DagCafé
+24
Jade
TwistedAngel
Kabouter
Curious
Jezzie
Burn
Snoes
Cheesegirl
Jordana
Tullow
ExpressoB
Pompoen
May
Serena
Suus
Rush
Yaelynn
VeryCherry
Lotus
Alex
Toet
Merai
Qiara
Erin
28 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Heb je alles ingepakt, Burn?
Nee, nog niet alles! Maar het meeste wel volgens mij!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oh, dan ben je al een heel eind.
Zit momenteel 'Mixed Up' te kijken. Schijnt een nieuwe serie te zijn met Georgina Verbaan en Vigo Waas.
Zit momenteel 'Mixed Up' te kijken. Schijnt een nieuwe serie te zijn met Georgina Verbaan en Vigo Waas.
Gast- Gast
Nee, want het koort heeft geen kusjes waar ik in kan stekenVeryCherry schreef:Smikkell schreef:Het lukt alleen na een rij losse.VeryCherry schreef:Kan je wel gewoon vasten haken?
Dus dat je ze op een rij lossen doet? Dan moet je het koord als een rij lossen zien
Gast- Gast
In plaats van in die lusjes haal je de draad onder het koord door, dan is het koord de lusjes Maar had je mijn post over dat hart nog gelezen?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Uhm, zoek ik een hart??
Ik ga er nu vandoor en laat mijn haakspullen thuis. Morgen weer een poging
Ow, ik kan er zo niet tegen dat het niet lukt. Ik hoop dat je veel geduld hebt. Ik moet het gewoon even doorkrijgen en doe duidelijk iets fout.
Ik ga er nu vandoor en laat mijn haakspullen thuis. Morgen weer een poging
Ow, ik kan er zo niet tegen dat het niet lukt. Ik hoop dat je veel geduld hebt. Ik moet het gewoon even doorkrijgen en doe duidelijk iets fout.
Gast- Gast
Ja zo'n pons zocht je toch
Ik heb een engelengeduld met dit soort dingen, maak je geen zorgen
Ow, serieus? Waar heb je hem gevonden? Welke maat, welke prijs?????VeryCherry schreef:Ja zo'n pons zocht je toch
Gast- Gast
Op scrapbookzolder.nl hij is nu is van €6,- geloof ik
Tof, ik ga straks op werk wel even kijken.. NU ga ik echt anders staan er straks vier kindjes eenzaam op het schoolplein..VeryCherry schreef:Op scrapbookzolder.nl hij is nu is van €6,- geloof ik
Gast- Gast
Whahaha, oké
Wattan?
Wij hebben hangouderen onder het raam, compleet met rollators en regenkapjes
Wij hebben hangouderen onder het raam, compleet met rollators en regenkapjes
2 weken terug fietste ik naar de kroeg, lag m'n ketting eraf. Toen ik weer naar huis fietste, was mijn voorband lek. En nog geen week later, mijn achterband plat. Mijn vader heeft 'm opgepompt maar de volgende ochtend stond ie wéér lek!
Echt, ik word er zo gestoord van, ik heb mijn fiets gewoon echt nodig. De fietsenmaker zegt dat het veel te druk is om die fiets te bekijken en dat ik 'm daar een week moet laten staan. Maar dat gaat gewoon niet.
Ik sta echt op het punt om dat rotding op Marktplaats te zetten.
Echt, ik word er zo gestoord van, ik heb mijn fiets gewoon echt nodig. De fietsenmaker zegt dat het veel te druk is om die fiets te bekijken en dat ik 'm daar een week moet laten staan. Maar dat gaat gewoon niet.
Ik sta echt op het punt om dat rotding op Marktplaats te zetten.
Gast- Gast
Kan je niet naar een andere fietsenmaker?
Ik zit me af te vragen of ik de aanbieding van de C1000, 3 Brandbier halen, 2 betalen, moet gaan halen. Voor het weekend. Maar goed, sinds ik aan de medicatie zit, heb ik helemaal geen behoefte meer aan drank. Wat moet ik dan met drie kratjes. Tja, dan heb ik weken genoeg. Maar zie me in die weken ook niet echt een biertje wegdrinken.
Gast- Gast
kan je `m dan inderdaad niet naar een andere fietsenmaker brengen, want zo schiet het ook niet op.
Gast- Gast
Bier kan je lang bewaren hè, dan haal je het toch vast voor Kerst/Oud&Nieuw/Verjaardag?
Misschien, maar ik ben bang dat het me een hoop geld gaat kosten
Ik kan zelf nog geen band plakken, dus schoonmoeder is het nu voor me aan het doen, dat vind ik wel heel lief. Maar ik ben er nu echt heel chagrijnig van, ik moet straks weg met de fiets. Ik vervloek dat ding echt.
Ik kan zelf nog geen band plakken, dus schoonmoeder is het nu voor me aan het doen, dat vind ik wel heel lief. Maar ik ben er nu echt heel chagrijnig van, ik moet straks weg met de fiets. Ik vervloek dat ding echt.
Gast- Gast
Hallo dames!
Alles goed?
Zoonlief heeft me denk ik aangestoken met zijn griep Keelpijn hier en ik lijk net een wandelende medicijnkast! 7 pillen voor vandaag al in mijn maag Vitamine C, Centrum, 2 zinkpillen, 2 paracetamol, foliumzuur...
X
Alles goed?
Zoonlief heeft me denk ik aangestoken met zijn griep Keelpijn hier en ik lijk net een wandelende medicijnkast! 7 pillen voor vandaag al in mijn maag Vitamine C, Centrum, 2 zinkpillen, 2 paracetamol, foliumzuur...
X
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Balen is dat, Zelda!
Beterschap, Yaelynn!
Ik ben een beetje zenuwachtig.
Beterschap, Yaelynn!
Ik ben een beetje zenuwachtig.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
VeryCherry schreef:Bier kan je lang bewaren hè, dan haal je het toch vast voor Kerst/Oud&Nieuw/Verjaardag?
Ja, dat zat ik me ook te bedenken. Al moet ik ook nog steeds denken aan de tijd dat ik samenwoonde en wij beiden niet dronken, maar wel altijd twee kratten bier in huis hadden. Dan belde ik mijn ouders eens in de zoveel tijd als het bier weer op zijn tht was, dan namen ze een nieuwe krat mee, namen de thtkrat mee naar huis en dronken het overige bier bij ons thuis op. Ik ben alleen bang dat we nu weer zo'n thtmoment krijgen.
Ik heb er altijd aardig 'de sloek' op gehad, zoals ze dat hier noemen, maar tegenwoordig.... Jak...
Gast- Gast
Ik snap dat het heel irritant is dat ik het weer zeg, maar ik ga echt bijna dood van de zenuwen
Edit: ah, Lotus ook zie, gedeelde smart
Edit: ah, Lotus ook zie, gedeelde smart
Gast- Gast
Lotus waarvoor ben je zenuwachtig?
Reva zal ik het maar niet meer vragen maar succes/sterkte in ieder geval allebei vandaag!
Reva zal ik het maar niet meer vragen maar succes/sterkte in ieder geval allebei vandaag!
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: