spruw
+2
Linda
Juutjepetuutje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
spruw
mijn zoon en ik hebben spruw. hij lijkt er weinig last van te hebben, maar ik zak elke voeding zo'n beetje door de grond van de pijn.
hij krijgt 4 x daags nistatine en ik smeer na elke voeding met miconazol.
maar hoe lang duurt het ongeveer voordat spruw weer over is? of in ieder geval de pijn.
iemand ervaring?
hij krijgt 4 x daags nistatine en ik smeer na elke voeding met miconazol.
maar hoe lang duurt het ongeveer voordat spruw weer over is? of in ieder geval de pijn.
iemand ervaring?
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
Re: spruw
Dat kan erg per geval verschillen. Bij mij duurde het een week of 2.
Hier kan je trouwens nog meer informatie vinden:
http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/Upload/Bestanden/427606_deel_2_IB_1.pdf
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:Dat kan erg per geval verschillen. Bij mij duurde het een week of 2.
2 weken ook met zo veel pijn, of had je daar geen last van?
bedankt voor de link, ik had er al wat over op gezocht maar was vooral benieuwd hoe lang het gemiddeld duurt..
even tanden op elkaar dus nog
Juutjepetuutje- Prater
Bij mij werd de pijn met een dag of twee al minder, na een week waren vaak de symptomen weg en voor de zekerheid ben ik altijd nog een week door gegaan met smeren.
Gast- Gast
Ik heb er eigenlijk nooit last van gehad. Zag altijd bij dochter in het mondje dat er weer spruw was...
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Dora schreef:Ik heb er eigenlijk nooit last van gehad. Zag altijd bij dochter in het mondje dat er weer spruw was...
Hier hetzelfde, ik merkte er zelf niets van. Hier heeft het bijna 4 maanden geduurd voordat de spruw echt onder controle was. Ze was toen 6 maanden en we gaven haar toen dagelijks paar lepeltjes yoghurt, toen was de spruw in paar dagen weg.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Dora schreef:Ik heb er eigenlijk nooit last van gehad. Zag altijd bij dochter in het mondje dat er weer spruw was...
Hier hetzelfde, ik merkte er zelf niets van. Hier heeft het bijna 4 maanden geduurd voordat de spruw echt onder controle was. Ze was toen 6 maanden en we gaven haar toen dagelijks paar lepeltjes yoghurt, toen was de spruw in paar dagen weg.
Maar gebruikte je er dan wel iets voor?
Juutjepetuutje- Prater
Ja, we hebben dit 2x gehad en toen hebben we (nouja vooral M dan) een kuurtje voor gehad. Nyst..... (Dan weet ik het even niet meer).
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Bij mij was de pijn met een dag of twee drie over
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik heb zelf maanden spruw gehad, elke keer was het blijkbaar toch net niet goed weg en dan stak het de kop weer op, zo irritant!
Je kunt ook beter voor en na elke voeding behandelen ipv vier keer op een dag.
Beterschap spruw kan heel hardnekkig zijn.
Je kunt ook beter voor en na elke voeding behandelen ipv vier keer op een dag.
Beterschap spruw kan heel hardnekkig zijn.
Gast- Gast
Elise had ook spruw en een schimmelinfectie toen ze een week oud was. Ik had er geen last van en ze dronk ook goed. Dus kreeg alleen iets mee voor de schimmel, verder niets. Na een week of drie was haar mondje weer normaal. Zo kan het ook, wist ik niet.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Juutjepetuutje schreef:Sanne schreef:Dora schreef:Ik heb er eigenlijk nooit last van gehad. Zag altijd bij dochter in het mondje dat er weer spruw was...
Ja, mijn dochter heeft een hele hoop Nystatine kuren gehad, maar dat deed erg weinig of het was zo weer terug. Gelukkig gaat het nu al een tijd goed.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Juutjepetuutje schreef:Sanne schreef:Dora schreef:Ik heb er eigenlijk nooit last van gehad. Zag altijd bij dochter in het mondje dat er weer spruw was...
Ja, mijn dochter heeft een hele hoop Nystatine kuren gehad, maar dat deed erg weinig of het was zo weer terug. Gelukkig gaat het nu al een tijd goed.
pff nou hopelijk zijn we er hier sneller vanaf
Juutjepetuutje- Prater
Neytiri schreef:Darius spruw is een schimmelinfectie
Ja, dat weet ik.
Voor de duidelijkheid: E had een vaginale schimmelinfectie tegelijk met spruw in haar mondje. Ik kreeg zalf voor de vaginale schimmelinfectie, en niets voor in haar mondje.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: