DagCafé
+24
Jade
TwistedAngel
Kabouter
Curious
Jezzie
Burn
Snoes
Cheesegirl
Jordana
Tullow
ExpressoB
Pompoen
May
Serena
Suus
Rush
Yaelynn
VeryCherry
Lotus
Alex
Toet
Merai
Qiara
Erin
28 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
May schreef:Een jaartje of 12, dus al een behoorlijke tijd idd. De vermoeidheid is alleen nog weer erger geworden sinds ik ziek ben geweest in augustus.
Ik ben twee weken geleden bij de internist geweest en moet volgende week weer heen.
Zou mooi zijn als je er wat mee kunt en dat je weet waar het vandaan komt of kan komen.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
PluDan schreef:May schreef:Een jaartje of 12, dus al een behoorlijke tijd idd. De vermoeidheid is alleen nog weer erger geworden sinds ik ziek ben geweest in augustus.
Ik ben twee weken geleden bij de internist geweest en moet volgende week weer heen.
Zou mooi zijn als je er wat mee kunt en dat je weet waar het vandaan komt of kan komen.
Ja als ik alleen al maar weet wat het is. Zodat ik een diagnose heb en het een plekje kan geven. Dat is het belangrijkste voor mij op dit moment.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
PluDan schreef:Wat voor bericht Expresso?
nou ik zal je meer uitleg geven... ik werk in een castingbureau van een blad en die heet MENS WORL MAGAZINE.. en we hebben nieuwe projeckt binnen en we gaan met amateur meiden en vrouwen werken jij hoef geen model voor te zijn iedereen mag mee doen... en het is simpel het word een intervieuw met je gedaan en fotos en het zijn zeker geen naakte fotos en als jij dan geschikt voor bent kan bedrag oplopen van 1000 tot 4000 euro hoop je hier meer uitleg heb gegeven en laat me aub weten wat jij ervan vind.. grt.. .
Ik heb terug gestuurd: Nee bedankt en dat ik heb blad heb gegoogled en dat het er toch best naakt uitziet!.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:PluDan schreef:Wat voor bericht Expresso?
nou ik zal je meer uitleg geven... ik werk in een castingbureau van een blad en die heet MENS WORL MAGAZINE.. en we hebben nieuwe projeckt binnen en we gaan met amateur meiden en vrouwen werken jij hoef geen model voor te zijn iedereen mag mee doen... en het is simpel het word een intervieuw met je gedaan en fotos en het zijn zeker geen naakte fotos en als jij dan geschikt voor bent kan bedrag oplopen van 1000 tot 4000 euro hoop je hier meer uitleg heb gegeven en laat me aub weten wat jij ervan vind.. grt.. .
Ik heb terug gestuurd: Nee bedankt en dat ik heb blad heb gegoogled en dat het er toch best naakt uitziet!.
Woww wat een spelfouten staan er in dat bericht
Hier was ik ook niet op ingegaan overigens, alleen op basis van dat berichtje al. Erg professioneel komt het niet over in elk geval!
May- Ratel
Espresso, dat bericht heeft me aan het huilen gemaakt . De fouten :o!!
Nu ga ik mijn verdriet maar wegeten denk ik.
Gast- Gast
Ja dit is echt slecht geschreven, als meiden hierin trappen, zijn ze echt super stom!! Misschien moet ik het blad eens mailen en melden dat er dit soort berichtjes rond gaan om meiden te lokken, het is toch schandalig!
Ben niet zo spraakzaam geloof ik.... dadelijk ff sporten...heb schop onder de kont nodig
Maar moet wel, heb gisteren ook al niks gedaan.
Eb> wat een bericht Door de fouten komt het al niet geloofwaardig over.
Gast- Gast
Ga even hun een mailtje sturen, kijken wat ze zeggen hahaha.
May schreef:ExpressoB schreef:PluDan schreef:Wat voor bericht Expresso?
Woww wat een spelfouten staan er in dat bericht
Hier was ik ook niet op ingegaan overigens, alleen op basis van dat berichtje al. Erg professioneel komt het niet over in elk geval!
Idd, wat een raar bericht zeg en die spelfouten... Dacht dat ik daar last van had door mijn dyslectie .
Komt op mij niet erg geloofwaardig over..
PluDan- Kletskop
June schreef:Espresso, dat bericht heeft me aan het huilen gemaakt . De fouten :o!!
Waarmee? Wat ga jij eten?
PluDan- Kletskop
Theedoosje schreef:Ben niet zo spraakzaam geloof ik.... dadelijk ff sporten...heb schop onder de kont nodig
Ga je thuis sporten of naar de sportschool?
Ik ga zo ff GTST kijken. Kan het niet missen hahaha. Erg he?!
PluDan- Kletskop
ExpressoB schreef:Ja dit is echt slecht geschreven, als meiden hierin trappen, zijn ze echt super stom!! Misschien moet ik het blad eens mailen en melden dat er dit soort berichtjes rond gaan om meiden te lokken, het is toch schandalig!
Er zullen genoeg naïeve meiden zijn die erin trappen.
Het is idd schandalig.
PluDan- Kletskop
PluDan schreef:Theedoosje schreef:Ben niet zo spraakzaam geloof ik.... dadelijk ff sporten...heb schop onder de kont nodig
Ga je thuis sporten of naar de sportschool?
Ik ga zo ff GTST kijken. Kan het niet missen hahaha. Erg he?!
TD sport altijd onder GTST
Ik ben ook aan het kijken hoor!
May- Ratel
PluDan schreef:ExpressoB schreef:Ja dit is echt slecht geschreven, als meiden hierin trappen, zijn ze echt super stom!! Misschien moet ik het blad eens mailen en melden dat er dit soort berichtjes rond gaan om meiden te lokken, het is toch schandalig!
Het is idd schandalig.
Zo heb even een mailtje gestuurd hehehehhe. Heb zijn naam genoemd en het bericht geplaatst, gevraagd of hij voor hun werkt en dat ik hier niet van gediend ben en dat het schandalig is om zo meiden/vrouwen te benaderen etc etc.
Ik hou jullie op de hoogte van wat ze zeggen, als jullie willen weten.
Zal die website waarop ik het bericht heb ontvangen ook even een bericht sturen, want dit soort praktijken zijn niet toegestaan.
_Liv schreef:Meiden, m'n moeder is nog steeds erg verward. Zou het wel goed komen?
Ik heb het verhaal gemist, dus kan er eigenlijk niks op zeggen
May- Ratel
May schreef:_Liv schreef:Meiden, m'n moeder is nog steeds erg verward. Zou het wel goed komen?
+1
PluDan- Kletskop
ExpressoB schreef:PluDan schreef:ExpressoB schreef:Ja dit is echt slecht geschreven, als meiden hierin trappen, zijn ze echt super stom!! Misschien moet ik het blad eens mailen en melden dat er dit soort berichtjes rond gaan om meiden te lokken, het is toch schandalig!
Het is idd schandalig.
Zo heb even een mailtje gestuurd hehehehhe. Heb zijn naam genoemd en het bericht geplaatst, gevraagd of hij voor hun werkt en dat ik hier niet van gediend ben en dat het schandalig is om zo meiden/vrouwen te benaderen etc etc.
Ik hou jullie op de hoogte van wat ze zeggen, als jullie willen weten.
Zal die website waarop ik het bericht heb ontvangen ook even een bericht sturen, want dit soort praktijken zijn niet toegestaan.
Ik ben benieuwd over wat ze je erover terug sturen.
Goed dat je een mail gestuurd hebt.
PluDan- Kletskop
Hoi Stylegirl!
May- Ratel
PluDan schreef:May schreef:_Liv schreef:Meiden, m'n moeder is nog steeds erg verward. Zou het wel goed komen?
+2
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: