nog op tijd waren haha.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Afgelopen zaterdag ben ik helaas ongesteld geworden. Mijn cyclus was 29 dagen, dus best netjes. Hopelijk blijft mijn cyclus zo.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Wel fijn dat je cyclus wat korter is
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
@ Jelin, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel goed voor je cyclus.
@ ugly betty, hoop voor jou ook op een late eisprong.
@ Muppetje, wat voor bijwerkingen heb je van de medicatie?
@ all, als het goed is waren afgelopen weekend mijn vruchtbare dagen en ook nog tussen alle afspraken seks gehad, dus nu maar weer afwachten. Hopelijk ben ik er minder mee bezig als vorige maand. We zullen zien. Ik zag dat mijn ticker ook niet klopt, zal hem even gaan aanpassen.
@ ugly betty, hoop voor jou ook op een late eisprong.
@ Muppetje, wat voor bijwerkingen heb je van de medicatie?
@ all, als het goed is waren afgelopen weekend mijn vruchtbare dagen en ook nog tussen alle afspraken seks gehad, dus nu maar weer afwachten. Hopelijk ben ik er minder mee bezig als vorige maand. We zullen zien. Ik zag dat mijn ticker ook niet klopt, zal hem even gaan aanpassen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Nillis, ik heb heel veel last van opvliegers, heel vervelend. En ik word heel emotioneel van die troep. Maar dat depressieve gevoel probeer ik te onderdrukken, ik weet immers dat die pillen werken nu... Het lukt niet altijd even goed, dat niet
Jelin, jammer hoor
Jelin, jammer hoor
Muppetje- Ratel
@ Jelin, Jammer! Wel fijn dat je cyclus iets korter is.
@ Ugly betty, wat vervelend van je schimmelinfectie. Hopelijk was de eisprong inderdaad weer iets later.
@ Nilis, spannend weer de wachtweken.
@ Ugly betty, wat vervelend van je schimmelinfectie. Hopelijk was de eisprong inderdaad weer iets later.
@ Nilis, spannend weer de wachtweken.
Amber-- Ratel
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: