Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik denk dat ik er maar vrede mee moet hebben...

+5
Tania
Linda
Novalee
Ugly Betty
Pussycat
9 plaatsers

Ga naar beneden

Ik denk dat ik er maar vrede mee moet hebben... Empty Ik denk dat ik er maar vrede mee moet hebben...

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 0:06

... Dat de borstvoedingstijd voorbij is.

Zo voelt het nog niet, maar de enige manier om te kolven onder werktijd is in de auto. En met deze temperaturen is dat echt geen pretje om over privacy nog maar te zwijgen.
Ook de tijdsdruk zal vaak niet haalbaar zijn, moet rond 13uur richting huis om de kinderen op te halen en veel tijd om te kolven zal ik vaak niet over hebben wil ik alles goed kunnen doen.

Minder vaak kolven is ook gewoon niet haalbaar, dan loopt het heel hard terug. Moet nu 3 ochtenden en een middag werken, dus vrees dat daarna mijn productie bijna niks meer is.

Sad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik denk dat ik er maar vrede mee moet hebben... Empty Re: Ik denk dat ik er maar vrede mee moet hebben...

Bericht  Pussycat vr 3 feb 2012 - 0:11

Serieus in de auto? Hebben ze dan nergens een plekje voor je waar je werkt? :shock:
Echt belachelijk zeg! Is dat niet verplicht? Staat er niks over in je CAO?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Ik denk dat ik er maar vrede mee moet hebben... Empty Re: Ik denk dat ik er maar vrede mee moet hebben...

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 0:13

Pussycat schreef:Serieus in de auto? Hebben ze dan nergens een plekje voor je waar je werkt? :shock:
Echt belachelijk zeg! Is dat niet verplicht? Staat er niks over in je CAO?
Niet iedereen heeft een kantoor of werkplek natuurlijk.

Stoffie, ik weet dat je dit heel vervelend vindt, maar je hebt echt zo hard alles gedaan wat je kon en je best gedaan. Je kan jezelf echt niets kwalijk nemen. Je eigen gezondheid bestaat ook nog en het moet wel mogelijk blijven Ik denk dat ik er maar vrede mee moet hebben... 699888

Gast
Gast

Bericht  Pussycat vr 3 feb 2012 - 0:16

Daarom vroeg ik het ook? Ik weet niet wat voor werk ze doet?

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Ugly Betty vr 3 feb 2012 - 0:16

Ik ben het met Smikkell, ik heb echt respect voor je voor hoe je het allemaal doet en dat je het zo lang hebt volgehouden. Ik weet hoe stress vol jouw werk kan zijn als je van de ene cliënt naar de andere moet racen en dat de tijd om te kolven ontbreekt snap ik ook. Sterkte met je beslissing!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 0:22

Pussycat schreef:Daarom vroeg ik het ook? Ik weet niet wat voor werk ze doet?
Je vroeg het niet.. je noemt het belachelijk!

Gast
Gast

Bericht  Pussycat vr 3 feb 2012 - 0:30

Ik vroeg eerst of ze niet een plekje voor d'r hebben. Dus ik vroeg het ook.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 0:34

Pussycat schreef:Ik vroeg eerst of ze niet een plekje voor d'r hebben. Dus ik vroeg het ook.
Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Novalee vr 3 feb 2012 - 0:48

Wat jammer dat je op deze manier eigenlijk gedwongen wordt om te stoppen. Ik hoop voor je dat je straks desondanks trots terug kan kijken want je hebt het super goed gedaan! hug
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Linda vr 3 feb 2012 - 0:52

Als je er zelf achter staat dan moet je stoppen. Maar als je dat niet wilt, je hebt een voedrecht tot 9 maanden, je werkgever is verplicht om jou daarin te voorzien. Op bv.com staan alle regels en plichten.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Tania vr 3 feb 2012 - 0:53

En als je nou thuis gaat kolven? Je mag een kwart van je werktijd gebruiken voor de borstvoeding. Dus als je 4 uur werkt, heb je een uur voor de borstvoeding. Dan kun je misschien een uur eerder weg, een uur eerder beginnen of een uur tussendoor naar huis om te kolven.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 1:41

Tania: ik zit met het probleem dat ik om 13:30 uiterlijk mijn kinderen opgehaald moet hebben. We hebben meestal 5 uur werk per route.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 1:49

Ik ben helemaal voor borstvoeding, maar in jouw geval vind ik dat het allerbeste voor jezelf en je jongens is dat je gewoon stopt, dus: cheers .

En ontzettend goed dat je het nog zó lang hebt volgehouden, be proud!

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 3 feb 2012 - 1:52

Twellie schreef:Ik ben helemaal voor borstvoeding, maar in jouw geval vind ik dat het allerbeste voor jezelf en je jongens is dat je gewoon stopt, dus: cheers .

Eens. Ik ben ook heel erg voor borstvoeding, maar het moet niet ten koste gaan van alles en je hebt het inderdaad behoorlijk lang volgehouden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 1:53

Susan schreef:
Twellie schreef:Ik ben helemaal voor borstvoeding, maar in jouw geval vind ik dat het allerbeste voor jezelf en je jongens is dat je gewoon stopt, dus: cheers .

Eens. Ik ben ook heel erg voor borstvoeding, maar het moet niet ten koste gaan van alles en je hebt het inderdaad behoorlijk lang volgehouden.
Eens..

Gast
Gast

Bericht  Liadan vr 3 feb 2012 - 1:58

Super dat je het zolang hebt volgehouden, wat een doorzettingsvermogen heb jij cheers .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Tania vr 3 feb 2012 - 2:01

Stofzuiger schreef:Tania: ik zit met het probleem dat ik om 13:30 uiterlijk mijn kinderen opgehaald moet hebben. We hebben meestal 5 uur werk per route.

Ik zou me als ik jou was ook niet in allerlei bochten gaan wringen om het vol te houden. Ik ben het met de dames boven me eens. Goed gedaan en het jezelf niet moeilijk gaan maken!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 2:16

Liadan schreef:Super dat je het zolang hebt volgehouden, wat een doorzettingsvermogen heb jij cheers .

+1 je kan alleen maar trots op jezelf zijn!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 3 feb 2012 - 3:04

Super gedaan, ze meeste mama's waren allang gestopt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  joyce0606 vr 3 feb 2012 - 5:56

ik vind dat je het al lang heb vol gehouden, alles kolfen voor 2 mondjes!! chapeau!!

ik ben beieuwd hoe het bij mij op mijn werk gaat.....ik werk in het L.UMC dus ik neem aan dat ze wel ruimte hebben :P en anders ga ik gewoon naar de neonatologie/babyafdeling...daar zullen ze vast niet op of om kijken van kolfende mama;s smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: