Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede nieuwjaarsdagmorgen!

+26
Blond
Suus
Sarah1985
Feline
Lynn_
Joli86
Sterre
Caroow
SleepingBeauty
patjuhhh
me-girl
_DoI
Rouxxxe
VeryCherry
SnowWhite
Yvonne30
Inge
Japie
Kabouter
Namasté
Dikkie Dik
Sugarfall
Caro
Zora
ekiaam87
Dawn
30 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 18:33

Hallo dames!

Als eerst allemaal de beste wensen!

Leuke avond/nacht gehad?
Ik heb een leuke avond gehad. Een beetje teveel gegeten dus heb nu last van mijn buik.
En het is een feit dat ik best langer in bed had willen liggen.
Maar ik moet aan het werk. Ik lag om kwart voor 1 al in bed Embarassed Als ik eelijk ben voel ik me niet zo fit haha!

Fijne dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Dawn vr 31 dec 2010 - 20:00

Beste wensen allemaal!
Dat het voor iedereen maar een mooi en fijn jaar mag worden!
Ik heb ook een kort nachtje gehad...
Moest om half zeven beginnen met werken Cry

Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 21:12

Ik heb een onwijs leuke nacht gehad. Ik word altijd heel vroeg wakker uit automatisme (werk) dus voel me nu wel beroerd haha.
Alleen 1 raar ding, mn vriend voelde zich niet zo lekker dus zijn we rond een uurtje of 4 naar huis gegaan. Zijn broertje is op bezoek e hij wilde graag nog even blijven. Prima, we hebben m de sleutel gegeven (hij is hier al 4 dagen dus weet de weg). Nu is hij nog steeds niet thuis!! (het is 9.10 uur!). Zn telefoon staat uit (buitenlandse telefoon) en mn vriend ligt ziek in bed te slapen dus wil hem niet lastig vallen.

Moet ik me niet zo aanstellen en t laten gaan? Of toch wat vrienden gaan bellen over een uurtje ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 21:50

Goedemorgen! Gelukkig nieuwjaar!

Ik voel me prima eigenlijk. Ik was thuis, met man en kinderen, en dus was het behoorlijk rustig. Maar we hadden een fles lekkere champagne gehaald, en we hebben ons prima vermaakt eigenlijk. En om half 12 de kinderen wakker gemaakt. Alleen rende de jongste meteen weer terug naar bed, hij had er géén zin in. Maar even later wilde hij er toch wel uit smile En om 1.00 lagen we allemaal weer terug in bed en vanmorgen om 8.00 waren we allemaal weer wakker.

En ik voel me eigenlijk best fit en fris en fruitig. Straks gaan we naar mijn familie, en verder hebben we niets gepland.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  ekiaam87 vr 31 dec 2010 - 22:26

Goedemorgen,

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Hier lagen we er om half 3 in en was ik om 10 uur weer wakker, gelukkig nog een beetje uitgeslapen, morgen moet ik werken en maandag natuurlijk weer naar school/stage e.d. dus had wel even slaap nodig Wink
Geen idee wat we vandaag gaan doen, vriend ligt nog op bed dus kan het hem ook niet vragen of even overleggen. Ik zie het wel!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Zora vr 31 dec 2010 - 22:27

Vera schreef:Ik heb een onwijs leuke nacht gehad. Ik word altijd heel vroeg wakker uit automatisme (werk) dus voel me nu wel beroerd haha.
Alleen 1 raar ding, mn vriend voelde zich niet zo lekker dus zijn we rond een uurtje of 4 naar huis gegaan. Zijn broertje is op bezoek e hij wilde graag nog even blijven. Prima, we hebben m de sleutel gegeven (hij is hier al 4 dagen dus weet de weg). Nu is hij nog steeds niet thuis!! (het is 9.10 uur!). Zn telefoon staat uit (buitenlandse telefoon) en mn vriend ligt ziek in bed te slapen dus wil hem niet lastig vallen.

Moet ik me niet zo aanstellen en t laten gaan? Of toch wat vrienden gaan bellen over een uurtje ofzo?

Jah, ik zou voor de zekerheid toch even bellen over een uurtje ofzo. Maar ik zou denk ik eerst toch overleggen met mijn vriend.. gek hoor.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Caro vr 31 dec 2010 - 22:30

Goedemorgen!! Hier een hele gezellige avond gehad met lekkere hapjes en goed gezelschap! Mijn vriend was de Bob, om iets terug te doen heb ik hem nu daarom laten slapen en ben ik met de hond gaan wandelen smile. Nu ligt hij nog lekker te slapen. Ik heb niet superveel gedronken, ook over een lange tijdspanne maar lag er om 5 uur in. Klap l wel later vandaag komen. Ach ja: waar is deze dag anders goed voor dan uitbrakken?

@Vera: ik zou me ook ongerust maken smile. Kan hij niet met een meid naar huis zijn? Ik zou over uurtje nu toch wel gaan bellen... Gewoon voor je eigen gemoedsrust smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 22:33

Goedemorgen!

Ik ben toch maar bij m'n tante blijven slapen. Gewoon even slaapzakkie geregeld en dat ging prima. Heb wel een leuke avond gehad maar op de een of andere manier ben ik altijd een beetje melancholisch op oudjaarsavond. Zo ook gisteren.
Nu ben ik als enige al wakker en zit dus even beneden. Ga zo nog lekker een bolletje eten als ontbijt Wink

Vera, ik zou straks inderdaad maar even bellen als ik jou was. Kan geen kwaad lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Sugarfall vr 31 dec 2010 - 22:41

Ik zou ook even bellen Vera, zou zeker ongerust zijn. Hopelijk valt het allemaal wel mee en is hij gewoon ergens blijven slapen :-)

Ik ben net driekwartier wakker maar al helemaal aangekleed en alles. Mijn ouders hebben bedacht om vroeg langs te komen, ben nog hartstikke moe en gaar, heb maar 3 uurtjes geslapen! Maar maakt niet uit, we gaan lekker lunchen, en daarna ga ik gewoon op de bank met mijn Gossip Girl seizoen, dus dan ben ik weer blij Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Dikkie Dik vr 31 dec 2010 - 23:03

Goedemorgen!!

De beste wensen allemaal. Dat al jullie dromen maar mogen uitkomen.

Ik heb heerlijk geslapen. Het was niet zo heel laat vannacht, half 2 ofzo iets.
Gisteren lekker samen thuis. Gegourmet, champagne en een beetje Harry Potter gekeken. Heel fijn eigenlijk.

Vandaag gaan we alleen op bezoek bij schoonoma en schoonouders. Dus dat scheelt wel. Zondag naar mijn ouders.

Fijne dag allemaal.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Namasté vr 31 dec 2010 - 23:10


Goedemorgen en allemaal de allerbeste wensen voor 2011!

Ik heb gisteren een rustige avond gehad thuis.
We zijn altijd wel benieuwd hoe ons konijn op het vuurwerk reageert, maar dat is allemaal goed gegaan!
Ik ben er gisteren vaker van "geschrokken" dan zij! Wink
Namasté
Namasté
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 5
Registratiedatum : 31-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 23:12

Goedemorgen,

Ik moet eens wat haast gaan maken, heb mijn moeder gevraagd te komen lunchen (ze is wat eenzaam de laatste tijd) en daar wil ik nog wat dingetjes voor voorbereiden....

Fijne eerste dag van het jaar allemaal!!

x

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 23:22

Hij is terecht! Heb wat mensen gebeld waarmee we gister waren en hij is nog op een feestje in de stad. Het duurt nog tot 12.00 en dan komt ie naar huis. Jongens....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Kabouter vr 31 dec 2010 - 23:22

Goede morgen en de beste wensen.
Het was een leuke avond/nacht, maar ook heel dubbel. Heb dan ook wel een traantje weggepinkt om 12u. We lagen al redelijk op tijd in bed en vanmorgen ook weer fit wakker. Dadelijk rustig even samen ontbijten, douchen en dan weer naar het ziekenhuis. Had net mijn vader aan de telefoon en met mijn moeder gaat het redelijk, maar ze is moe. Niet zoals we ons het nieuwe jaar dus voor hadden gesteld.
Iedereen een fijne dag vandaag met familie en vrienden bezoekjes.

Vera: ik zou ook wel even gaan bellen denk ik. Zou me ook wel behoorlijke zorgen maken.
Edit: Ow hij is terecht..haha!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Japie vr 31 dec 2010 - 23:28

Goedemorgen,

Iedereen de beste wensen!
Ik heb een hele leuke avond gehad gister. Ik had een etentje bij een vriendin waar haar moeder, vriend een een andere vriendin ook waren. We hadden 7 gangen, dus waren ook pas rond elf uur klaar. Om 12 uur vuurwerk afgestoken en rond 1 uur ben ik richting huis gegaan. Onderweg nog even bij mijn ouders en en zus gestopt. Ik ging om 3 uur slapen en ben net wakker.
Vanmiddag ga ik nog even naar mijn ouders, want daar komen meer mensen heen en hoef ik niet iedereen langs.

Iedereen een fijne dag!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 23:43

Gelukkig nieuwjaar toegewenst allemaal!
Ik heb het oude jaar samen met mijn vriend uitgezeten. Na 12 uur hebben we even bij buren gestaan bij een vuurkorf en daar een glaasje gedronken. Om kwart over 1 waren we weer binnen en rond half 2 zijn we naar bed gegaan.
En vanmorgen om 7 uur was ik alweer wakker (wakker geworden van een sms van mijn jongste broer Evil or Very Mad ).
Ik voel me wel fit eigenlijk. Straks gaan we er even lekker uit, naar het bos en daarna op nieuwjaarsbezoek bij mijn schoonvader.
Vanavond lekker vroeg slapen denk ik.
Morgenmiddag gaan we naar nieuwjaarsfeestje met vrienden. Heb ik wel zin in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Zora vr 31 dec 2010 - 23:48

Pfff intensief feestje is dat dan Vera!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 23:51

Haha hoe houdt ie 't vol, Vera.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 0:02

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Hier een gezellig avond samen gehad. Liggen nu nog in bed. Beetje tv kijken en de laptop erbij. Embarassed
Zo opstaan en naar familie.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Inge za 1 jan 2011 - 0:25

Hallo, de beste wensen allemaal!
Wij zijn gisteravond even langs schoonfamilie geweest, daarna kwamen er wat vrienden langs. en na 00.00uur met de buren bij elkaar gezeten. waren 6.30uur thuis en iets later ging de wekker weer want ben nu al ff aan het werk
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Yvonne30 za 1 jan 2011 - 0:31

Gisteravond de hele avond alleen op de bank gezeten. Vriend heeft de griep gekregen en die lag de hele avond op bed. IK heb hem nog wel even om half 12 wakker gemaakt en samen het oude jaar nog even kunnen uitzitten. Vandaag ook een rustig dagje. Vriend wat verzorgen en tussendoor lekker internetten. Misschien nog even lezen vandaag..

Yvonne30
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 4
Registratiedatum : 27-11-10

http://www.ykiers.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 0:37

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik ben nog een beetje moe.
Lag er om 4 uur in, nuchter en wel.
En ben nu 3 kwartier wakker.
Vandaag lekker een dagje alles mag en niks moet.
Waarschijnlijk seizoen 1 van Bones kijken en straks ff naar t bos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  SnowWhite za 1 jan 2011 - 0:42

Happy New Year everyone!

Ik lag er vannacht om 2 uur in mn bed en ik ben gewoon helemaal brak. Gelukkig niets op de planning vandaag, denk wat dvd's kijken.

Vera, hoe houdt hij dat vol zeg, tot 12 uur feesten. Het zal wel een goed feest zijn dan Wink

Fijne dag allemaal!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  VeryCherry za 1 jan 2011 - 0:52

Goedemiddag allemaal! Ik wil jullie allemaal een prachtig 2011 wensen Very Happy Wij hebben gister een heerlijke dag/nacht gehad en om tien uur 's morgens stond ik al buiten met mijn zoontje. Dat werd ons niet in dank afgenomen door de buurvrouw, die gooide een emmer water over ons heen, maar goed... Aan het eind van de dag zijn we naar mijn ouders gegaan en we hebben nog een wensballon kunnen scoren, een hele mooie met een hartje, speciaal omdat mijn vriend en ik vandaag een jaar samen zijn. Ons zoontje wAs de hele tijd wakker gebleven, dus om half 2 gingen we naar huis en hij heeft heerlijk tot tien uur geslapen. Fijne dag iedereen!! Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Rouxxxe za 1 jan 2011 - 0:53

Goeienmiddag!

M'n vriend en ik hebben gister oud en nieuw bij mijn ouders gevierd, was erg gezellig! We waren om kwart over 3 thuis en zijn toen gaan slapen. Vanmorgen lekker uitgeslapen, waren rond 11 uur wakker. Nu ff relaxen en straks gaan we ff op de koffie bij een vriend van m'n vriend en daarna nieuwjaar wensen bij m'n schoonouders. Daar blijven we ook eten en dan vanavond weer naar huis.

Fijne nieuwjaarsdag iedereen!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede nieuwjaarsdagmorgen! Empty Re: Goede nieuwjaarsdagmorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum