Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers

Pagina 38 van 44 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 38 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Ayla ma 19 dec 2011 - 8:15

Haha nouja, ik denk dat het wel goed is... Denk dat hij ook meer/langer behoefte heeft aan mama dan I.ndy en M.erle (als die gewoon op tijd waren Wink ) In ze zin van huid op huidcontact en gewoon jou geur om zich heen hebben enzo, kan het niet zo goed uitleggen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 38 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  joyce0606 ma 19 dec 2011 - 8:20

Ayla schreef:Haha nouja, ik denk dat het wel goed is... Denk dat hij ook meer/langer behoefte heeft aan mama dan I.ndy en M.erle (als die gewoon op tijd waren Wink ) In ze zin van huid op huidcontact en gewoon jou geur om zich heen hebben enzo, kan het niet zo goed uitleggen.

ik had dat met k ook hoor ook al is hij niet eens zo vroeg geboren (het ziekehuis denkt dat hij 35/36 weke is geweest i.p.v 37 weken)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 8:21

tjonge wat een programma een huis vol... pfff
maar goed even verder reageren :-)

@ micky, ik dacht al dat jij het was !! (op fb he)
zoo een voedavond gehad.. jemig!! maar goed je kleine man had mama-honger :-)

@ blondje, idd de kleintjes snappen helemaal niets van zo'n verjaardag... vaak vinden ouders het zooo spannend en kids geven er vaak na 3 cadeautjes uitpakken ook niets meer om

oeh wat schrikken zeg voor je schoonzus.. poeh!!

@ joyce, ohh bij mij deed het geen pijn om het wildvlees af te branden.. bij hebben ze er elektriciteit tegen aan gedaan of zoiets...
Super dat je nu geen last meer hebt van wratten...

@ parels, wij hebben na3 weken sex gehad ofzo... gewoon glijmiddel gebruiken dat maakt het ook wat makkelijker.
Ohh fijn dat je HA even gebeld heeft zeg, ben heel benieuwd!!

Zooo teen mum is weer bezig :-) kleine man ligt lekker in bed weer!!

liefs
@ ayla, WHAHAHHAHAHA de handrem.... nice!! cheers 1 geluk dat doe je de volgende keer niet meer.. :-) (ik moet zo onwijs lachen omdat toen ik mijn rijbewijs net had dat regelmatig!!!! deed... )

Gast
Gast

Bericht  Ayla ma 19 dec 2011 - 8:25

Ja nee dat gebeurt me niet snel nog is... Maar moet nu weer aanleren dat ik m in de versnelling zet, anders kan ik straks in de vrieskou niet wegrijden... Handrem vastgevroren ofzo. Nouja, heb deze auto nog een week, hopelijk daarna snel mn eigen bakkie!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla ma 19 dec 2011 - 8:54

weg

Deze foto wil ik toch wel even delen met jullie, ook al staat ie ook op fb :P

Laatst aangepast door Ayla op ma 19 dec 2011 - 11:17; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 9:00

@ ayla, bjoetie!!!!!
ohh ja ik krijg ook standaard van ros op men donder omdat ik dus ook de handrem er altijd op zet.. :-)
nu hebben we weer 2 auto's dus dan zal ik alleen mezelf hiermee hebben.. haha!!

ga denk ik zo nog lekker in bad liggen met een boekkie :-) morgen druk dagje voor de boeg, met voornamelijk eten gok ik zo haha

liefs

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 19 dec 2011 - 9:24

ayla: ik zag em al op fb, maar wat een onweis schatje zeg!! smile hoe oud is ze nu?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor ma 19 dec 2011 - 9:42

ayla, wat een schatje!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ayla ma 19 dec 2011 - 9:47

Precies even oud als Lotte Very Happy ff spieken, 2 maanden 1 week en 5 dagen haha. Zal ook is een ticker maken weer.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla ma 19 dec 2011 - 9:57

Zo dan.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 ma 19 dec 2011 - 21:33

fotootje van Lotte met de kat:

weg

Laatst aangepast door blondje1313 op di 20 dec 2011 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Floor ma 19 dec 2011 - 21:42

wat een leuke foto met de kat.
onze kat zit nu te mauwen voor de slaapkamerdeur, ze wil op bed liggen maar onze zoon slaapt daar nu ook in z'n wieg en ik wil niet dat ze er dan is zonder dat ik ook in de slaapkamer ben (ben nog een beetje bang dat ze toch in de wieg gaat liggen).
Vandaag is ons zoontje 1 maand oud! Very Happy
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  mickey ma 19 dec 2011 - 21:50

Het is me niet gegund om op jullie te reageren... Begin nu voor de vierde keer aan een reactie, maar er komt steeds wat tusen of ik duw op een verkeerde toets en ben alles kwijt...

@blondje: rare actie hoor, met de verjaardag van je petekindje... Als je niemand op visite wilt, moet je ook niks organiseren. Hopelijk kunnen jullie wat later komen en anders inderdaad met O&N.
Ik reageer dalijk op je stukje over de lactatiekundige, anders blijf ik het herhalen Wink
Wat naar trouwens, van je schoonzus. Lijkt me heel raar om zoiets mee te maken en dan later te horen dat diegene het niet heeft overleefd.
Hopelijk komt L. snel van haar eenkennigheid af. Lijkt me niet leuk inderdaad, voor jou, maar ook voor anderen.
Leuke foto trouwens. Ze kijkt wel een beetje boos smile

@Joyce: wat balen dat je man zo weinig in huis doet. Mijn vriend doet gelukkig heel veel in huis meer als mij soms... Hopelijk gaan de afspraken werken. En wat de zorg voor K. betreft zal het ook veel onwennigheid zijn. Dat zegt mijn vriend ook. En dan komt er ook nog bij dat ik in kinderopvang werk, daardoor denkt hij dat ik alles weet...
Auw! Klinkt pijnlijk... Hopelijk ben je er nu wel vanaf! En fijn zeg, dat je ook van je wratjes af bent! Ik had er ooit een, toen ik een jaar of 5 was. Die is toen weggebrand, maar vorig jaar was die er weer. Weer aan laten stippen, paar maanden geleden was het kreng er weer. Hopelijk ben ik er nu vanaf Wink

@Parels: hier nog geen seks, maar ik vloei ook nog (minimaal gelukkig) Al zou ik het ook wel weer fijn vinden. Mijn vriend is wel een stuk knuffeliger sinds F. er is. Voorheen was hij nooit zo knuffelig enzo, maar nu krijg ik iedere dag meerdere kusjes en knuffels I love you
Wat fijn dat de huisarts ervoor gezorgd heeft dat je zo snel terecht kunt! 4 januari zou anders wel heel laat zijn.

@Beegee: echt leeuwinnengedrag dus! Ik moet zeggen dat ik dat wel verwacht had, maar het valt me reuze mee. Behalve als hij huilt... Dan heb ik hem het liefst zelf bij me, want niemand kan hem dan troosten Embarassed denk ik... weet het niet zeker, want heb het nog niet geprobeerd

@Ayla: had je foto gister nog gezien, wat een plaatje! I love you Als F. zo op haar blijft lijken, heb ik geluk Wink Al mag hij natuurlijk wel een wat jongensachtiger koppie krijgen Very Happy

@Floor: hoera! cheers Gefeliciteerd met de kleine man Wink Hoe gaat het bij jullie?

Nou... hier gaat alles wel goed geloof ik... We waren gister dus naar het ziekenhuis om F. te wegen en tips enzo te vragen aan de verpleegkundigen op de couveuseafdeling. Hij woog toen we vertrokken vorige week iets meer als 3500 gram. Gister woog hij 4040! Hij is dus een halve kilo bijgekomen op een week tijd! Hoef me dus geen zorgen te maken over de borstvoeding Wink
Wat het vele drinken betreft gaven ze aan dat het inderdaad regeldagen geweest kunnen zijn. Ze heeft mijn vriend ook uitgelegd wat dat dan inhoudt, dus die snapt het nu ook wat beter Wink
Gister ging het overdag heel goed. Hij meldde zich om 6.30, 10.30, 14.00, 17.30. Tot dusver alles goed dus. En toen was het 19.30 en wilde hij drinken. Dat kwam me op zich wel goed uit, want we kregen om 20.00 visite. Maar om 20.45 begon hij weer te zoeken. Heb hem toen ingebakerd, daar werd hij wel rustig van. Maar uiteindelijk is hij toch weer de hele avond onrustig geweest. We hadden visite, en ik voed (nog) niet waar anderen bij zijn. Bovendien wist ik dat hij geen echte honger kon hebben, dus heb hem afgeleid met mijn pink. Om 22.00 vond hij het toch echt mooi geweest en was de visite ook weg. Heb hem toen meteen aangelegd, daarna ingebakerd en naar bed. Had voor de zekerheid de wekker gezet op 00.00, zodat hij niet midden in de nacht zou komen, maar hij werd zelf al wakker voor mijn wekker. En daarna heeft hij geslapen tot 7.00! :shock: Ik schrok echt wakker van de wekker van mijn vriend om 6.45. Ben meteen opgestaan en gaan kijken bij F. maar die lag nog lekker te slapen. Om 7.00 werd hij dus wakker en heeft hij gedronken. Heb hem daarna weer in bed gelegd en nu begint hij langzaam wakker te worden geloof ik. En dat betekend dat ik me heel snel moet gaan aankleden, want nadat hij gedronken heeft, ga ik met mijn zus naar de stad. Heb wel behoefte aan nieuwe kleren Wink Ik was de maandag vóór F. geboren is, gewogen in het ziekenhuis. Was toen volgens die weegschaal 22 kilo bijgekomen :shock: Maar als die weegschaal klopt met de mijne, ben ik er inmiddels alweer 17 kwijt Very Happy
Maar wat F. betreft heb ik dus het idee dat het eerder clusteren is als regeldagen. Is nu dus al 3 avonden achter elkaar dat hij alleen maar bij mij wilt zijn en continu wilt drinken.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  blondje1313 ma 19 dec 2011 - 21:56

Joyce, fijn dat afgelopen nacht goed gegaan is. Maar als je erg moe bent dan moet je echt tijd voor jezelf proberen te maken, dan dat wasje en stofzuigen maar iets later, of schakel daar je man voor in, maar als je het zo allemaal trekt is het niet erg natuurlijk.
Klinkt vervelend die ingreep bij de gyn, maar wel fijn dat je er nu vanaf bent. Vreemd dat de wratten allemaal weg zijn, maar wel heel fijn natuurlijk!
Denk je zelf ook dat K iets jonger geweest kan zijn bij de geboorte of kan dat eigenlijk niet?

Ayla, als je zoveel trucjes uit de kast haalt voor E moet het toch wel lukken om te slapen!
Vanmiddag gaat Lotte weer een paar uur naar mijn ouders. Misschien dat inderdaad maar vaker doen. Ik wil toch volgende week ook weer eens gaan stadten met mijn man, dat is al erg lang geleden (en wil kijken of er voor Lotte in de uitverkoop nog een warm winterjasje te halen is).
Mijn schoonzus werkt niet bij dat ziekenhuis waar het ongeluk gebeurd was maar bij een verzorgingshuis verderop in T.ilburg, ze is er wel flink door van slag. Gelukkig krijgen ze vandaag de sleutel van hun eerste eigen koophuis, heeft ze flink wat afleiding!
Knap dat het lukte om met de handrem erop te rijden Wink Mijn man doet de handrem er altijd zo strak op dat ik hem er bijna niet af krijg, ook heel irritant.
Leuke ticker!

Star, Lotte slaapt ergens anders altijd in haar wagenbak, daar slaapt ze thuis overdag ook in, die is compact en vertrouwd.

Parels, wij hebben na ongeveer een maand seks gehad, ik heb flink last gehad van schaafwondjes (in elk geval zo voelde het) en dat duurde lang voordat het genezen was. Ik vond de eerste keer ook niet zo fijn, maar dat kwam vooral omdat ik het eng vond, dat had ik ook met de eerste keer plassen en poepen na de bevalling. Daarna geen problemen meer gehad.
Fijn dat het de huisarts wel lukte om met spoed een afspraak bij de kinderarts te regelen want ruim twee weken nog door moeten gaan zo is wel erg lang.

Beegee, ik ben benieuwd hoe je dag vandaag gaat zonder J.ace, ik kan me wel voorstellen dat het bij hem moeilijker is om hem los te laten dan bij de meiden. Of had je het bij hen op het begin ook?

Vandaag hebben we een rondleiding op het kdv waar Lotte naar toe gaat, ben eigenlijk wel benieuwd waar ze straks twee dagen in de week naartoe gaat. Maar nu mag ze eerst even lekker gaan badderen!

Ooh, Mickey nog even vlug, heb ook al op fb gereageerd, maar wat doet F het goed zeg. Kei goed dat hij nu al zoveel aangekomen is en ook al zo'n goede nacht gehad heeft. Hopelijk blijft het zo gaan! Ik voed ook niet bezoek erbij, eigenlijk meer voor hun dan voor mij, maar heb het idee dat de meeste mensen daar niet zo op zitten te wachten...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey ma 19 dec 2011 - 22:02

blondje1313 schreef:
Ooh, Mickey nog even vlug, heb ook al op fb gereageerd, maar wat doet F het goed zeg. Kei goed dat hij nu al zoveel aangekomen is en ook al zo'n goede nacht gehad heeft. Hopelijk blijft het zo gaan! Ik voed ook niet bezoek erbij, eigenlijk meer voor hun dan voor mij, maar heb het idee dat de meeste mensen daar niet zo op zitten te wachten...
Dat is inderdaad de grootste reden. En mijn vriend ziet het ook niet zitten als ik ga voeden waar anderen bij zijn.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol ma 19 dec 2011 - 22:19

Parels, wat fijn dat je huisarts zich er even mee bemoeit heeft en je nu eerder terecht kan! Ik hoop voor je dat er wat uitkomt! Succes!!
Oh wij hebben na 6 weken seks gehad(daarvoor vloeide ik nog) ik vond het niet heel prettig, was ook wel wat gespannen was wel bang dat het pijn zou doen en dat deed het ook. Nog steeds voelt het niet altijd even prettig kan ook te maken hebben met het feit dat ik gespannen ben hoor...

Mickey zo die jongen van jullie maakt mooie nachten hoor! Zozo! En hij komt ook zo keurig om de zoveel tijd en ook nog een halve kilo gegroeid nou helemaal super! Hoe gaat het met jou? Nog last van je keizersnede?

Blondje, wat naar van je schoonzusje zeg! Lijkt me vreselijk als je dat ziet gebeuren en dan ook nog helpt en dan hoort dat het niet goed is gegaan. Hoe ws de rondleiding op het KDV? EN hoe heeft L. het gedaan bij je moeder?

Star lief dat je hier nog reageert op mijn stukje in het andere topic. Ik voe me 9 van de 10 keer geen slechte moeder, maar door opmerkingen van andere voel ik me af en toe ineens dan wel een slechte moeder. Terwijl ik best weet dat ik dat niet ben. Denk namelijk echt dat ik een leuker mens ben als ik ook gewoon mijn eigen dingetjes kan doen en dat ik dan ook leuker ben voor de kids. Maar goed blijkbaar denkt niet iedereen daar zo over en ik moet het ook gewoon mijn ene oor in laten gaan en de andere eruit maar dat lukt niet zo goed.

Beegee, snap best dat je het moeilijk vind om hem ergens achter te laten! Maar ik hoop wel dat je een hele leuke dag hebt gehad vandaag.

Gister was ik naar mijn ouders gelopen is een half uur lopen maar ik had wel stevig door gelopen. Mijn vriend heeft ons savonds weer opgehaald. Maar het was een en al drama met V bij mijn ouders. Ze was alleen maar aan het huilen en als je haar vast hield dan was het goed. Maar ja thuis had ik haar gewoon ff genegeerd en dan valt ze wel in slaap, maar ja er was allemaal visite en zij kan heel hard schreeuwen dan kan je niet meer met elkaar praten Very Happy dus dat was wel gewoon ff jammer, hoop dat het zondag beter gaat daar anders dan is het een huilerige kerst Wink

Nu ga ik ze zo weer voeden en dan op naar mijn werk!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  studiebol ma 19 dec 2011 - 22:19

Blondje leuke foto van L!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey ma 19 dec 2011 - 22:42

Studie, lief dat je het vraagt. Ik heb eigenlijk vrij weinig last ervan. Slik wel nog 2 x per dag 2 paracetamol, maar das meer zodat ik 's nachts goed slaap, anders kan ik mijn draai niet vinden in bed.
Wat jammer dat V er zo'n moeite mee had tijdens de visite. Je had flink gewandeld zeg!

Nog even een update van Liesje: ze zitten nu aan de kinderchampagne, want T is sinds vanmorgen weer thuis! Hij weegt nu iets meer als 3500 gram en drinkt zijn flessen van 90cc helemaal leeg!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* ma 19 dec 2011 - 23:04

@ Joyce: Inderdaad genoeg rust nemen. De boel lekker de boel laten of iemand anders ervoor vragen. Ik baal ook wel dat het hier nu veel rommeliger is, en dat ik zelf haast nog niets mag maar ik prbeer me er bij neer te leggen. Nog een paar weekjes, dan mag ik weer stofzuigen en alles, kan ik het dan weer een beetje gaan bijhouden. Rust is nu het belangrijkste. Wel vervelend dat je man niets doet en toch klaagt dat hij moe is. Mijn vriend onderschatte eerst ook hoeveel tijd ik met H. bezig ben, hij dacht ook dat ik overdag lekker veel kon slapen. Tot het weekend werd en hij dus 2 hele dagen met H. meemaakte terwijl hij zelf niet heel fit was. Toen had hij wel door hoe vermoeiend het is. Hopelijk ziet jouw man dit ook in en helpt hij je wat meer, het is jusit fijn dat je het met zn tweeen kunt doen.

@ Star: Ik wist niet dat je binnen 1 jaar na de keizersnee niet zwanger mag raken? Niet dat ik het van plan was hoor, maar goed om te weten.

@ Ayla: Slaapt E. ook zo slecht? H. heeft ook moeite met inslapen. Ik kreeg het advies om hem steeds rustig in bed te leggen, en dan op een rustige toon te zeggen dat we lekker gaan slapen, de oogjes dichtdoen etc.. Huilt hij na 10 minuten nog, dan er even uit halen en troosten, als hij wee rustig is weer in bed leggen en het ritueel weer opnieuw. Maar het moet hier ook wennen hoor, het duurde vannacht ook weer 2,5 uur voor H. zich overgaf. Wat voor trucjes proberen jullie allemaal?

@ Parels: Wij hebben nog geen seks gehad maar ben ook nog maar 3,5 week geleden bevallen en vloei nog dus het mag nog niet. Ben wel benieuwd hoe het daarna zal gaan, heb iig geen hechtingen 'van onderen' dus ik denk dat dat enorm scheelt.

@ all: Ja, sorry, ik volg het totaal niet meer want zat er van de week even helemaal doorheen eerlijk gezegd. Kwam omdat H. eerst steeds niet genoeg dronk, daarom moest hij ook een tijd in het zh blijven. Eenmaal thuis kolfde ik en dat gaven we met de fles, maar al met al ging dat niet snel en was ik met de hele sessie vaak zo'n 1,5 tot 2 uur bezig en dan 1 uur rust en dan weer voeden.. En H. slaapt ook niet super, is vaak lang wakker dus ik was echt doodop. Nu geef ik weer borstvoeding op advies van de verloskundige. Ik was er eerst huiverig voor dat hij dan weer niet genoeg zou drinken maar de bv gaat super! H. drinkt heel goed, hij is nu, 3,5 wk na de bevalling al flink gegroeid: van 6,5 pond naar bijna 8!! De lactatiedeskundige die gisteren langskwam was helemaal verbaasd en ik zelf niet minder. Ik zit hierdoor veel beter in mijn vel en heb veel meer tijd over, H. is daardoor ook rustiger. Enige probleem is nog wel dat hij dus 's avonds heel moeilijk inslaapt, het toppunt was dat hij een keer 4,5 uur wakker was. We doen nu een vast ritueel, hopelijk heeft hij dan ook gauw in de gaten dat hij dan lekker kan gaan slapen want dit is soms wel heel vermoeiend.
Ben door alles al wel flink afgevallen, nog maar 3,5 te gaan.

Geven jullie trouwens borst- of flesvoeding?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  blondje1313 ma 19 dec 2011 - 23:38

Studiebol, jammer dat V zo moest huilen bij je ouders. Ik heb dat ook, als ik alleen thuis ben vind ik het niet zo erg als ze even huilt, maar als er visite is of we zijn ergens anders dan vind ik het veel erger. Ik weet dan ook niet zo goed wat ik moet doen, ben dan bang dat de ander me geen goede moeder vindt. Wel een goede wandeling gehad zo!
Veel plezier op je werk vandaag.
Vind je het eigenlijk wel fijn dat je in april pas weer 'mag' gaan werken, of ben je blij dat je dan pas 'hoeft'. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik 24 januari weer kan gaan werken, ben wel heel benieuwd hoe het gaat om midden in een schooljaar te moeten beginnen.
Bedankt voor het compliment van de foto!

Fijn dat T weer thuis is en zelf goed eet! Dat is zeker een goede reden voor kinderchampagne!

Lookie, fijn dat H het zo goed doet (klopt het dat ik niet weet hoe hij voluit heet of ben ik het vergeten?).
Wat val je zelf ook lekker af, ik heb er nog 7,5 te gaan (van de 21...).
Ik geef trouwens borstvoeding (Mickey ook, Joyce ook, maar die kolft fulltime dacht ik, en volgens mij geeft de rest flesvoeding)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 ma 19 dec 2011 - 23:45

Nog een foto speciaal voor Ayla (lijkt erg op jullie beer toch?)

weg

Laatst aangepast door blondje1313 op di 20 dec 2011 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla di 20 dec 2011 - 0:21

@Floor ik durf de kat ook alleen overdag en 's avonds als ik nog wakker ben op de slaapkamer te laten hoor, 's nachts niet. Ik denk niet dat ze bovenop E. gaat liggen, doet ze nu ook niet, maar ik vertrouw haar er toch niet op. Gefeliciteerd met zijn eerste maand! Wink

@Mickey ja ze heeft wel echt een meisjesgezichtje he, haha, F. wordt vast ook zo'n prachtige baby Wink Hij is goed gegroeid! Goedzo! Veel baby's zijn 's avonds onrustig he, en denk dat je inderdaad met dat clusteren wel goed zit... Schrikken is dat he, als ze ineens zolang doorslapen! Ik heb dat ook een paar keer al gehad met E. nu krijgt ze gewoon om 23:00 de laatste en 7:00 de eerste fles.

@Blondje leuke foto! Allebei de foto's, lijkt wel op onze beer ja. En ze heeft goed geslapen vannacht, kruikje erbij is dus toch net het beetje warmte wat ze miste smile Ik bedoelde ook dat ik dan weet welke stad ze werkt hoor Very Happy Niet precies waar ze werkt. Wees kritisch op het kdv hoor, als je vragen hebt gewoon vragen, en als je er geen goed gevoel bij hebt toch iets anders zoeken... Is toch wel belangrijk!

@studie lekker stuk gelopen zeg! Doe ik ook veel, nu ff niet meer omdat ik een auto heb haha, maar ik liep de eerste weken na de bevalling ook overal heen. Hoop ook dat het zondag beter gaat, kan ze daar niet ergens naar bed?

@Liesje Joehoe cheers wat fijn, geniet ervan!

@Lookie E.lena slaapt niet slecht, ik heb alleen een paar dagen al lopen klooien met de verwarming, ze heeft het wel snel koud, maar nu vannacht met een kruikje is het goed gegaan. E. krijgt flesvoeding, borstvoeding wel geprobeerd maar ze was er niet sterk genoeg voor, viel weer af, toen ben ik meteen gestopt en fles gaan geven.

@All nou ze heeft dus weer gewoon tot 7 uur geslapen, blijkbaar miste ze net dat beetje warmte. Daarna tot half 10, wilde er toch om 10 uur uit dus kwam mooi uit smile Nu zodalijk naar de kerstborrel van het werk (thuiszorg) krijgen we daarna een kerstpakket. E. neem ik mooi mee in de draagdoek, kan ze bij mij slapen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 di 20 dec 2011 - 1:45

blondje: ik denk ook dat hij jonger is geweest. bij de vk toen der tijd hebben ze me regelmatig een week terug gezet en uiteindelijk maar een datum vastgezet. bij zijn geboorte had hij wat premature trekjes o.a dat zijn huid nog heel erg rood was.

lookie: hier echt hetzelfde wat betreft inslapen....ik heb helaas de clue nog niet gevonden. ik geef volledig bv maar wel fulltime kolven. dit is beter voor K. hij was altijd erg onrustig aan mijn borst, kreeg teveel lucht binnen omdat het bij mij er echt uit spuit. waardoor hij veel spuugde en krampen had en stopte dan met drinken, kreeg dan te weinig melk (maagje zat vol met lucht) en kwam vervolgens weer 2 uur later, zo beleefde ik er ook geen plezier meer aan, en toen zijn zuigreflex sterker werd en mijn tepels opnieuw openlagen ben ik volledig overgegaan. het gaf mij meteen meer rust en K ook. hij heeft vaaf het moment dat hij de fles krijgt er meteen 4 uur tussen laten zitten. hij krijgt meer voeding en minder lucht (dr.brown fles ook). en aan dat kolven wen je ook wel. ik kolf om de 2 uur (soms 3 uur en snachts 4 uur) en dan heb ik 15/20min een maaltijd gekolft voor hem. hij drinkt in 20min zij flesje leeg even boeren en klaar. ben je 3 kwartier bezig in de 4uur dat vind ik best ok!

all: nou wat doet dat pijn zeg....vooral bij het plassen...dus weer aan de kannetjes met water geslagen....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 20 dec 2011 - 4:24

Blondje ik voel me niet meteen een slechte moeder, maar meer dat ik denk van tja ik kan dat huilen goed negeren en ik heb er geen last van maar ja de rest kan daar wel last van hebben... en van dat idee heb ik dan weer last Very Happy
Tja ik sta er dubbel in over mijn werk. Ik verveel me thuis niet, ik red me prima dus dat is niet zo erg plus dat ik denk dat het voor de meiden ook gewoon echt nog beter is om hier bij mij thuis te zijn en dan als ze wat ouders zijn lekker naar het KDV. Maar als ik daar allemaal geen rekening mee hoefde te houden dan kon ik zo morgen wel weer aan het werk hoor, lijkt me ook lekker! Dus ik zie het al een luxe positie, en ik hoop dat de meiden er profijt van hebben en daarom vind ik het ook wel goed om pas in april weer te gaan werken.

Joyce, klinkt allemaal niet fijn dat ze dat bij je weg hebben gebrand. Hoe is het eigenlijk met de ellende in huis? Is dat al wat meer op de rit?

Lookie, wat vervelend dat je er zo door heen zat! Gelukkig gaat het nu weer beter! Ik heb 3 weken gekolfd maar ik had bijna geen melk van alles geprobeerd maar het werd niet meer, eerder alleen maar minder en toen heb ik de keuze gemaakt om te stoppen .Onze meiden krijgen dus nu flesvoeding.

De kerstlunch was gezellig en de meiden hebben zich voorbeeldig gedragen! Ze waren lekker aan het slapen, toen daarna ben ik nog ff langs de albert heijn gegaan voor wat kleinere boodschapjes, maar ik paste niet langs de kassa met de wagen Very Happy haha moest ik eerst door een andere kassa en toen kon ik weer bij de kassa waar ik alles neer had gelegd betalen... haha volgende keer maar ff onthouden dat ik door 2 kassa's pas.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 8:35

Avond!!

was een gezellig dagje vandaag! Ben wel moe nu maar goed was ook wel te verwachten. Kleine man natuurlijk super gedaan :-) spuugt alleen sinds gister ineens wat, zijn we niet gewend maar goed is steeds maar een beetje (stinkt alleen zo bluhhh)
Ben al wezen hardlopen, dus heerlijk!!

Zal even schermpie erbij openen!! er is genoeg gekletst.

@ studie, haha wat stom eigenlijk dat je niet door alle kassa's kan...
fijn dat je meiden zich zo goed hebben gedragen!!

@ blondje, wow huge kat zeg!! (en nu zie ik die beer, die is ook megaaa haha! l.otte is dan ineens zo klein weer)
ik had geen moeite om de meiden achter te laten, dat is echt nu alleen bij j.ace. Denk toch een soort van nog willen beschermen ofzo omdat ik hem niet hem mogen/kunnen voldragen.

@ floor, hoera voor je kleine man!! tijd is snel gegaan he!

@ micky, zoooooo je kleintje groeit goed.. maak er maar klein van i.p.v. kleintje haha

@ liesje, JAAAAA super zeg!! gezinnetje lekker compleet... :-) geniet er van.

@ lookie, fijn dat het drinken nu wel goed gaat! J.ace krijg bv en fv.. Ik had nog een heleboel gekolfd en ben daar intussen alweer mee gestopt... Nu ben ik mijn vriezer aan het leegmaken. We begonnen met 1 fles fv en 5/6 bv en nu doen we 3 fv en 3 bv om zo rustig de overstap naar fv te maken.

@ joyce, heb je zo'n last van het verwijderen van het wildvlees?? misschien bepanthen erop smeren, werk bij kapotte babybilletjes ook goed :-)

@ ayla, jeeeeeej ze heeft goed geslapen! fijn zeg... cheers een mysterie opgelost nu :-)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 44 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: