Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kwijtschending

+47
girli
Parisienne
Ella
SarahKey
Kayleigh
Arwyn
Blond
Lejow
MissD
Possom
Rumble
SuperGrover
Alex
Bolleke
Rush
Xanna
slaatje
Niki
Susan
rapa nui
Esperanza
RYW
Supertalentje
CCC
Fayebella
Rovine
ExpressoB
Zininzon
Pinklady
Salander
Jeanette
Smaragdje
Feline
Nora
Pompoen
loura
Jade
Kamperseboekenwurm
_Lacey_
Toet
Highway
TukTuk
Antibes
L!ND@
Tania
TGR
Miss_Jessii
51 plaatsers

Pagina 13 van 14 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden

kwijtschending - Pagina 13 Empty Re: kwijtschending

Bericht  Niki di 15 nov 2011 - 12:48

Ik had waterschapbelasting van €76,- ontvangen. Ik werk maar 22 uren per week. Dus mijn inkomen is ook niet al te hoog... Ik heb in mei kwijtschelding aangevraagd en vorige week kreeg ik te horen dat ik die €76,- niet hoef te betalen. Ik was blij!! Very Happy Ik had ook bankafschriften van mijn betaal en spaarrekening moeten opsturen van de laatste 3 maanden, huurtoeslag, huurcontract, nog meer vaste lasten en zo...
Maar ik zou het altijd proberen, ook al denk je dat het niet lukt.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 19:33

Waarom werk je dan maar 22 uur?

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 15 nov 2011 - 20:06

Miss_Jessii schreef:
Smikkell schreef:
Miss_Jessii schreef:
Jha ik heb een gaskachel beneden dus moet boven wel koud slapen, electrische dekens houd ik sws niet van dus die zijn er niet. probeer low budget te in te kopen, een koelkast die te hoog staat geen flauw idee eigenlijk wanneer hij te hoog staat Embarassed
Wanneer hij nog lager kan en hij je producten wel nog steeds koelt.

aha! :P

Koelkastthermometertje van een euro bij de blokker erin.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  slaatje di 15 nov 2011 - 20:48

Heb nog niet het hele topic gelezen, dus wellicht is het antwoord al voorbij gekomen:

Ik heb jarenlang schulden gehad, en ook kwijtschelding voor bijv afvalstoffenheffing. Dit omdat ik moest rondkomen van het miniumumloon. Alles wat ik extra had aan spaargeld, werd direct overgesluisd naar de schuldeisers.

Bij aanvraag van kwijtschelding, gaan ze idd van het miniumumloon uit, maar ook word er gekeken naar wat er op de spaar staat. Bij het minste geringste bedrag op een spaarrekening word de aanvraag dan afgekeurd, tenzij je dan nog niet rond kan komen.

Heel lastig en vervelend, maar aan de andere kant ook logisch, want je hebt immers geld om die rekeningen te betalen. Geloof me, er zijn mensen in een nog lastiger pakket zitten dan jij, die niet eens de ruimte hebben om extra aflossingen te doen of extra belastingen te betalen, laat staan om te sparen.

Het bedrag overboeken naar iemand anders is ook geen optie, dit word gezien als fraude. Bij een aanvraag gaan ze controles uitvoeren op jouw naam, dus komen ze er makkelijk achter dat jij een bepaald bedrag naar een ander hebt overgesluid, en zit je straks helemaal met de gebakken peren.

Mijn advies: nog zuiniger gaan leven, abonementen op gaan zeggen, elke eurocent die je overhoud van je weekgeld of maandgeld in een potje dumpen en daar van gaan sparen.

Succes,

Liefs Slaatje
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 20:55

Niki schreef:Ik had waterschapbelasting van €76,- ontvangen. Ik werk maar 22 uren per week. Dus mijn inkomen is ook niet al te hoog... Ik heb in mei kwijtschelding aangevraagd en vorige week kreeg ik te horen dat ik die €76,- niet hoef te betalen. Ik was blij!! Very Happy Ik had ook bankafschriften van mijn betaal en spaarrekening moeten opsturen van de laatste 3 maanden, huurtoeslag, huurcontract, nog meer vaste lasten en zo...
Maar zo weinig werken en dan kwijtschelding krijgen? Ik ga er even vanuit dat je gezond bent en dan is dit belachelijk. Ga maar meer werken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 20:57

Lorna mercedez schreef:
Niki schreef:Ik had waterschapbelasting van €76,- ontvangen. Ik werk maar 22 uren per week. Dus mijn inkomen is ook niet al te hoog... Ik heb in mei kwijtschelding aangevraagd en vorige week kreeg ik te horen dat ik die €76,- niet hoef te betalen. Ik was blij!! Very Happy Ik had ook bankafschriften van mijn betaal en spaarrekening moeten opsturen van de laatste 3 maanden, huurtoeslag, huurcontract, nog meer vaste lasten en zo...
Maar zo weinig werken en dan kwijtschelding krijgen? Ik ga er even vanuit dat je gezond bent en dan is dit belachelijk. Ga maar meer werken.
jij weet toch helemaal niet wat er speelt omdat ze zo weinig uren werkt?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 20:59

Wat een lang topic ineens. Ik ben ook van mening dat TO de rekening gewoon moet betalen, want ze heeft immers spaargeld, er zijn mensen die helemaal niets hebben en dan vind ik het logisch dat zij in aanmerking komen voor kwijtschelding. Als je gewoon nog spaargeld hebt en nog kunt sparen, valt het mijn inziens nog mee met het krap zitten.

Gast
Gast

Bericht  Xanna di 15 nov 2011 - 21:16

Als ik jou was had ik al die dingen eens uitgezocht voor je op jezelf ging wonen! Ik neem aan dat je ouders net zo goed jaarlijks een aanslag krijgen van de gemeente en van het waterschap..

Ik betaal 490 euro per jaar aan rioolrecht en afvalstoffenheffing (in 10 termijnen) en ongeveer 90 uro aan waterschapsbelastingen. Die laatste rekeningen komen altijd in kwartalen, dus krijg steeds een rekening van ongeveer 22 euro. (de kans is héél groot dat er na jouw rekening van 15 euro dus nog 3 volgen...Kan mij namelijk niet voorstellen dat je voor 15 euro klaar bent!)

Bij mij in de gemeete is het net als bij Serpetijn, een bedrag op je spaarrekening mag niet meer zijn dan 2000 euro en je moet onder bijstandsniveau verdienen. Heb je geen inkomsten maar wel meer dan dat bedrag aan spaargeld, moet je in deze gemeente gewoon betalen.

Ik werkte op dat moment slechts 3 uurtjes in de week (vanwege een studie ver van mijn huis) en had dus nauwelijks inkomen, maar op basis van de spaargeldgrens mag je gewoon betalen. Shit, maar naar mijn idee niet meer dan logisch.

Je komt op mij over alsof alles een verrassing is. Je had de kosten van de gemeente niet aan zien komen, je weet niet waarom de kosten van upc zo hoog zijn; dat soort dingen zoek je toch allemaal uit?! Probeer dan nu echt eens na te gaan welke kosten je allemaal maakt en maak een overzicht. Desnoods bel je de gemeente of ze een uitzondering willen maken en een betalingsregeling met je willen afspraken. Maar als het echt maar om 70 euro gaat (?) dan vind ik dat je er wel een heeeeeel groot punt van maakt. Ik zou willen dat ik hier voor 7 tientjes klaar was.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush di 15 nov 2011 - 21:33

Xanna schreef:Als ik jou was had ik al die dingen eens uitgezocht voor je op jezelf ging wonen!
Ja ik vind het ook een beetje vreemd, net als dat UPC verhaal. Je krijgt zo`n kastje thuis, of zo`n ding in ieder geval en daar betaal je borg voor, of eenmalig een bedrag. Ik dacht altijd dat iedereen dat wel wist.

Wij willen ook extra zenders op de TV nu en dan krijgen we weer een nieuw kastje, die moet ook gewoon betaald worden.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rush di 15 nov 2011 - 21:34

Smikkell schreef:
Miss_Jessii schreef:nee die was 15 euro
:shock:

Ik ga ook wonen waar jij woont. Wonen in een grote stad in de randstad is toch een stuk duurder.
Geloof me, wonen in Drachten wil je echt niet. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bolleke di 15 nov 2011 - 21:34

Ik heb een kwijtschelding aangevraagd voor een bedrag van 900,- teveel gekregen kinderopvangtoeslag. Ik was al maanden bezig bij de BD om het bedrag omlaag te krijgen maar dat mocht niet baten. Ik had geen cent op mijn spaarrekening en op mijn gewone rekening nog maar 200,- en ik kreeg geen kwijtschelding, wel kun je betalen in termijnen.
Dus zo simpel is het gewoon, ookal heb je geen geld, als je inkomen hebt dan vinden ze dat je gewoon moet betalen. En nu heb ik die schuld helemaal ingelost en ben ik trost op mijzelf, dat ik met 40 per week rond ben gekomen, met een kind dat ook eten moet.
Ik had een hele hoop rekeningen en exra bedragen die ik moest betalen omdat mijn ex mij met een hoop onbetaalde rekeningen liet zitten. Het leven is hard, en nu nog, steeds als er iets is afbetaald komt er wel weer iets nieuws.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Alex di 15 nov 2011 - 21:54

Ik vind het al erg genoeg dat er mensen zijn die kwijtschelding aan moeten vragen, omdat ze het hoofd sowieso al niet boven water kunnen houden wat betreft het betalen van rekeningen. Schandalig dat iemand die toevallig haar geld aan iets leuks uit wil geven dan denkt wel even kwijtschelding aan te kunnen vragen. Ik betaal nog twee of drie maanden een bedrag van 80 euro (van in totaal 10 maanden) om mijn gemeentebelasting af te betalen. Denk je dat ik niet liever iets leuks had gekocht van die 800 euro? Sorry voor mijn spuit-11-reactie, maar ik vind dat je je diep moet schamen dat je ook maar dénkt recht te hebben op kwijtschelding als je nota bene geld op je spaarrekening hebt staan.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  SuperGrover di 15 nov 2011 - 22:01

Wat een belachelijk topic. De grootste vraag is er bij mij trouwens nog hoe je maar 20 euro over kunt houden van bijna 900 euro loon, als je gewoon zuinig leeft. Ik heb een inkomen (incl. stufi) van 550 euro per maand, en rondkomen is geen probleem. Ik koop nog gewoon kleren, ik betaal gewoon huur, ik ga nog gewoon uit, ik eet nog gewoon en ik heb nog een bank ook (van Marktplaats, 25 euro, en het is echt een super ding).
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741

Bericht  Rumble di 15 nov 2011 - 22:06

En als je echt zo omhoog zit voor een bank dan kun je altijd nog kijken op gratisaftehalen.nl of op marktplaats worden ook genoeg gratis banken aangeboden. En als je daar ook nog eens niet uitkomt dan heb ik nog wel een oude Klippan bank voor je staan, die mag je zo van me hebben.
Dan kun je gewoon zitten, je belastingen betalen en sparen voor een bank die wel naar je zin is.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  TukTuk di 15 nov 2011 - 22:10

kruimelje schreef:Ik heb een kwijtschelding aangevraagd voor een bedrag van 900,- teveel gekregen kinderopvangtoeslag. Ik was al maanden bezig bij de BD om het bedrag omlaag te krijgen maar dat mocht niet baten. Ik had geen cent op mijn spaarrekening en op mijn gewone rekening nog maar 200,- en ik kreeg geen kwijtschelding, wel kun je betalen in termijnen.
Dus zo simpel is het gewoon, ookal heb je geen geld, als je inkomen hebt dan vinden ze dat je gewoon moet betalen. En nu heb ik die schuld helemaal ingelost en ben ik trost op mijzelf, dat ik met 40 per week rond ben gekomen, met een kind dat ook eten moet.
Ik had een hele hoop rekeningen en exra bedragen die ik moest betalen omdat mijn ex mij met een hoop onbetaalde rekeningen liet zitten. Het leven is hard, en nu nog, steeds als er iets is afbetaald komt er wel weer iets nieuws.

Maar even bot gezegd: als je weet dat je teveel ontvangt, dan zet je dat geld toch apart? Je weet dat je het moet terug betalen uiteindelijk.. (Want waarom bel je dan al maanden met de BD om het bedrag om laag te krijgen..) Als het bedrag in eerste instantie ook niet gestort was had je het ook zonder moeten doen..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Bolleke di 15 nov 2011 - 22:19

Omdat er ook andere rekeningen kwamen, en die hadden prioriteit. Volgens de BD klopte het wel, en zou ik zelfs nog terug krijgen. Dus op basis daarvan heb ik gewoon andere rekeningen betaalt. Uiteindelijk is alles afbetaald met 120 per maand. En achteraf giong dat best, ik wilde alleen aangeven dat je zo snel geen kwijtschelding krijgt.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 0:15

SuperGrover schreef:Wat een belachelijk topic. De grootste vraag is er bij mij trouwens nog hoe je maar 20 euro over kunt houden van bijna 900 euro loon, als je gewoon zuinig leeft. Ik heb een inkomen (incl. stufi) van 550 euro per maand, en rondkomen is geen probleem. Ik koop nog gewoon kleren, ik betaal gewoon huur, ik ga nog gewoon uit, ik eet nog gewoon en ik heb nog een bank ook (van Marktplaats, 25 euro, en het is echt een super ding).

Dan ben ik wel heel benieuwd hoe jij dat doet. (Dit bedoel ik informatief hoor, niet aanvallend). Ik dacht dat ik al zuinig leefde, maar alleen mijn huur, zorgverzekering en energierekening komen al uit op dat bedrag, en dan zijn er nog een paar vaste lasten zoals verzekering, waterrekening, waterschaps- en gemeentebelastingen, uitvaartverzekering, al met al kom ik op ongeveer 650 euro aan vaste lasten en dan heb ik echt geen overbodige dingen. Ik kan hiervan rondkomen, maar dat zou me echt niet lukken met 550 euro!

Gast
Gast

Bericht  Possom wo 16 nov 2011 - 1:32

Op kamers betaal je de huur incl, dus dat scheelt een hoop denk ik. Maar het kan hoor, hier leven wij ook met z'n 2en van 1x stufi, met nog een kat erbij die duur eet (ik leen dan nog wel bij dus heb wel een stuk meer dan SG). Gaat best, je moet gewoon uitkijken met extra dingen. Ik kan niet iedere maand lekker shoppen bijvoorbeeld. Maar ik woon liever gezellig samen dan dat ik iedere maand een nieuwe broek heb.

Ik vind wel dat TO keihard wordt uitgescheten hier, een beetje overdreven vind ik wel. Als je iets nou niet weet, staat vragen toch vrij? Ze heeft wrs hartstikke hard gespaard voor dat kleine beetje wat nu nog over zou zijn voor de bank en als die rekening een maand later was gekomen was er niks aan de hand geweest. Nu zit ze op klapstoeltjes.
Ik ben ook niet gezellig uit huis gegaan en ben menig verrassing tegengekomen, en ik zou ook flink op mn tenen getrapt zijn geweest als me door iedereen zo de les was gelezen. Als er niemand in je omgeving is die je iets vertelt, zijn er gewoon veel dingen die je niet weet, helaas. Ik hoop dat ze eruit komt.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Rush wo 16 nov 2011 - 1:35

Possom schreef:
Ik ben ook niet gezellig uit huis gegaan en ben menig verrassing tegengekomen, en ik zou ook flink op mn tenen getrapt zijn geweest als me door iedereen zo de les was gelezen. Als er niemand in je omgeving is die je iets vertelt, zijn er gewoon veel dingen die je niet weet, helaas. Ik hoop dat ze eruit komt.
Nou, ik zou ook niet gezellig uit huis gaan en juist omdat ik wist dat ik jong en met weinig geld uit huis zou gaan, had ik alles tot op de bodem uitgezocht.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bolleke wo 16 nov 2011 - 1:37

Er zijn een hoop normale reacties gegeven, alleen die kwamen niet helemaal binnen bij TO. Het leven is gewoon duur, als ik vertel hoe veel ik maandelijks binnen krijg dan zou je aannemen dat ik daar heel makkelijk van rondkom, helaas heb ik zo'n grote vaste lasten plus energie rekeningen etc dat ik gewoon moet rondkomen van 60 euro per week ongeveer.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pinklady wo 16 nov 2011 - 1:51

Rush schreef:
Smikkell schreef:
Miss_Jessii schreef:nee die was 15 euro
:shock:

Ik ga ook wonen waar jij woont. Wonen in een grote stad in de randstad is toch een stuk duurder.
Geloof me, wonen in Drachten wil je echt niet. laughcry

Niks mis met wonen in drachten...vind ik dan.. Laughing

Maar die 15 euro??? Mijn rekening was toch echt een stuk hoger, dus ben bang dat er nog wel een paar rekeningen achteraan komen! ( waterschap mag je hier in 6x betalen)
Pinklady
Pinklady
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 47
Registratiedatum : 17-07-11

Bericht  MissD wo 16 nov 2011 - 2:25

Evy schreef:Ik vind het al erg genoeg dat er mensen zijn die kwijtschelding aan moeten vragen, omdat ze het hoofd sowieso al niet boven water kunnen houden wat betreft het betalen van rekeningen. Schandalig dat iemand die toevallig haar geld aan iets leuks uit wil geven dan denkt wel even kwijtschelding aan te kunnen vragen. Ik betaal nog twee of drie maanden een bedrag van 80 euro (van in totaal 10 maanden) om mijn gemeentebelasting af te betalen. Denk je dat ik niet liever iets leuks had gekocht van die 800 euro? Sorry voor mijn spuit-11-reactie, maar ik vind dat je je diep moet schamen dat je ook maar dénkt recht te hebben op kwijtschelding als je nota bene geld op je spaarrekening hebt staan.

Helemaal mee eens... Er zijn mensen die echt niet anders kunnen dan kwijtschelding aanvragen, en waar dan soms nog moeilijk over gedaan word. Gemeentebelasting was hier ook 700euro, waterschap ook bijna 300euro... ik zou ook liever wat anders van die 1000euro hebben gedaan. Maar dit zijn gewoon zaken die erbij horen als je op jezelf woont. Dan wachten al die leuke dingen maar even een paar maanden.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Lejow wo 16 nov 2011 - 6:03

MissD schreef:
Evy schreef:Ik vind het al erg genoeg dat er mensen zijn die kwijtschelding aan moeten vragen, omdat ze het hoofd sowieso al niet boven water kunnen houden wat betreft het betalen van rekeningen. Schandalig dat iemand die toevallig haar geld aan iets leuks uit wil geven dan denkt wel even kwijtschelding aan te kunnen vragen. Ik betaal nog twee of drie maanden een bedrag van 80 euro (van in totaal 10 maanden) om mijn gemeentebelasting af te betalen. Denk je dat ik niet liever iets leuks had gekocht van die 800 euro? Sorry voor mijn spuit-11-reactie, maar ik vind dat je je diep moet schamen dat je ook maar dénkt recht te hebben op kwijtschelding als je nota bene geld op je spaarrekening hebt staan.

Helemaal mee eens... Er zijn mensen die echt niet anders kunnen dan kwijtschelding aanvragen, en waar dan soms nog moeilijk over gedaan word. Gemeentebelasting was hier ook 700euro, waterschap ook bijna 300euro... ik zou ook liever wat anders van die 1000euro hebben gedaan. Maar dit zijn gewoon zaken die erbij horen als je op jezelf woont. Dan wachten al die leuke dingen maar even een paar maanden.

+1

Succes met alle rekeningen die nog gaan komen laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  CCC wo 16 nov 2011 - 6:10

Lejow schreef:
MissD schreef:

+1

Succes met alle rekeningen die nog gaan komen laughcry

+1000

Net alsof ik even 1000 euro per jaar met gemak weggeef aan dit soort zaken, had er liever ook 20.000 andere leuke dingen van willen doen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  SuperGrover wo 16 nov 2011 - 8:21

Grote Smurf schreef:
SuperGrover schreef:Wat een belachelijk topic. De grootste vraag is er bij mij trouwens nog hoe je maar 20 euro over kunt houden van bijna 900 euro loon, als je gewoon zuinig leeft. Ik heb een inkomen (incl. stufi) van 550 euro per maand, en rondkomen is geen probleem. Ik koop nog gewoon kleren, ik betaal gewoon huur, ik ga nog gewoon uit, ik eet nog gewoon en ik heb nog een bank ook (van Marktplaats, 25 euro, en het is echt een super ding).

Dan ben ik wel heel benieuwd hoe jij dat doet. (Dit bedoel ik informatief hoor, niet aanvallend). Ik dacht dat ik al zuinig leefde, maar alleen mijn huur, zorgverzekering en energierekening komen al uit op dat bedrag, en dan zijn er nog een paar vaste lasten zoals verzekering, waterrekening, waterschaps- en gemeentebelastingen, uitvaartverzekering, al met al kom ik op ongeveer 650 euro aan vaste lasten en dan heb ik echt geen overbodige dingen. Ik kan hiervan rondkomen, maar dat zou me echt niet lukken met 550 euro!
Ik heb inderdaad mijn huur inclusief gas, water en internet, dus die vaste lasten zijn allemaal in een. Elektriciteit niet, maar dat is niet zo heel veel geld, als je per maand betaald. Ik heb de goedkoopste basisverzekering qua zorgverzekering, geen aanvullend. Uitvaartverzekering heb ik niet, aangezien ik tot mijn 27e onder mijn moeders polis val. Andere verzekeringen heb ik ook niet. Boodschappen doe ik bij de Aldi/Lidl of ik koop het euroshoppermerk of huismerk, waardoor ik met boodschappen nooit over de 20 euro per week kom (meestal ongeveer 15 euro). En ik shop gewoon niet zoveel, en wat ik koop, koop ik in de sale of bij H&M ofzo. Uitgaan is voor mij ook goedkoop, aangezien ik niet zoveel drink. Ik heb een goedkoop telefoonabonnement, waarbij ik goed uitkijk om niet over mijn bundel te gaan. Dus al met al kom ik vrij makkelijk rond, en hou ik meestal zelfs nog over.

Maar ik kan me voorstellen, als je 400 euro of meer huur per maand hebt, dat je dit dan echt niet red. Ik zeg ook niet dat het altijd moet kunnen van 550 euro, dat hangt heel erg af van de hoogte van je huur en andere vaste lasten die niet goedkoper kunnen (bijv. zorgverzekering is een vaste last waar je nog wel op kunt besparen, maar huur niet). Ik snap alleen niet hoe je van 900 euro naar 20 euro gaat, terwijl je huur niet zo heel hoog is, en je ook nog eens niet studeert (en dus geen boeken/collegegeld kosten hebt).
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud