Goede nieuwjaarsdagmorgen!
+26
Blond
Suus
Sarah1985
Feline
Lynn_
Joli86
Sterre
Caroow
SleepingBeauty
patjuhhh
me-girl
_DoI
Rouxxxe
VeryCherry
SnowWhite
Yvonne30
Inge
Japie
Kabouter
Namasté
Dikkie Dik
Sugarfall
Caro
Zora
ekiaam87
Dawn
30 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!
-weg-
Laatst aangepast door Smikkell op za 1 jan 2011 - 15:18; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben ondertussen even op de site van H&M aan het kijken (door een ander topic). Ik heb eigenlijk best wel kleding nodig maar daar echt het geld niet voor. Maar beetje kijken kan altijd. IK vind bij de H&M alleen geen echt leuke dingen meer.
Haha toevallig! Zat er ook op te neuzen net, maar vind het maar een belabberde bedoeling.
Maar ik duik toch maar eens het bed in! Slaap lekker alvast allemaal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Bah, ja, ik voel me nu zo naar. Zolang ik geen dingen 'moet' gaat het goed. Maar zodra ik me bedenk dat ik iets moet gaan doen. En dus moet opstaan, douchen, ergens heen moet gaan, aan school moet werken en stage weer begint dan flip ik.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Dat is ook lastig, toetje, opeens 300 euro minder. Heb je geen bijbaantje meer? Waarom?
Edit: Ik denk dat een zo'n dagje mij verder niet kan redden, maar bedacht me dat ik al weken geen tijd voor mezelf genomen heb door alle drukte. Vind het moeilijk om leuke dingen, of dingen voor mezelf te doen als ik weet dat er nog zoveel ligt wat gedaan moet worden. Maar nu ik de rest allemaal even neerleg lukt het misschien wel.
Nee, dat denk ik ook niet en daar doelde ik ook niet op. Maar het is wel goed dat je inziet dat je tijd voor jezelf moet nemen want dat heb je nodig.
Nu maar hopen dat je de dingen die gedaan 'moeten' worden inderdaad even neer kunt leggen, zodat je er een beetje van kan genieten.
Ik heb dat juist precies andersom
Weltruste en werkse Jeanette
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Truste..Jeanette schreef:Smikkell schreef:Ik ben ondertussen even op de site van H&M aan het kijken (door een ander topic). Ik heb eigenlijk best wel kleding nodig maar daar echt het geld niet voor. Maar beetje kijken kan altijd. IK vind bij de H&M alleen geen echt leuke dingen meer.
Haha toevallig! Zat er ook op te neuzen net, maar vind het maar een belabberde bedoeling.
Maar ik duik toch maar eens het bed in! Slaap lekker alvast allemaal!
Gast- Gast
-weg-
Laatst aangepast door Smikkell op za 1 jan 2011 - 15:19; in totaal 3 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Sja, dat hád ik ook. Zolang ik maar druk druk druk bezig was ging het wel. Zodra ik niets te doen had, had ik tijd om na te denken en was ook meteen mijn schema naar de ****. Daar had ik al alert moeten zijn. Nu zit ik met de gebakken peren. IK hou meer van stoofperen.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Bah, ja, ik voel me nu zo naar. Zolang ik geen dingen 'moet' gaat het goed. Maar zodra ik me bedenk dat ik iets moet gaan doen. En dus moet opstaan, douchen, ergens heen moet gaan, aan school moet werken en stage weer begint dan flip ik.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Dat is ook lastig, toetje, opeens 300 euro minder. Heb je geen bijbaantje meer? Waarom?
Edit: Ik denk dat een zo'n dagje mij verder niet kan redden, maar bedacht me dat ik al weken geen tijd voor mezelf genomen heb door alle drukte. Vind het moeilijk om leuke dingen, of dingen voor mezelf te doen als ik weet dat er nog zoveel ligt wat gedaan moet worden. Maar nu ik de rest allemaal even neerleg lukt het misschien wel.
Nee, dat denk ik ook niet en daar doelde ik ook niet op. Maar het is wel goed dat je inziet dat je tijd voor jezelf moet nemen want dat heb je nodig.
Nu maar hopen dat je de dingen die gedaan 'moeten' worden inderdaad even neer kunt leggen, zodat je er een beetje van kan genieten.
Ik heb dat juist precies andersom
Weltruste en werkse Jeanette
Ik heb even je andere topic gelezen voordat ik hier vragen ging stellen.
Wat moet dit ontzettend kut zijn zeg, maar wat kan jij goed verwoorden wat je voelt. Ik herken heel veel in je verhaal, maar ik kan dat helemaal niet zo goed in woorden uitdrukken.
Ohh en nu krijg ik mega zin in stoofperen, ik lustte die dingen eerst helemaal niet maar m'n smaakpapillen zijn de laatste tijd echt helemaal op hol geslagen waardoor ik ineens allemaal dingen heerlijk vind die ik een paar maanden geleden nooit at.
Toet- Lady Post-a-lot
Ja, -weg-
Laatst aangepast door Smikkell op za 1 jan 2011 - 14:31; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door toetje_ op za 1 jan 2011 - 15:12; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
-weg-
Laatst aangepast door June op za 1 jan 2011 - 15:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
-weg-
Laatst aangepast door June op za 1 jan 2011 - 15:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door toetje_ op za 1 jan 2011 - 15:12; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
-weg-
Laatst aangepast door Smikkell op za 1 jan 2011 - 15:19; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
-weg-
Laatst aangepast door June op za 1 jan 2011 - 15:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@ smikkel, dat zou ik eens op moeten zoeken, bellen vind ik toch makkelijker dan er heen gaan. Dat ik daar nog niet aan gedacht had.
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door toetje_ op za 1 jan 2011 - 14:12; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
Dat is zwaar toetje, weet er alles van. -weg-
Laatst aangepast door Smikkell op za 1 jan 2011 - 14:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
-weg-
Laatst aangepast door June op za 1 jan 2011 - 14:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door toetje_ op za 1 jan 2011 - 14:13; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
-weg-
Laatst aangepast door Smikkell op za 1 jan 2011 - 14:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
-weg-
Laatst aangepast door June op za 1 jan 2011 - 14:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door toetje_ op za 1 jan 2011 - 15:13; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
-weg-
Laatst aangepast door Smikkell op za 1 jan 2011 - 14:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
-weg-
Laatst aangepast door June op za 1 jan 2011 - 14:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
-weg-
Laatst aangepast door June op za 1 jan 2011 - 15:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door toetje_ op za 1 jan 2011 - 15:13; in totaal 2 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Goede zondagmorgen
» Ben ik nou in zo'n goede bui..
» Goede Vrijdagmorgen!
» Goede doelen
» Een goede zondagmorgen!
» Ben ik nou in zo'n goede bui..