Welk medicijn tegen spruw had jij ...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welk medicijn tegen spruw had jij ...
En werkte het? En zoja na hoelang?
Ik heb nu Daktarin maar na 5 dagen smeren is het nog niet beter! Ik word er echt gek van. Ik heb het namelijk oa in mijn mond en het doet zeer!
Ik heb nu Daktarin maar na 5 dagen smeren is het nog niet beter! Ik word er echt gek van. Ik heb het namelijk oa in mijn mond en het doet zeer!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Welk medicijn tegen spruw had jij ...
Ik heb destijds al eens kokosolie gekocht en gebruikt. Dat had ik hier van iemand gelezen.
Ik weet niet zeker of ik toen met spruw te maken had, leek het wel op.
Elke keer na het voeden heb ik dat erop gesmeerd en de klachten waren daarna wel gauw verdwenen.
Ik weet niet zeker of ik toen met spruw te maken had, leek het wel op.
Elke keer na het voeden heb ik dat erop gesmeerd en de klachten waren daarna wel gauw verdwenen.
Gast- Gast
Ik had nystatine voor de kleintjes en moest het ook op mijn tepels gebruiken. Helaas is het ellendig plakspul, de eerste keer moest ik mijn bh bijna afbikken...
Gast- Gast
datarin werkte bij alex als een speer maar de spruw kwam elke keer terug als hij zijn weerstand maar iets verlaagt had. toch is hij er op de een of andere manier na 6 maanden overheen gegroeit en heeft hij geen spruw in zijn mond meer.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
nystatine, het was na 2x al weg, maar daarna hebben we de kuur niet zo strikt meer afgemaakt
(1-2x per dag ipv 4x) waardoor het toch niet helemaal weg bleef.. dus nu maar even nog een kuurtje
en die netjes afmaken..
(1-2x per dag ipv 4x) waardoor het toch niet helemaal weg bleef.. dus nu maar even nog een kuurtje
en die netjes afmaken..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Kokosolie werkt super goed. had eerst nystatine, maar dat werkte totaal niet
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10
ik ben begonnen met kokosolie omdat het zaterdagavond op kwam zetten en mijn vader dat in huis had. Daarna heb ik gentiaal violet besteld (via internet) van de kokosolie werd het wat beter, de gentiaan violet deed ook wel iets maar om er helemaal vanaf te komen had ik toch iets van de dokter nodig. Vast iets wat hierboven ook genoemd is.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Goed je mond schoonmaken met cranberry sap of thee (bij een baby) schijnt ook te werken. Daar zitten zuren in.
Die tip kreeg ik op het CB.
Die tip kreeg ik op het CB.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: