Wie kan mij gerust stellen?
+8
Happydobby
bolus26
Ella
Minx
lieke89
Pompoen
loura
VeryCherry
12 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wie kan mij gerust stellen?
Heb ze op 2 verschillende plekken gehad, L4-L5 en L5-S1. Die eerste ben ik helemaal van af maar op die laatste plek blijft het zitten of terug komen..... Zo vervelend. Heb er het meeste last van met staan en lopen. en waar zit de jouwe? Helpen die spuiten je wel?yvonne schreef:Het gaat met ups en downs. Vandaag heb ik er wel weer heel erg last van. Als ik heel erg last heb krijg ik op de pijnpoli spuiten in mijn rug maar dat mag nu niet. Ik durf eigenlijk ook niet nog een operatie te laten doen. Heb jij de hernia ook steeds op dezelfde plaats?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij zit het op l-5 - S-1. Voor de 3e keer nu. Ik heb vooral last als ik zit. Die spuiten helpen wel maar hooguit 6 maanden en dan moet ik weer opnieuw.
Gast- Gast
yvonne schreef:Bij mij zit het op l-5 - S-1. Voor de 3e keer nu. Ik heb vooral last als ik zit. Die spuiten helpen wel maar hooguit 6 maanden en dan moet ik weer opnieuw.
Balen joh. hopelijk blijft het de rest van de zwangerschap een beetje te doen qua pijn
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Jolie2 schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Mijn vriend moest geloof ik 6 weken lang heel rustig aan doen (niet werken, niet autorijden, niet tillen, enz.) en mocht daarna weer rustig aan opbouwen.Fairytale schreef:VeryCherry schreef:Hoe lang was de herstelperiode van je vriend VNM?
Pin me er niet op vast maar geloof dat er een maand of 4 voor staat, fysiotherapeutisch gezien. Heb ze het protocol niet bij de hand dus moet het uit mijn hoofd doen. Het is langzaam opbouwen en steeds meer doen.
Oh echt? Ik was na 3 weken alweer aan het werk. Autorijden deed ik na een week weer. Herstel ging echt zo snel! Ik heb trouwens geen fysio gedaan, omdat ik het heel vervelend vind om ergens in mijn ondergoed oefeningen te doen. Het enige wat ik niet meer kan is hardlopen.
Nou ik doe mijn oefeningen toch echt niet in mijn ondergoed bij de fysio hoor. Alleen bij een behandeling moet ik mijn broek of mijn shirt of allebei uittrekken. Maar de oefeningen doe ik gewoon in sportkleding!
Zou trouwens ook wat zijn als ik mijn oefeningen in de zaal in ondergoed zou gaan doen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
@ pompoen helemaal bij die fysio waar jij zit, word het net zo'n kleutergymklasje
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
VeryCherry schreef:Wow joh, nieuwe heupen, dat moet wel een megaoperatie zijn. Dan zal je vader wel lang moet revalideren zeg. Moet hij lang in het ziekenhuis blijven? En ik wil jou ook heel veel sterkte wensen!
Ja mijn vader loopt als een oude man en hij is nog niet eens 60.. Hij krijgt vrijdag 1 nieuwe heup en dan moet hij revalideren en weer ermee leren lopen en als dat is gelukt moet hij de andere kant doen. Hij moet eerst 3 dagen in het ziekenhuis en dan revalideren voor 5 dagen daarna als alles goed verloopt mag hij naar huis. Hoelang jou vader?
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
mijn vader is 2 keer aan een hernia geopereerd en zijn broer 3 keer. Ook mn schoonvader is geopereerd.
Bij allemaal is het goed gegaan maar de rug blijft een zwakke plek.Ook nieuwe hernia´s kwamen terug maar daar zaten wel(pijnvrije) jaren tussen
Bij allemaal is het goed gegaan maar de rug blijft een zwakke plek.Ook nieuwe hernia´s kwamen terug maar daar zaten wel(pijnvrije) jaren tussen
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn vader was 3 jaar terug aan zijn rug geopereeerd, hij had geen hernia maar een zenuwvernauwing. Het viel hem ontzettend mee, de volgende dag liep hij al de trap weer op en mocht hij naar huis.
1 ding scheelt dat mijn vader niet bang is voor operaties enzo, wij hebben dus ook nooit angst gehad. Bij mijn vader duurde het trouwens ook bijna een jaar voordat een arts de diagnose stelde, in een ander ziekenhuis konden ze niks vinden.
Sterkte en hopelijk hersteld hij snel.
1 ding scheelt dat mijn vader niet bang is voor operaties enzo, wij hebben dus ook nooit angst gehad. Bij mijn vader duurde het trouwens ook bijna een jaar voordat een arts de diagnose stelde, in een ander ziekenhuis konden ze niks vinden.
Sterkte en hopelijk hersteld hij snel.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Whahaha, ik heb mijn paps gister helemaal over de zeik geholpen door te zeggen dat hij voorlopig geen auto mag rijden
Hij moet 4 of 5 dagen in het ziekenhuis blijven na de operatie. Maar door al jullie reacties ben ik al wel meer gerustgesteld.
Hij moet 4 of 5 dagen in het ziekenhuis blijven na de operatie. Maar door al jullie reacties ben ik al wel meer gerustgesteld.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Wat ben jij ontzettend lief! Meid, het gaat goed komen. Ik duim voor je!
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
En hij lust geen ziekenhuiseten, dus gaan we hem elke dag eten brengen wat hij lekker vind, heb ik gister afgesproken met mijn vriend ^^
VeryCherry schreef:En hij lust geen ziekenhuiseten, dus gaan we hem elke dag eten brengen wat hij lekker vind, heb ik gister afgesproken met mijn vriend ^^
Aww en dat is echt uberlief!! Wauw wat is hij een bofkont zeg!
Yaelynn- Fluisteraar
Hij vind het verschrikkelijk dat hij daar niks kan, dus moeten we het wel zo leuk mogelijk voor hem maken. Er komt ook nog een ziekenhuisoverlevingspakket Wel grappig; tis hetzelfde ziekenhuis als waar mijn zoontje geboren is, ben er al jaren niet meer geweest.
VeryCherry schreef:Hij vind het verschrikkelijk dat hij daar niks kan, dus moeten we het wel zo leuk mogelijk voor hem maken. Er komt ook nog een ziekenhuisoverlevingspakket Wel grappig; tis hetzelfde ziekenhuis als waar mijn zoontje geboren is, ben er al jaren niet meer geweest.
Ik kom nog geregeld in het ziekenhuis waar mijn zoontje geboren is... Helaas wordt die binnenkort gesloopt (nieuw ziekenhuis in Amersfoort) dus dag herinneringen
Heb ik het nou goed en was jij 17 toen jij je zoontje kreeg?
Yaelynn- Fluisteraar
Whahaha jij ook in het Elisabeth dus klopt, ik was inderdaad 17
VeryCherry schreef:Whahaha jij ook in het Elisabeth dus klopt, ik was inderdaad 17
Ooo wauw ik bewonder je! Veel meiden laten het op zo'n leeftijd weghalen. Een pluim voor jou dat je dat niet hebt gedaan
Woon jij ook in Amersfoort dan???
:o
x
Yaelynn- Fluisteraar
Nou, ik was al 5 maanden zwanger toen ik erachter kwam dat ik überhaupt zwanger was
Heb 22 jaar in A.mersfoort gewoond
VeryCherry schreef:Nou, ik was al 5 maanden zwanger toen ik erachter kwam dat ik überhaupt zwanger was
Ok en waar woon je nu dan?? Als ik te nieuwsgierig ben moet je het zeggen
Yaelynn- Fluisteraar
Je hebt PM
Dat vind ik echt lief hoor! haha dat jullie elke dag eten komen brengen... Mijn vader vind het ook erg dat tie niks kan.. Hij moet daarna naar revalidatie toe en dat vind hij heel erg want dan zit hij 5 dagen tussen allemaal oude wijven en bejaarde (zijn woorden) Hij is best jong voor nieuwe heupen dus idd zit hij tussen allemaal oudere mensen. Dat vind hij het ergst.VeryCherry schreef:En hij lust geen ziekenhuiseten, dus gaan we hem elke dag eten brengen wat hij lekker vind, heb ik gister afgesproken met mijn vriend ^^
Ik woon niet in de buurt van het ziekenhuis dus ik kan niet elke dag heen dat is wel jammer.
loura- Ratel
Oh op zo'n leeftijd naar een revalidatiecentrum lijkt me ook niks. Jou vader is nog geen 60 toch? Mijn paps is net 50 geworden, en hij is als de dood dat hij bij bejaarden op een kamer komt. Heeft jou vader een eigen kamer in het ziekenhuis?
Wij wonen niet zo ver weg, ga er gewoon 2 keer per dag heen, kan nu makkelijk
Ik heb zelf de operatie ondergaan en in mijn geval stelde het echt niets voor. Tja, ik kan je eigenlijk niet echt geruststellen, behalve dan dat ik nog gewoon hier zit te typen. Helaas heeft alleen de operatie mij niet gebracht waar ik op hoopte. Maar zulke dingen zijn vooraf niet te voorspellen. Het hielp me wel direct van een heleboel pijn af. Hopelijk stelt dat je wat gerust! Sterkte voor je vader.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Oh op zo'n leeftijd naar een revalidatiecentrum lijkt me ook niks. Jou vader is nog geen 60 toch? Mijn paps is net 50 geworden, en hij is als de dood dat hij bij bejaarden op een kamer komt. Heeft jou vader een eigen kamer in het ziekenhuis?
Haha wat is dat toch met die mannen en bejaarden? Wat maakt dat nou uit? Ik neem aan dat hij een kamer moet delen... Ik heb geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat er met die operatie heel erg word uitgekeken voor infectie gevaar omdat dat heel gevaarlijk kan zijn in zijn wond. Dus misschien wel alleen. Das wel fijn dat je dichtbij woont.
loura- Ratel
Géén idee, al zou ik het zelf ook niet prettig vinden om tussen allemaal bejaarden te liggen denk ik
Hier nog een berichtje om je gerust te stellen. Mijn vader is al 4 keer aan zijn rug geopereerd waarvan 3 hernia's. Hij loopt nog steeds Bij de laatste operatie stond hij de dag na de operatie al langs zijn bed.. Dus maak je geen zorgen meid!!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Soms stellen vriendschappen wel teleur...
» Verjaardagspakket samen stellen?
» Te hoge verwachtingen stellen aan anderen
» Als je 1 vraag mocht stellen aan ...
» Vragen stellen over geld
» Verjaardagspakket samen stellen?
» Te hoge verwachtingen stellen aan anderen
» Als je 1 vraag mocht stellen aan ...
» Vragen stellen over geld
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: