Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het belangrijkst in je leven?

+17
Salander
PluDan
Bolleke
Antibes
Esperanza
Marin
VeryCherry
Supertalentje
L!ND@
Bliss
Sugarfall
SarahKey
Arwyn
Travelgurly
Snack a Jack
Jeanette
TGR
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is het belangrijkst in je leven? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het belangrijkst in je leven?

Bericht  VeryCherry wo 16 nov 2011 - 2:58

Mezelf, mijn zoon, mijn vriend, mijn ouders en mijn broertje en zusje.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het belangrijkst in je leven? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het belangrijkst in je leven?

Bericht  Marin wo 16 nov 2011 - 3:01

Bliss schreef:
Edit: en ik zelf natuurlijk, alleen ik weet hoe het is om mij te zijn en daar moet ik het de rest van mn leven mee doen, dus ja, ik sta toch wel op nummer 1 voor mezelf smile

Ja dit heb ik zelf ook. Ik vind mezelf ook de leukste persoon die ik ken, want hey, dat ben ik Wink Ik ken mezelf door en door en kan het beste met mezelf zijn. Maar ik vind m'n familie en sinds kort m'n vriend ook heel erg belangrijk in m'n leven, zonder hen zou ik ook een stuk ongelukkiger zijn, en dragen veel bij aan het geluk in mijn wereld.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:38

Joy_ schreef:
Bliss schreef:
Edit: en ik zelf natuurlijk, alleen ik weet hoe het is om mij te zijn en daar moet ik het de rest van mn leven mee doen, dus ja, ik sta toch wel op nummer 1 voor mezelf smile

Ja dit heb ik zelf ook. Ik vind mezelf ook de leukste persoon die ik ken, want hey, dat ben ik Wink Ik ken mezelf door en door en kan het beste met mezelf zijn. Maar ik vind m'n familie en sinds kort m'n vriend ook heel erg belangrijk in m'n leven, zonder hen zou ik ook een stuk ongelukkiger zijn, en dragen veel bij aan het geluk in mijn wereld.

Echt? Dat heb ik dan weer totaal niet. Ik vind mezelf helemaal niet leuk. Ben juist heel bang om stom over te komen en vind mezelf soms een totale mislukking.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 16 nov 2011 - 3:40

Oh ik vind mezelf ook vaak genoeg een mislukkeling. Ben ik in sommige opzichten ook wel een beetje Wink Maar ik bedoel meer dat niemand anders mij zo goed kent als ik zelf, en dat ik het eigenlijk het allerlekkerst vind om gewoon dingen in m'n eentje te doen, en eigenlijk de meeste geluksmomentjes die ik heb in m'n leven, ik me realiseer dat die zijn op de momenten dat ik gewoon met mezelf was.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:44

Daar herken ik mezelf wel in, Joy! Dat heb ik ook smile

(En soms vind ik mezelf ook wel redelijk leuk hoor. Niet dat ik een zielig hoopje mens ben ofzo. Mijn omgeving vindt me ook best aangenaam, geloof ik smile )

Laatst aangepast door Youandi op wo 16 nov 2011 - 6:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 16 nov 2011 - 3:46

Hahaha ja precies. En neemt ook niet weg dat ik dierbaren om me heen niet waardeer. Natuurlijk wel smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TGR wo 16 nov 2011 - 3:50

Ik vind mezelf lastig om mee te leven, maar ik vind mezelf wel een leuk mens. Ik vind mezelf belangrijk en ik probeer mezelf steeds beter te leren kennen zodat ik weet wat ik nou echt nodig heb om gelukkig te zijn.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:53

Ik heb niets dat het belangrijkst is in mijn leven. Ik heb personen die belangrijk voor me zijn, karaktereigenschappen die belangrijk voor me zijn, omstandigheden die belangrijk voor me zijn enzovoorts. Ik kan kan niet één specifiek gebied uitkiezen dat belangrijker is dan de rest.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza wo 16 nov 2011 - 4:03

Toch mezelf denk ik, want de meeste dingen (bijna alles eigenlijk) die ik doe en waar ik mee bezig ben, zijn voor mij Daarnaast zijn mijn familie en vrienden heel belangrijk voor me.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Antibes wo 16 nov 2011 - 4:59

Gezondheid.

Vriendschap en familie staan bij mij denk ik gelijk met intellectuele bevrediging (en presteren). Ik weet niet welke ik makkelijker zonder zou kunnen.

Edit: eigenlijk weet ik ook niet of gezondheid zo duidelijk bovenaan staan. Ik denk dat ik gewoon 2 van de 3 bovengenoemden wil?

Laatst aangepast door Antibes op wo 16 nov 2011 - 5:01; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Bolleke wo 16 nov 2011 - 5:00

Mijzelf, mijn zoon, en de gezondheid van iedereen die ik lief heb.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 5:57

TGR schreef:Ik vind mezelf het belangrijkst. Maar ook hoe ik een leuk mens voor anderen kan zijn.
ik ook. En liefde, in de eerste plaats voor mezelf en sinds ik die heb gevoeld ook voor een ander (en een ander voor mij).

Gast
Gast

Bericht  PluDan wo 16 nov 2011 - 6:29

Mijzelf, mijn vriend, mijn huisdieren en mijn vrienden, vriendinnen en familie.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Salander wo 16 nov 2011 - 6:45

Ikzelf en Theater, daar kan ik absoluut niet zonder. (was er wss niet eens meer geweest zonder dat)
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 6:47

1) Mezelf uiteraard
2) Mn ouders en verdere familie
3) Mn vriendinnen (want een relatie kan zo over zijn..)
4) Mn vriend
5) Mn kat
6) Dingen zoals mn huis, werk, etc..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 6:54

Mezelf, mijn vriend en mijn ouders.

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 16 nov 2011 - 6:59

Mijzelf. En daarna mijn moeder, en daarna mijn vader.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Tazz wo 16 nov 2011 - 7:00

Joan schreef:Ik vind het belangrijk dat 'thuis' als een veilige basis voelt. Een plek waar ik kan zijn wie ik wil zijn, zonder stress en spanningen. Met thuis doel ik direct op mijn kinderen, vriend en katten. Want zonder hen is het geen thuis.

+ 1
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 7:40

Tazz schreef:
Joan schreef:Ik vind het belangrijk dat 'thuis' als een veilige basis voelt. Een plek waar ik kan zijn wie ik wil zijn, zonder stress en spanningen. Met thuis doel ik direct op mijn kinderen, vriend en katten. Want zonder hen is het geen thuis.

+ 1

+1 smile Mooi gezegd!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 7:44

Mijn kinderen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 8:04

Mijn gezin en ikzelf.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 11:56

TGR schreef:Ik vind mezelf het belangrijkst. Maar ook hoe ik een leuk mens voor anderen kan zijn.

Ik vind mezelf ook het belangrijkst. En daarnaast de dingen die me gelukkig maken, zoals fijne mensen om me heen, m'n kat en andere kleine dingetjes.

Gast
Gast

Bericht  Shy do 17 nov 2011 - 18:57

Ikzelf en het kleintje in mijn buik, mijn aanstaande mannetje.
Verder familie en dat iedereen gezond is.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Queen vr 18 nov 2011 - 4:12

Ik probeer het eerste om mijzelf gelukkig te maken/houden. Daarna komt vriend en familie/beste vrienden. Zonder dat eerste lukt het laatste ook niet. En ik ben een klein beetje egoistisch Very Happy
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 6:57

Mijn geluk vind ik het belangrijkst en ik vind het wel moeilijk om daar keuzes voor te maken. Want wanneer word ik nou echt gelukkig?

Mijn ouders en vriend zijn ook heel belangrijk voor mij. Ik dacht er laatst ineens aan dat er een moment komt waarop mijn ouders gaan overlijden en ik werd echt meteen misselijk en verdrietig.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: