Een BH van Marlies Dekkers...
+23
Ugly Betty
Prosecco
Rovine
Huppekee
minoessepoes
ThinkPink
loura
CCC
Jeanette
Mermaid
Makamba
Arcade
Zininzon
Shopelle
Lynn_
Blond
Yzma
Minx
Caro
Janelie
Joli86
Japie
Toet
27 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Een BH van Marlies Dekkers...
_Leah_ schreef:Ik vindt het hebben van een decollete, mits niet te diep juist heel stijlvol. Ik vindt dat je als vrouw best je borsten mag laten zien en hier trots op mag zijn.
Het duidelijk zichtbaar dragen van bh-bandjes e.d. vindt ik echter wel ordinair.
Precies! Dit vind ik dus echt geen gezicht:
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Lilith schreef:Bij mij zie je soms de bandjes wel. Maar dan maar een klein stukje.
Ik vind het niet ordinair, ik heb altijd een decollete eigenlijk, dat voorkom ik alleen door een koltrui aan te doen, en dat vertik ik. (elk ander normaal hemdje en dergelijke valt nou eenmaal zo).
Het kan ordinair zijn, maar het hoeft niet. Ik droeg dat ook gewoon naar mijn werk zo hoor, geen probleem. (Huidige werk daar zou ik het nóóit doen, maar dat komt omdat ik daar heel ander werk doe).
Nooit commentaar op gehad.
Ik heb een vrij simpele, en dan zie je in het állerergste geval 1 klein bandje, geen hele hekwerken. Ik vind het wel sexy, en ik krijg er vaak complimenten over eigenlijk (meestal van mannen trouwens).
Ja maar dat is vrij logisch dat je complimenten van mannen krijgt. Die kijken er heel anders naar.
Gast- Gast
Lilith schreef:Ik heb een setje in dit model, met andere kleuren:
http://shop.marliesdekkers.com/undressed/women/spirit-of-christmas/set1.html#0
Ik zie daar toch écht niets ordinairs aan. En ja, bij sommige jurkjes zie je dan een stukje van het bandje.
Ik vind ook niet alles mooi, maar ordinair vind ik het zeker niet. Je kunt het ook heel ordinair dragen ja, idd, met een oud, zonnebankbruin decolleté, met een panterprinttruitje erboven is het zeker weten ordinair. Maar als ik zoiets al zichtbaar draag dan past het ook bij de rest van mijn kleding, en valt het nauwelijks op dat het een bh is die je ziet, ipv een onderdeel van het jurkje of shirtje dat ik draag.
Wauw die is inderdaad heel erg mooi. Overigens vind ik niks mis met Marlies Dekkers hoor. Alleen dus als je het ziet, maar de lingerie vind ik erg mooi.
Gast- Gast
Zo kijk ik er zelf ook naarJen_ schreef:Lilith schreef:Bij mij zie je soms de bandjes wel. Maar dan maar een klein stukje.
Ik vind het niet ordinair, ik heb altijd een decollete eigenlijk, dat voorkom ik alleen door een koltrui aan te doen, en dat vertik ik. (elk ander normaal hemdje en dergelijke valt nou eenmaal zo).
Het kan ordinair zijn, maar het hoeft niet. Ik droeg dat ook gewoon naar mijn werk zo hoor, geen probleem. (Huidige werk daar zou ik het nóóit doen, maar dat komt omdat ik daar heel ander werk doe).
Ik heb een vrij simpele, en dan zie je in het állerergste geval 1 klein bandje, geen hele hekwerken. Ik vind het wel sexy, en ik krijg er vaak complimenten over eigenlijk (meestal van mannen trouwens).
Ja maar dat is vrij logisch dat je complimenten van mannen krijgt. Die kijken er heel anders naar.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Lilith schreef:Bij mij zie je soms de bandjes wel. Maar dan maar een klein stukje.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» wow marlies dekkers wat zit dat heerlijk..
» Wat vinden jullie van deze marlies dekkers bh's ?
» Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen?
» Wat vinden jullie van deze marlies dekkers bh's ?
» Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: