Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede nieuwjaarsdagmorgen!

+26
Blond
Suus
Sarah1985
Feline
Lynn_
Joli86
Sterre
Caroow
SleepingBeauty
patjuhhh
me-girl
_DoI
Rouxxxe
VeryCherry
SnowWhite
Yvonne30
Inge
Japie
Kabouter
Namasté
Dikkie Dik
Sugarfall
Caro
Zora
ekiaam87
Dawn
30 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 1:21

Goedemorgen in 2011 oh het is inmiddels al middag

Ik heb een hele leuke avond gehad met vrienden. Eerst hebben we met elkaar gegeten (iedereen had hapjes gemaakt) en daarna nog ik hou van Holland een deel gekeken. Om twaalf uur met z'n alle geproost en lekker naar buiten gegaan. Al met al was het weer zeer geslaagd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  _DoI za 1 jan 2011 - 1:25

De beste wensen allemaal!

Ik heb een leuke nacht gehad. Het was leuk om iedereen weer te zien smile We waren vanochtend om 08.15 thuis en ik lag om 08.30 in bed. Om 11 uur was ik alweer wakker, maar ik heb geen kater gelukkig! Vanavond ga ik waarschijnlijk naar vrienden.

Fijne dag allemaal!
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  me-girl za 1 jan 2011 - 1:35

Goedemiddag allemaal!

En een goed en gelukkig nieuwjaar gewenst!

Wij lagen hier om half 3 op bed... ik was er om half tien er al weer af..
zo maar eens bij de opa's en oma's langs en dan bezig in ons nieuwe huisje!
Morgen verhuizen!!

Fijne eerste nieuwjaarsdag toe gewenst!
me-girl
me-girl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : provincie groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  patjuhhh za 1 jan 2011 - 2:04

goedemiddag,
iedereen een gezond en gelukkig 2011 gewenst.
ik moest gister werken tot 22.00. daarna gewoon thuis oud en nieuw gevierd. lag om 1 uur al op bed was echt kapot. sliep ook zo. nu ben ik nog brak maarja dadelijk weer werken van half 4 tot 22.00 en dan naar huis douchen en mijn bedje induiken want morgen moet ik weer om 7 uur beginnen. fijne dag allemaal.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 2:32

CherrieLola schreef:Dat werd ons niet in dank afgenomen door de buurvrouw, die gooide een emmer water over ons heen, maar goed...
Wat?! Wat een rare vrouw! Waarom doet ze dat? Bizar...

Mijn oudjaarsavond was rustig en gezellig.
Met mijn ouders eerst een dvd'tje van Jochem Myjer gekeken, daarna de oudjaarsconference van Erik van Muiswinkel (vond ik wel saai hoor...). Na twaalven zijn we met zijn drietjes nog naar een vriendin van me geweest. Mijn ouders hebben lekker met haar ouders zitten kletsen en wij hebben ook gezellig staan kletsen. Om drie uur gingen we weer naar huis en om vier uur sliep ik.
Ben pas net een kwartier wakker, best erg! Ik had 't blijkbaar nodig om zoveel te slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  SleepingBeauty za 1 jan 2011 - 2:42

Goedemiddag inmiddels Very Happy
Wij hebben ook een goed oud&nieuw gehad.
Ondanks dat ik gisteravond moest werken, we hebben daarna lekkere hapjes op tafel gezet en een drankje erbij en zijn lekker op de bank gekropen met de hond van mijn ouders haha.
Hij was helemaal niet bang hoor. Hij vond het wel interessant al dat vuurwerk, maar zo gezellig diertje!
Toen zijn mijn ouders nog geweest de hond ophalen en nog vrienden!
2.15 lagen we op bed en 6.00 ging de wekker weer, want er moest weer gewerkt worden!
Kort nachtje dus! Maar goed, net ff bij familie geweest vanavond ga ik mmet mn man nog ff naar een oma en dan krupen we denk ik lekkre op de bank en vroeg naar bed!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 2:43

Goedemiddag!

Wij hebben een hele gezellige oud en nieuw gehad bij mijn ouders. We hebben daar ook geslapen en werden pas om 12.30 wakker Very Happy Hoewel ik eerst om 7.30 al wakker was, meer ben gelukkig nog in slaap gevallen.

@Vera> gelukkig is hij terecht. Ik zou mij ook zorgen gemaakt hebben denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 2:51

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

We hebben gister uitgezeten bij vrienden. Na 12 uur zijn we de kroeg in gegaan waar ik iedereen langzamerhand zat zag worden. Om 20 voor 5 waren we thuis. We hebben nog wat gegeten en gekletst en lagen om half 7 te slapen. Om half 12 zaten we aan een heerlijke brunch Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 3:05

Goedemiddag!

Als eerst iedereen de beste wensen voor 2011! Dat het maar een geweldig maar mag worden voor iedereen!

Ik ben best wel brak, en dat is lang geleden. En ben niet eens uitgeweest. Hebben gisteravond lekker gegeten met een lekker wijntje en Guido Weijers gekeken. Om 00:00 uur vuurwerk gekeken en even naar mijn oom en tante gelopen, tussendoor ook nog even de buren nieuwjaar gewenst en mijn oma. Daarna thuis nog even achter de pc. Daar kwam ik tot de conclusie dat ik een hele fles wijn in mijn eentje op heb, terwijl ik normaal zelden drink. En dat ik om 03:30 op bed lag kwam er ook nog bij, ben ik ook niet gewend. Dus nu heb ik hoofdpijn.

Maargoed, vandaag lekker niksen. Oma hebben we al nieuwjaar gewenst dus daar hoeven we niet persé heen. Familie doen we morgen waarschijnlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Caroow za 1 jan 2011 - 3:20

Goedemiddag!

Onze visite ging om kwart over vier weg, toen hebben we nog een beetje opgeruimd en afgewassen, ik denk dat ik er om 5 uur in lag. Om 13uur werd ik wakker, nu heb ik al een was gedaan, gestofzuigd en gedweild. Zo nog even het vuurwerk opruimen en vanavond moet ik nog werken.

Gelukkig 2011 allemaal!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Inge za 1 jan 2011 - 3:24

CherrieLola schreef:Wij hebben gister een heerlijke dag/nacht gehad en om tien uur 's morgens stond ik al buiten met mijn zoontje. Dat werd ons niet in dank afgenomen door de buurvrouw, die gooide een emmer water over ons heen, maar goed...
Naja zeg, wat raar!
en dat is dan je buurvrouw :p
Die ene dag in het jaar dat er vuurwerk afgestoken mag worden, lekker kinderachtig als je dan zo doet :o
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Sterre za 1 jan 2011 - 3:26

Gelukkig nieuwjaar!

Ik heb ook een heel leuk O&N gehad. Thuis tapas gemaakt en met vrienden daarna lekker gegeten, geborreld, vuurwerk gekeken, een huge wensballon opgelaten die mijn vriend tussen zijn spullen vond, haha. En daarna nog naar een leuk en ongedwongen en heel lam feestje in de stad. Ik lag er rond 4.30h in en heb tot 12h uitgeslapen. Dat lukt me dus echt nooit! Daarna rustig ontbeten en nu is iedereen ruim een uur alweer weg.

Fijne dag, wat er nog van over is!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Joli86 za 1 jan 2011 - 3:36

Goedemiddag... Very Happy Net pas een half uurtje wakker!!

Eerst voor iedereen een spetterend 2011, dat voor het nieuwe jaar al jullie dromen uit mogen komen!

Gisteravond/nacht erg gezellig geweest. Waren bij vrienden geweest en pas om 5.00 thuis.
Dalijk als mijn vriend uit zijn coma ontwaakt is (ja echt, hij slaapt nog steeds) dan gaan we naar mijn zus, onze hond halen, ze heeft daar vanacht gelogeerd en blijven daar meteen eten.

Fijne dag allemaal nog!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 3:42

Inge schreef:
CherrieLola schreef:Wij hebben gister een heerlijke dag/nacht gehad en om tien uur 's morgens stond ik al buiten met mijn zoontje. Dat werd ons niet in dank afgenomen door de buurvrouw, die gooide een emmer water over ons heen, maar goed...
Naja zeg, wat raar!
en dat is dan je buurvrouw :p
Die ene dag in het jaar dat er vuurwerk afgestoken mag worden, lekker kinderachtig als je dan zo doet :o

Nou inderdaad, wat een raar mens zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 3:54

Goedemiddag!

Ik heb ook een leuke O&N gehad. Eerst bij mn ouders en rond 23:00 zijn we naar mijn huis gegaan omdat je daar heel mooi uitzicht hebt met vuurwerk enzo. Om 01:00 had ik in de stad afgesproken met vriendinnen om te stappen en ik lag om 05:00 in bed. Om 12:00 uur werd ik wakker door mn mobiel, heb wat smsjes beantwoord en toen weer in slaap gevallen Embarassed Toen werd ik om 15:15 weer wakker gebeld door een vriend van me, echt erg zo laat! Maar heb wel lekker geslapen Very Happy

Fijne dag nog allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Lynn_ za 1 jan 2011 - 4:03

Goede morgen allemaal. Ik weet dat het middag is maar het voelt nog als ochtend. Ben nog niet zo lang wakker. Net geprobeerd om wat te eten maar dat gaat niet helemaal goed geloof ik. Misschien toch iets te veel geproost op het nieuwe jaar. Was om 8 uur thuis vanochtend en heb het heel gezellig gehad. Vriend ligt nog op bed maar ik had geen zin meer om te slapen. Vandaag helemaal niks meer op de planning. Filmpje kijken, op het forum, hopelijk lekker eten en op tijd weer naar bed. Vanavond geen stapavondje voor mij denk ik angel
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 4:57

Gelukkig nieuw jaar allemaal! Ik heb gisteravond de uitgezeten bij mijn ouders. Vuurwerk gekeken en om 24:30 naar bed gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Feline za 1 jan 2011 - 5:19

Gelukkig nieuwjaar!

Mijn avond verliep iets anders dan gepland maar was wel ok.. Lag om 01.00 uur al te slapen omdat ik vrij veel gewerkt had afgelopen week.. Gelukkig belde m'n 'date' wel vanmiddag en hebben we een uur aan de telefoon gezeten dus ben nu wel weer blij! smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Sarah1985 za 1 jan 2011 - 5:27

Goede oudjaars middag

Hier ging het allemaal anders dan normaal. Mijn man was ziek geworden. Ik ben overdag met een groep jongens op pad geweest naar carbid schieten wel gezellig. Savonds is mijn man wel meegeweest. We hadden daar een groot vuurkorf lekker warm. MIjn broer die heeft nog een proces verbaal gekregen.

Enig nadeel van de nacht was dat ik een stuk vuurwerk in mn oog kreeg. En dat is nu behoorlijk rood. Ook traant mn oog erg, en krijg hem niet ver open. Maarja vald mee gelukkig.

Iedereen gelukkig nieuwjaar
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 5:46

@Pars> vuurwerk in je oog? :O Ben je naar de Eerste hulp geweest???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Suus za 1 jan 2011 - 6:39

Goedenavond alweer!
Ik heb ook een erg gezellige oud en nieuw gehad. We zaten gezellig bij vrienden met een man of 20 en om 1 uur zijn we de stad ingegaan en hebben we gefeest tot een uur of 6. Lekker uitgeslapen tot een uur of 1, ontbeten/geluncht in de stad en verder thuis niet veel nuttigs gedaan Wink Nu is mijn vriend voor mij aan het koken, heerlijk Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Blond za 1 jan 2011 - 7:24

Goedeavond!

Hele leuke Oud en Nieuw gehad, alleen heb echt schandalig veel gedronken (en ook 8 verschillende alcoholische drankjes), dus was heel erg dronken. Vanacht nog van mijn fiets in de bosjes gevallen, en ik ben ook nog eens drie keer over mijn nek gegaan. Nu een enorm brakke dag, ben misselijk en niet echt lekker. Heb ook maar eens een dagje geen make-up op en mn bril ipv lenzen. Morgen ben ik weer fris en fruitig.

Oh ja, en een jongen belde me net op of ik langs wilde komen. Hmmm. Twijfels..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 8:14

Leuk om te lezen wat iedereen heeft gedaan!

Wij hebben bij mijn schoonfamilie de hele avond zitten pokeren. Wilde na 12en nog gaan stappen, maar had rond half 2 zo'n dip dat we maar naar huis zijn gewaggeld Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 8:17

Paris, dat klinkt eng, vuurwerk in je oog! Heb je er naar laten kijken in het ziekenhuis oid?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Sarah1985 za 1 jan 2011 - 8:28

Auxo schreef:Paris, dat klinkt eng, vuurwerk in je oog! Heb je er naar laten kijken in het ziekenhuis oid?

Het viel op zich wel mee, was een stuk vuurwerk, en kwam meer aan de zijkant van mijn oog. Daar is het nu ook rood, en heb de hele tijd een traanoog en oog wil niet helemaal open. Vanacht deed het niet echt zeer. Eerst even zag even niks en toen viel het wel mee. Dus niet na een dokter geweer
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum