Een BH van Marlies Dekkers...
+23
Ugly Betty
Prosecco
Rovine
Huppekee
minoessepoes
ThinkPink
loura
CCC
Jeanette
Mermaid
Makamba
Arcade
Zininzon
Shopelle
Lynn_
Blond
Yzma
Minx
Caro
Janelie
Joli86
Japie
Toet
27 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Een BH van Marlies Dekkers...
Dat lijkt me ook al niets. IK ben en wordt geen fan merk ik al._Chance schreef:Birgit schreef:Zit dan alles vast aan die bh's of moet je zelf gaan zitten friemelen met onderdelen?
Het lijken voor mij altijd hele bouwconstructies
Nee hoor, alles zit keurig vast. Enige nadeel vind ik dat je de meeste over je hoofd moet aantrekken..
Gast- Gast
toetje_ schreef:Dat is ieder voor zich, ik zelf hou er niet van. Vind het in de sommige gevallen zelfs ordinair.
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij is het zo Nederlands om een deel van je bh te showen. Tenminste hier (=malta) zijn t eigenlijk alleen Nederlandse toeristen etc waarvan ik de bh onder de kleding vandaan zie komen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Maar gaat het dan ook om een Marlies Dekkers? Want ik moet echt moeite doen om mijn bh's zichtbaar te maken wanneer ik kleding aan heb.Lizardje schreef:Volgens mij is het zo Nederlands om een deel van je bh te showen. Tenminste hier (=malta) zijn t eigenlijk alleen Nederlandse toeristen etc waarvan ik de bh onder de kleding vandaan zie komen.
Gast- Gast
Hmm.. je kan in de zomer een hemdje aan doen dat heel anders loopt dan je bh, maar dat doe ik niet. Ik vind het niet zo mooi als je de bh-bandjes ziet.
Gast- Gast
Als ik geen Marlies draag, hoeft mijn BH ook niet zichtbaar te zijn, dan zorg ik dat ik een t-shirt bh draag.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Toen ik mijn bericht had gepost, bedacht ik me later dat het misschien ook wel cupafhankelijk is.Jen_ schreef:Oh ja? Ik heb daar echt geen last van hoor. Behalve dan een schouderbandje wat weleens te zien is. Ik heb het over de Marlies bandjes over de borsten.
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Yzma schreef:Toen ik mijn bericht had gepost, bedacht ik me later dat het misschien ook wel cupafhankelijk is.Jen_ schreef:Oh ja? Ik heb daar echt geen last van hoor. Behalve dan een schouderbandje wat weleens te zien is. Ik heb het over de Marlies bandjes over de borsten.
Heb je het nu over bandjes die over je borst lopen, of bedoel je iets anders? Zelfs met een grote(re) cupmaat is dat toch niet nodig als je dat niet wilt? Ik heb ook zulke bh's en maat 75c en echt niemand ziet de bandjes bij mij. En als je nog grotere borsten heb dan kun je toch een wat hoger shirt aantrekken?
Gast- Gast
Ik vind ze erg lelijk.. als ze dan boven je topje uitkomen. En dat is volgens mij wel de bedoeling van die bh's.
Gast- Gast
Ik vind ze dus echt niet mooi. Vind een mooie 'normale' bh echt tig keer mooier.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Ik vind ze dus echt niet mooi. Vind een mooie 'normale' bh echt tig keer mooier.
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Jawel, dat is ook zo, maar als je grotere borsten hebt, dan zitten truitjes soms gewoon anders, waardoor je eerder 'meer' ziet zeg maar. En die bandjes die over je borsten lopen, die zitten toch ook nog vaak echt boven je borsten? Of heb jij alleen bandjes op je borsten? Want voor die boven je borsten: zou ik met mijn kleding niet weggewerkt krijgen, en ik heb weinig truitjes aan waarbij je echt mijn decollete ziet, dus heel laag zijn ze niet echt.Jen_ schreef:Heb je het nu over bandjes die over je borst lopen, of bedoel je iets anders? Zelfs met een grote(re) cupmaat is dat toch niet nodig als je dat niet wilt? Ik heb ook zulke bh's en maat 75c en echt niemand ziet de bandjes bij mij. En als je nog grotere borsten heb dan kun je toch een wat hoger shirt aantrekken?
Yzma- Fluisteraar
Zat net even op de site van MD te kijken, dit vind ik echt een heel ordinair model:
Overigens ook niet praktisch met dit koude weer
Yzma- Fluisteraar
Gadver..Yzma schreef:Zat net even op de site van MD te kijken, dit vind ik echt een heel ordinair model:
Gast- Gast
Gatverdamme, dat neigt naar SM haha.
Op deze manier kun je er wel nog leuk twee kwastjes aan hangen..
Gast- Gast
Hahaha ja even bij decoreren.
Misschien is dit er een uit de borstvoedingscollectie.. (gezien ik las dat ze verdomd lastig aan en uit gaan)
Gast- Gast
Lijkt mij niet. Aangezien je met lekkende borsten toch graag wilt dat er iets voor je tepels zit, ipv dat ze vrij zijn.Smikkell schreef:Misschien is dit er een uit de borstvoedingscollectie.. (gezien ik las dat ze verdomd lastig aan en uit gaan)
Yzma- Fluisteraar
Mooie, natte plekken in je shirtjes. Ownee, in je koltrui. Want dat draag je over een marlies Dekkers.Yzma schreef:Lijkt mij niet. Aangezien je met lekkende borsten toch graag wilt dat er iets voor je tepels zit, ipv dat ze vrij zijn.Smikkell schreef:Misschien is dit er een uit de borstvoedingscollectie.. (gezien ik las dat ze verdomd lastig aan en uit gaan)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mooie, natte plekken in je shirtjes. Ownee, in je koltrui. Want dat draag je over een marlies Dekkers.Yzma schreef:Lijkt mij niet. Aangezien je met lekkende borsten toch graag wilt dat er iets voor je tepels zit, ipv dat ze vrij zijn.Smikkell schreef:Misschien is dit er een uit de borstvoedingscollectie.. (gezien ik las dat ze verdomd lastig aan en uit gaan)
Zininzon schreef:Ligt er aan welk model.
Ik heb zelf deze:
Mensen denken vaak dat ik een ketting om heb, waarvan de hanger achter m'n shirt hangt
Ik vind dit minder storend dan die bandjes die net boven je cup zitten.
Deze heb ik ook, de voorkant lijkt inderdaad op een ketting. Vind deze vrij subtiel, heb nog een aantal andere maar zorg er eigenlijk voor dat ze vrijwel niet zichtbaar zijn. Heb er ook nog een aantal van een paar jaar geleden en die hebben niet van zulke opvallende bandjes (met het krijtstreeppatroon). Hangt eerlijk gezegd ook van mijn bui af, als ik uitga vind ik het soms in combi wel mooi om het te laten zien, maar een beetje subtiel.. Op mijn werk zorg ik ervoor dat het word bedekt met kleding.
Ik koop trouwens MD omdat de pasvorm ontzettend goed is, heb een wat grotere cupmaat en vind het wel belangrijk dat het lekker zit en een mooi effect geeft. Ook blijft het ontzettend goed en mooi!
Vind trouwens die Saphh (vraag me niet hoe je het schrijft) wat minder, die vind ik meer de ordinaire kant opgaan... Te felle kleurtjes, rare printjes en teveel namaak...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik heb één Victoria secret en daar ben ik toch wel erg blij mee. Ik zou er daar wel meer van willen. Alle andere BH´s liggen sindsdien maar een beetje te wachten tot mijn grote vriend in de was zit.
Gast- Gast
Ik vind het echt niet mooi als je die bandjes ziet.. Beetje ordi. Ik vind trouwens heel die Marlies Dekkers lingerie niet mooi.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Wat ik echt ordinair vind zijn Sapph bh's. Tenminste, de meeste. Je had een tijdje terug een zilveren. Echt zo'n Mega Mindi BH. HEEL lelijk..
Marlies Dekkers heeft trouwens ook veel lelijke en ordinaire bh's, zeker als er van die leren stukken in zitten.
Marlies Dekkers heeft trouwens ook veel lelijke en ordinaire bh's, zeker als er van die leren stukken in zitten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» wow marlies dekkers wat zit dat heerlijk..
» Wat vinden jullie van deze marlies dekkers bh's ?
» Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen?
» Wat vinden jullie van deze marlies dekkers bh's ?
» Kun je bandjes van malies dekkers bh's afhalen?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: