okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's
+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers
Pagina 18 van 44
Pagina 18 van 44 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 31 ... 44
Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's
Ayla schreef:Pfff het is hier weer 3x niks. Om 7 uur de fles, om half 9 begint ze te huilen, niet stil te krijgen, en nu de fles voor geen meter drinken. En wat er is?????????????????????
Ik zou haar oortjes eens na laten kijken, misschien zit er een beginnende ontsteking in en dat verklaard het slechte tot niet willen drinken ook.
Gast- Gast
@ studie, handig he dat de kindjes nog mooi in hun wandelwagen slapen!! :-)
veel plezier met je collega's
wij gaan zaterdag foto''s maken en ik moet zeggen dat ik het wel wat vind hebben zo''n slapend kindje haha
@ blondje, handig zo'n meisje wat zich zelf aanlegt
@ parels, ohh gelukkig is ze nog in slaap gevallen! heb je nog wat kunnen slapen.
hier een druk weekend voor de boeg pfffff morgen om 15.00 foto''s maken dan naar mijn schoonouders cadeautjes en eten en weer naar huis. Zondag komt de sint bij ons thuis dus weer cadeautjes!! voor vandaag hoef ik niets meer te doen, boven en beneden is al gezogen en de wc is gepoetst haha... ros mag zondag avond weer dweilen als iedereen weg is om het nu te doen heeft weinig zin.
liefs
veel plezier met je collega's
wij gaan zaterdag foto''s maken en ik moet zeggen dat ik het wel wat vind hebben zo''n slapend kindje haha
@ blondje, handig zo'n meisje wat zich zelf aanlegt
@ parels, ohh gelukkig is ze nog in slaap gevallen! heb je nog wat kunnen slapen.
hier een druk weekend voor de boeg pfffff morgen om 15.00 foto''s maken dan naar mijn schoonouders cadeautjes en eten en weer naar huis. Zondag komt de sint bij ons thuis dus weer cadeautjes!! voor vandaag hoef ik niets meer te doen, boven en beneden is al gezogen en de wc is gepoetst haha... ros mag zondag avond weer dweilen als iedereen weg is om het nu te doen heeft weinig zin.
liefs
Gast- Gast
Even een update van de echo: onze baby is een buddha!! De schatting kwam uit op bijna 4,2 kilo! Ook was er nog meer dan genoeg vruchtwater aanwezig. Verder waren er geen bijzonderheden, dus als buddha niet uit zichzelf komt, moeten we maandag gewoon naar het ziekenhuis voor de ctg en gesprek bij de gyn.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
mickey schreef:Even een update van de echo: onze baby is een buddha!! De schatting kwam uit op bijna 4,2 kilo! Ook was er nog meer dan genoeg vruchtwater aanwezig. Verder waren er geen bijzonderheden, dus als buddha niet uit zichzelf komt, moeten we maandag gewoon naar het ziekenhuis voor de ctg en gesprek bij de gyn.
fijn dat Buddha het goed doet!!! Al hoop ik echt voor je dat er van het weekend nog een kindje geboren gaat worden hoor!! (is er nog gesproken over strippen?)
liefs
Gast- Gast
Hahaha, ja ik ben ook blij dat buddha het goed doet
Heb maandag aan de VK gevraagd of ze wilde strippen, maar dat doen ze liever niet bij de eerste... Helaas. En nu hadden we alleen een echo-miep, denk niet dat ik die had willen laten wroeten
Heb maandag aan de VK gevraagd of ze wilde strippen, maar dat doen ze liever niet bij de eerste... Helaas. En nu hadden we alleen een echo-miep, denk niet dat ik die had willen laten wroeten
mickey- Kletskop
mickey schreef:Hahaha, ja ik ben ook blij dat buddha het goed doet
wat jammer zeg!! en ik moet zeggen dat ik het een beetje onzin vind om niet te strippen bij een eerste (maar goed dat is mijn gevoel he)
Nu maar extra hopen dat het dit weekend nog gaat gebeuren!!!
en nee ik geloof niet dat je een echo-miep even inwendig had willen laten voelen
Gast- Gast
Ik snap ook niet zo goed waarom ze dat niet willen doen, maar ik kan ze moeilijk dwingen
En verder is het nu inderdaad wachten.... en wachten.... en wachten... Mijn vader roept al weken dat de baby vandaag komt, maar dat zie ik niet meer gebeuren.
En verder is het nu inderdaad wachten.... en wachten.... en wachten... Mijn vader roept al weken dat de baby vandaag komt, maar dat zie ik niet meer gebeuren.
mickey- Kletskop
blondje1313 schreef:Ayla, wat balen dat E zo'n slechte morgen heeft.
Lotte heeft vannacht wel net zo lang doorgeslapen als andere ochtenden, maar ik vind haar ook wat huileriger vanochtend. Heb haar rond half 8/8 uur nog een keer aangelegd (of ja, dat had ze zelf eigenlijk gedaan toen ze op mijn buik lag...), net de gewone voeding van 10 uur, maar toen viel ze na een kwartier in slaap. Helaas geen echte diepe slaap, want na een half uurtje is ze nu ook al weer wakker terwijl ze normaal de hele ochtend verder wel slaapt.
Ik ben trouwens ook/wel een Brabantse, dus spap en smam zijn hier wel bekend!
Ik heb trouwens de kolf meteen gekocht, huren vond ik ook nogal duur en het was ook 25 km rijden om er eentje te kunnen huren. Het is ook de bedoeling om hem nog een maand of 4 te gebruiken, ben benieuwd of dat ook gaat lukken.
Studie, je hebt ze in de auto ook in de kinderwagenbak gehad of toen in een autostoeltje? Jullie moeten wel een grote auto hebben!Ik twijfel nog of ik Lotte vanmiddag en vanavond in de maxicosi in de auto zet of in haar wandelwagenbak, anders is het ook zo'n gedoe met overzetten en het duurt eigenlijk te lang om alleen de maxicosi te gebruiken.
Het is toch verplicht ze te vervoeren in de maxicosi in de auto? DAt mag toch helemaal niet in de wagenbak?
Wij hebben wel een stationcar ja maar met 2 wagenbakken en het onderstel is de kofferbak al aardig vol, beetje jammer. Maar gisteravond hadden we het onderstel niet mee we gingen niet wandelen ofzo, dus dan zetten we ze in de maxicosi op de achterbank, en de wagenbakken in de kofferbak.. en dan past het makkelijk.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk inderdaad dat het verplicht is om ze in de maxicosi te vervoeren, maar dat kleine stukje dat we moeten rijden durf ik het risico eigenlijk wel te nemen. Ik ga dan wel zelf naast de bak zitten om het goed vast te houden. Mijn moeder zei dat wij altijd in de wagenbak in de auto moesten omdat er toen nog geen maxicosi's waren (en ook geen gordels achterin).
Mickey, ik had ook op jou gereageerd, maar blijkbaar heeft hij dat niet gepakt. Fijn dat er nog voldoende vruchtwater is. Toch jammer dat ze niet willen strippen. Ook vreemd dat het overal zo verschillend is, maar hopen dat ie uit zichzelf toch nog dit weekend wil komen!
Oh, ik zal ook eens een foto van Lotte plaatsen:
weg
Samen met Kenzo, ons reutje, die is heel erg geïnteresseerd in Lotte, als we niet uitkijken likt hij in haar gezicht, maar dat mag hij dus echt niet van ons!
Ik zie dat Lotte er niet zo goed op staat, dus nog eentje, net voor het douchen:
weg
Mickey, ik had ook op jou gereageerd, maar blijkbaar heeft hij dat niet gepakt. Fijn dat er nog voldoende vruchtwater is. Toch jammer dat ze niet willen strippen. Ook vreemd dat het overal zo verschillend is, maar hopen dat ie uit zichzelf toch nog dit weekend wil komen!
Oh, ik zal ook eens een foto van Lotte plaatsen:
weg
Samen met Kenzo, ons reutje, die is heel erg geïnteresseerd in Lotte, als we niet uitkijken likt hij in haar gezicht, maar dat mag hij dus echt niet van ons!
Ik zie dat Lotte er niet zo goed op staat, dus nog eentje, net voor het douchen:
weg
Laatst aangepast door blondje1313 op vr 2 dec 2011 - 10:11; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foto's verwijderd)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
@Blondje: bij mij deed het forum net ook even raar, denk dat het daar aan lag.
Vind het inderdaad vreemd dat het overal anders is, maar niks aan te doen. Om eerlijk te zijn zie ik er sowieso een beetje tegenop, het voelwerk zeg maar. De rest boeit me echt niet, maar het moment dat mijn broek uit moet... Daar probeer ik me al wekenlang geestelijk op voor te bereiden
Wat een mopje is Lotte! En wat lief dat de hond zo geinteresseerd is in haar. Ik mis mijn hondje nog steeds dagelijks, ook al is hij nu bijna 4 maanden dood. Hij was altijd gek op kinderen, had me zo leuk geleken, hem met onze uk (die geen uk is ) En wat dat in het gezicht likken betreft snap ik helemaal! Dat wilde ik van mijn hond ook niet hebben. Niet bij mijzelf, maar ook niet bij anderen en zeker niet bij kinderen.
Vind het inderdaad vreemd dat het overal anders is, maar niks aan te doen. Om eerlijk te zijn zie ik er sowieso een beetje tegenop, het voelwerk zeg maar. De rest boeit me echt niet, maar het moment dat mijn broek uit moet... Daar probeer ik me al wekenlang geestelijk op voor te bereiden
Wat een mopje is Lotte! En wat lief dat de hond zo geinteresseerd is in haar. Ik mis mijn hondje nog steeds dagelijks, ook al is hij nu bijna 4 maanden dood. Hij was altijd gek op kinderen, had me zo leuk geleken, hem met onze uk (die geen uk is ) En wat dat in het gezicht likken betreft snap ik helemaal! Dat wilde ik van mijn hond ook niet hebben. Niet bij mijzelf, maar ook niet bij anderen en zeker niet bij kinderen.
mickey- Kletskop
Ayla: Zit je rond een sprongetje? Dan is het vaak ook veel huilen en slecht drinken. S heeft wel wat vocht achter zijn trommelvlies gehad, donk toen ook slecht en wilde niet plat liggen.
Gast- Gast
Mooie meid blondje!
Ik ga zo even de ha bellen BeeGee, haar oortjes zijn ook vies!
Ik ga zo even de ha bellen BeeGee, haar oortjes zijn ook vies!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Oja tussen 12 en half 3 alleen spoed... sjit
Ayla- Kletskop
Heeft ze ook koorts? Zou haar wel ff tempen voor je belt, meestal vragen ze er wel naar.
Gast- Gast
PM ik denk dat toch ook vocht... Bedje ligt al wat hoger ivm de reflux, daar slaapt ze goed (ofja redelijk, ook na 2 uurtjes weer wakker) in de wipper was ze zostraks zo vertrokken, en bij mij in bed vanmorgen (dus echt plat) bleef ze echt krijsen bijna. Ze werd pas rustiger toen ze op haar zij tegen mijn buik lag. Wat BeeGee zegt en jij ook klinkt me niet zo heel onaannemelijk in de oren Zal zo even tempen ze voelt niet heel warm..
Ayla- Kletskop
Dat is wel erg lang voor alleen spoed...
Als ze wel koorts heeft valt het misschien zelfs wel onder spoed bij zo'n kleintje
Mickey, ik zag er eerst ook tegenop, het kijk- en voelwerk, maar toen het eenmaal zover was was ook al mijn gêne verdwenen. Van tevoren dacht ik dat ik niet zou willen dat de stagiaire van de vk iets bij me mocht doen, uiteindelijk heeft ze zelfs de hechtingen gedaan. (Het is een vriendin van de vriendin van mijn broer, zie haar op verjaardagen enzo, vond het vooraf zo gek als zij me zo intiem gezien had, maar maakt me nu echt niks meer uit)
Dank je voor de complimentjes!
Als ze wel koorts heeft valt het misschien zelfs wel onder spoed bij zo'n kleintje
Mickey, ik zag er eerst ook tegenop, het kijk- en voelwerk, maar toen het eenmaal zover was was ook al mijn gêne verdwenen. Van tevoren dacht ik dat ik niet zou willen dat de stagiaire van de vk iets bij me mocht doen, uiteindelijk heeft ze zelfs de hechtingen gedaan. (Het is een vriendin van de vriendin van mijn broer, zie haar op verjaardagen enzo, vond het vooraf zo gek als zij me zo intiem gezien had, maar maakt me nu echt niks meer uit)
Dank je voor de complimentjes!
blondje1313- Kletskop
ls ze last heeft van haar oren zal ze met oren schoonmaken ook wel tekeergaan of niet?
Ayla- Kletskop
Hier vinden ze oren schoonmaken altijd een ramp, mag er gewoon niet aanzitten.
Gast- Gast
Ik denk dat iedereen dat wel heeft, die schaamte voor het kijk en voel werk. Lijkt me dan inderdaad heel vreemd als het ook nog eens een bekende is.
Toen ik net zwanger was, moest ik naar de dokter voor een knobbeltje in mijn borst. Was ook een behoorlijke drempel om mijn bh uit te doen. Maar daar ben ik inmiddels wel overheen. Heb daarna een echo gehad van mijn borst en nog een keer een controle bij de huisarts, dus daar heb ik niet meer zo'n problemen mee. Maar die broek uit... Brrr... das het enige waar ik tegen op zie.
Toen ik net zwanger was, moest ik naar de dokter voor een knobbeltje in mijn borst. Was ook een behoorlijke drempel om mijn bh uit te doen. Maar daar ben ik inmiddels wel overheen. Heb daarna een echo gehad van mijn borst en nog een keer een controle bij de huisarts, dus daar heb ik niet meer zo'n problemen mee. Maar die broek uit... Brrr... das het enige waar ik tegen op zie.
mickey- Kletskop
Ayla schreef:ls ze last heeft van haar oren zal ze met oren schoonmaken ook wel tekeergaan of niet?
Ik zou het toch (voorzichtig) proberen. Heb je een babywattenstaafje (uit de doos van Felicitas )
blondje1313- Kletskop
Ik heb het pas 1x gedaan ofzo Nu zeg ik ook al een week dat haar oren schoongemaakt moeten maar vergeet het steeds, eigenlijk moet dat gewoon standaard voor of na het douchen. Ik heb nog nooit oorontsteking gehad dus geen idee of dat dan pijn doet, schoonmaken dan. Ja die heb ik blondje.
Ayla- Kletskop
Geloof me, als je aan het bevallen bent boeit het je allemaal niks.mickey schreef: Maar die broek uit... Brrr... das het enige waar ik tegen op zie.
Gast- Gast
Als het eenmaal zo ver is, zal het me inderdaad niet boeien, maar nu kijk ik er behoorlijk tegen op.ProudMama schreef:Geloof me, als je aan het bevallen bent boeit het je allemaal niks.mickey schreef: Maar die broek uit... Brrr... das het enige waar ik tegen op zie.
mickey- Kletskop
Kan het alleen maar eens zijn met PMmickey schreef:Als het eenmaal zo ver is, zal het me inderdaad niet boeien, maar nu kijk ik er behoorlijk tegen op.ProudMama schreef:Geloof me, als je aan het bevallen bent boeit het je allemaal niks.mickey schreef: Maar die broek uit... Brrr... das het enige waar ik tegen op zie.
Ayla- Kletskop
Kan het me wel voorstellen hoor, het is even een drempel waar je overheen moet. Komt echt goedmickey schreef:Als het eenmaal zo ver is, zal het me inderdaad niet boeien, maar nu kijk ik er behoorlijk tegen op.ProudMama schreef:Geloof me, als je aan het bevallen bent boeit het je allemaal niks.mickey schreef: Maar die broek uit... Brrr... das het enige waar ik tegen op zie.
Gast- Gast
Pagina 18 van 44 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 31 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Nieuwe theaterseizoen 2011-2012
» Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2
» Indonesie met kerst/ o/n 2011-2012
» Nieuwe theaterseizoen 2011-2012
» Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2
» Indonesie met kerst/ o/n 2011-2012