Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een BH van Marlies Dekkers...

+23
Ugly Betty
Prosecco
Rovine
Huppekee
minoessepoes
ThinkPink
loura
CCC
Jeanette
Mermaid
Makamba
Arcade
Zininzon
Shopelle
Lynn_
Blond
Yzma
Minx
Caro
Janelie
Joli86
Japie
Toet
27 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Een BH van Marlies Dekkers... - Pagina 3 Empty Re: Een BH van Marlies Dekkers...

Bericht  Mermaid zo 2 jan 2011 - 1:43

Smikkell schreef:
Lizardje schreef:Volgens mij is het zo Nederlands om een deel van je bh te showen. Tenminste hier (=malta) zijn t eigenlijk alleen Nederlandse toeristen etc waarvan ik de bh onder de kleding vandaan zie komen.
Maar gaat het dan ook om een Marlies Dekkers? Want ik moet echt moeite doen om mijn bh's zichtbaar te maken wanneer ik kleding aan heb.

ja echt van die marlies dekker constructies.. saph heeft het ook geloof ik.. Gewone bh's moet je idd veel moeite voor doen om ze zichtbaar te krijgen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een BH van Marlies Dekkers... - Pagina 3 Empty Re: Een BH van Marlies Dekkers...

Bericht  Blond zo 2 jan 2011 - 2:08

Lizardje schreef:
Smikkell schreef:
Lizardje schreef:Volgens mij is het zo Nederlands om een deel van je bh te showen. Tenminste hier (=malta) zijn t eigenlijk alleen Nederlandse toeristen etc waarvan ik de bh onder de kleding vandaan zie komen.
Maar gaat het dan ook om een Marlies Dekkers? Want ik moet echt moeite doen om mijn bh's zichtbaar te maken wanneer ik kleding aan heb.

ja echt van die marlies dekker constructies.. saph heeft het ook geloof ik.. Gewone bh's moet je idd veel moeite voor doen om ze zichtbaar te krijgen.

Tegenwoordig hebben heel veel merken extra bandjes die zichtbaar moeten zijn. Ook de Hunkenmoller.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  ThinkPink zo 2 jan 2011 - 9:38

Ik vind die zichtbare bandjes vreselijk lelijk en dan vooral bij oudere vrouwen die denken dat ze nog 20 zijn Mad
Sowieso vind ik Marlies Dekkers ondergoed verschrikkelijk lelijk en ordinair. Kan het erger? Ja, die Sapph bh's zijn nóg lelijker Evil or Very Mad

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mermaid di 4 jan 2011 - 1:22

_Chance schreef:
Lizardje schreef:
Smikkell schreef:

Tegenwoordig hebben heel veel merken extra bandjes die zichtbaar moeten zijn. Ook de Hunkenmoller.

O echt? Dat heb je hier op Malta dus totaal niet (en zoals je merkt ben ik zelf al maanden niet in een Nederlandse lingerie winkel geweest). En als ik het hier zie bij mensen dan zijn het dus vaak Nederlanders.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  minoessepoes di 4 jan 2011 - 2:14

Ik werkte bij de vip en de loges bij een eredivisie voetbalclub en daar struikelde ik over de dames met een verrimpeld, te bruin decolleté gehesen in een MD, dat gecombineerd met een leeftijd van minstens 48+ en een veel te strakke spijkerbroek en een hoog geblondeerd kapsel is mijn beeld van die BH's. Te lelijk!

Mijn ondergoed houd ik ook privé, de enige die dat ziet ben ik en mijn vriend. Onder een truitje met spaghetti bandjes draag ik al een strappless bh. Maar ondanks dat draag ik wel graag mooie setjes, ten eerste gewoon voor mezelf en uiteraard ook voor mijn vriend!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 3:19

Ik vind MD een beetje sm'erig. Mijn schoonmoeder draagt ze, en bij haar zie je altijd d'r bh. terwijl ik van mijn moeder enzo heb geleerd, een bh mag je niet zien. Het is een beetje ordinair. Ik kan me niet voorstellen dat je er classy uit kunt ziet als je bh zichtbaar is..

Gast
Gast

Bericht  Huppekee di 4 jan 2011 - 5:07

Het is maar net wat je zelf wil.

Ik heb er zelf 4 en soms zie je een klein stukje, maar soms ook niks. Ligt eraan wat voor shirt en welke bh ik aan heb.. Ik ga er niet mee te koop lopen, ik draag ze omdat ze heel lekker zitten.
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344

Bericht  Rovine di 4 jan 2011 - 5:29

Maar zijn er dan geen "normale" BH's die ook lekker kunnen zitten?

Ik vind het iig echt niet mooi.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Blond di 4 jan 2011 - 5:36

Ja hoor, er zijn meer merken die lekker zitten. Maar Marlies Dekkers zit gewoon echt lekker, die heeft een unieke pasvorm ofzo.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 9:09

Ja maar nogmaals wie zegt dan dat je ze moet zien? Ik heb 3 Sapph BH's en ze zitten heerlijk, maat 75c maar mijn tops/jurkjes zijn nooit zo diep dat je de bandjes over je borst ziet lopen. Zie je ze bij een bepaalde top wel, trek ik gewoon een andere bh aan.
En dat je zoiets bij de Hunkemoller hebt, ja dat is allemaal nagedaan van MD zelfde als Sapph.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco di 4 jan 2011 - 9:26

_Chance schreef:Wat ik echt ordinair vind zijn Sapph bh's. Tenminste, de meeste. Je had een tijdje terug een zilveren. Echt zo'n Mega Mindi BH. HEEL lelijk..

Marlies Dekkers heeft trouwens ook veel lelijke en ordinaire bh's, zeker als er van die leren stukken in zitten.

Ik heb er eentje met leer maar die vind ik niet echt ordinar eigenlijk. Het is deze:

Een BH van Marlies Dekkers... - Pagina 3 Riding_gear_04
Een BH van Marlies Dekkers... - Pagina 3 8498ad5d1afed2da226b622c9bb545fe.image.420x280

Maar als ik er voor wil zorgen dat de bandjes aan de voorkant zichtbaar zijn kan ik er niks over doen, dus je ziet hooguit als ik beweeg dsat bandje er eens langs piepen. Nou daar kan ik niet van wakker liggen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 9:44

Ik vind hem niet mooi. En kan me niet voorstellen dat zulke dikke bandjes lekker zitten en niet te zien zijn als je een gewoon shirtje aan hebt. Je ziet toch dat er onder je shirjte twee dikke banjes met gespjes zitten?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 12:24

Ik vind die BH's van haar echt ordi en zou er nooit een kopen.. silent

Gast
Gast

Bericht  Ugly Betty do 6 jan 2011 - 4:46

Ik vind het ook niet mooi en soms ook ordinair. Vooral inderdaad bij die oudere vrouwen die er jong uit willen zien...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  SoGood do 6 jan 2011 - 8:32

Ik vind het ook erg ordinair, net als die Marlies look-a like collectie van de V&D.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 8:45

Bij mij zie je soms de bandjes wel. Maar dan maar een klein stukje.

Ik vind het niet ordinair, ik heb altijd een decollete eigenlijk, dat voorkom ik alleen door een koltrui aan te doen, en dat vertik ik. (elk ander normaal hemdje en dergelijke valt nou eenmaal zo).

Het kan ordinair zijn, maar het hoeft niet. Ik droeg dat ook gewoon naar mijn werk zo hoor, geen probleem. (Huidige werk daar zou ik het nóóit doen, maar dat komt omdat ik daar heel ander werk doe).
Nooit commentaar op gehad.
Ik heb een vrij simpele, en dan zie je in het állerergste geval 1 klein bandje, geen hele hekwerken. Ik vind het wel sexy, en ik krijg er vaak complimenten over eigenlijk (meestal van mannen trouwens).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 8:47

Sogood schreef:Ik vind het ook erg ordinair, net als die Marlies look-a like collectie van de V&D.
Dat is echt niet met elkaar te vergelijken. Die look a like collectie en dat hele Saph (ofzo) gebeuren, dat is superordinair. Heel veel glitters, fluorkleuren, een beetje zo'n cool cat stijl, goedkoop met van die syntetische stoffen. Lelijk, ordinair en plakkerig.

Maar Marlies Dekkers heeft héél ander spul, totaal ander materiaal, andere ontwerpen, en het voornaamste: Het zit echt fantastisch. Ik heb niet de makkelijkste maat om bh's van te kopen, en die van haar zitten echt geweldig.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 9:01

Prosecco schreef:
_Chance schreef:Wat ik echt ordinair vind zijn Sapph bh's. Tenminste, de meeste. Je had een tijdje terug een zilveren. Echt zo'n Mega Mindi BH. HEEL lelijk..

Marlies Dekkers heeft trouwens ook veel lelijke en ordinaire bh's, zeker als er van die leren stukken in zitten.

Ik heb er eentje met leer maar die vind ik niet echt ordinar eigenlijk. Het is deze:

Een BH van Marlies Dekkers... - Pagina 3 Riding_gear_04
Een BH van Marlies Dekkers... - Pagina 3 8498ad5d1afed2da226b622c9bb545fe.image.420x280

Maar als ik er voor wil zorgen dat de bandjes aan de voorkant zichtbaar zijn kan ik er niks over doen, dus je ziet hooguit als ik beweeg dsat bandje er eens langs piepen. Nou daar kan ik niet van wakker liggen.

Dit niet ordinair? Sorry hoor maar wat een ding is dat...lijkt wel speelgoed met al dat plastic...zou lara croft niet misstaan!

Gast
Gast

Bericht  Zininzon do 6 jan 2011 - 9:25

Haha ^ die vind ik ook wel SM-achtig. Niet de mooiste uit haar collectie (en ook niet de meest neutrale)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Mariposa do 6 jan 2011 - 9:39

Ik vind sommige mooi maar dan alleen voor onder je kleren, zichtbare bandjes vind ik niet mooi en ordinair staan.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 9:56

Sommige vind ik best mooi, maar die wat als laatst is geplaatst vind ik dus wel ordinair. Lijkt me ook helemaal niet prettig zitten met dat gevaarte op je rug.

Gast
Gast

Bericht  Blond do 6 jan 2011 - 10:27

Lilith schreef:
Sogood schreef:Ik vind het ook erg ordinair, net als die Marlies look-a like collectie van de V&D.
Dat is echt niet met elkaar te vergelijken. Die look a like collectie en dat hele Saph (ofzo) gebeuren, dat is superordinair. Heel veel glitters, fluorkleuren, een beetje zo'n cool cat stijl, goedkoop met van die syntetische stoffen. Lelijk, ordinair en plakkerig.

Maar Marlies Dekkers heeft héél ander spul, totaal ander materiaal, andere ontwerpen, en het voornaamste: Het zit echt fantastisch. Ik heb niet de makkelijkste maat om bh's van te kopen, en die van haar zitten echt geweldig.

Lilith, jij snapt mijn punt Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 10:41

Ik heb een setje in dit model, met andere kleuren:

http://shop.marliesdekkers.com/undressed/women/spirit-of-christmas/set1.html#0

Ik zie daar toch écht niets ordinairs aan. En ja, bij sommige jurkjes zie je dan een stukje van het bandje.

Ik vind ook niet alles mooi, maar ordinair vind ik het zeker niet. Je kunt het ook heel ordinair dragen ja, idd, met een oud, zonnebankbruin decolleté, met een panterprinttruitje erboven is het zeker weten ordinair. Maar als ik zoiets al zichtbaar draag dan past het ook bij de rest van mijn kleding, en valt het nauwelijks op dat het een bh is die je ziet, ipv een onderdeel van het jurkje of shirtje dat ik draag.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos do 6 jan 2011 - 12:37

toetje_ schreef:Dat is ieder voor zich, ik zelf hou er niet van. Vind het in de sommige gevallen zelfs ordinair.

+1 en dat dacht ik zeker toen mijn medestudent van 50+ tegenover mij zat en ik de bandjes van haar MD zag en daar dus wel naar moest kijken Mad
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Laquisia do 6 jan 2011 - 12:43

Ik vindt het hebben van een decollete, mits niet te diep juist heel stijlvol. Ik vindt dat je als vrouw best je borsten mag laten zien en hier trots op mag zijn.
Het duidelijk zichtbaar dragen van bh-bandjes e.d. vindt ik echter wel ordinair.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: