Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint
+21
loura
Jordana
Guusje
Parisienne
Bolleke
Monte
Muppetje
May
CarpeDiem
Caramba
Printje
Tazz
Beachgirl
Minx
Sneeuwvlok
Esperanza
Lady Starstruck
Angela_1986
Zininzon
Antibes
ekiaam87
25 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint
Hij zag er in het echt goed uit de sinterklaas. Ik was namelijk bij de intocht gaan kijken
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind dat niemand het beter kan doen dan Bram. Hij was echt zn mooie sint. Goede stem en grappig. Echt een oude man maar toch gevat.
Deze nieuwe sint doet het goed. Hij is groot en heeft een goede stem. Ik vind hem idd iets te jong doen maar voor de rest doet hij het goed. Het is heel erg wennen... Ik vind hem alleen echt veel minder mooi dan de echte sint. Maar goed aan alles komt een eind
Het paardje vond ik een beetje zielig. Hij moest echt goed vast gehouden worden want je zag dat hij het niet leuk vond. Vooral die kinderen met dat harde muziek.
Deze nieuwe sint doet het goed. Hij is groot en heeft een goede stem. Ik vind hem idd iets te jong doen maar voor de rest doet hij het goed. Het is heel erg wennen... Ik vind hem alleen echt veel minder mooi dan de echte sint. Maar goed aan alles komt een eind
Het paardje vond ik een beetje zielig. Hij moest echt goed vast gehouden worden want je zag dat hij het niet leuk vond. Vooral die kinderen met dat harde muziek.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
heb vanochtend even de herhaling gezien. Ik vind 't een goeie sint!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Hij zag er in het echt goed uit de sinterklaas. Ik was namelijk bij de intocht gaan kijken
Hoef je je toch niet voor te schamen, leuk toch! Fijn dat hij er is het echt ook goed uit ziet.
Gast- Gast
Ik heb de herhaling nu ook aan staan en het paardje vind het echt he-le-maal niks! En geweldig, die Burgemeester van "Averecht" ... Nicolien Wellicht ten Overvloede en dhr Rozewater... hahaha, briljant bedacht!
Gast- Gast
Ik heb wel hartelijk moeten lachen om de volgende tweet:
Ik zie Ma Flodder al met tranen in d'r ogen voor de TV zitten: "Blijft toch je zoon hè.." #Sinterklaas
Ik zie Ma Flodder al met tranen in d'r ogen voor de TV zitten: "Blijft toch je zoon hè.." #Sinterklaas
Gast- Gast
Whahahaha Jordana
Ben ook bij de intocht geweest. Ik vond hem het wel erg leuk doen, ben benieuwd hoe hij zich in de loop der jaren gaat inburgeren. We hebben wel ineens een vlotte Sinterklaas, dat wel, maar hij deed het erg leuk.
Ben ook bij de intocht geweest. Ik vond hem het wel erg leuk doen, ben benieuwd hoe hij zich in de loop der jaren gaat inburgeren. We hebben wel ineens een vlotte Sinterklaas, dat wel, maar hij deed het erg leuk.
Gast- Gast
Ik moet wel erg wennen aan de nieuwe Sint. En aan de nieuwe mijter. En aan het nieuwe pak van de hoofdpiet.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik moest ook even erg wennen, heb ook een zwak voor Bram..
Maar hoorde ik dat nou goed: In het begin toen hij de handen schudde van de kinderen zei hij: Ik wil iedereen wel de hand schudden maar heb last van likdoorns
Inderdaad: Dag sinterklaas keken wij ook altijd!
Maar hoorde ik dat nou goed: In het begin toen hij de handen schudde van de kinderen zei hij: Ik wil iedereen wel de hand schudden maar heb last van likdoorns
Inderdaad: Dag sinterklaas keken wij ook altijd!
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Esperanza schreef:Oh ik dacht al, zijn ze ons nu aan het voorliegen?! Maar gelukkig, dat is een goede verklaring!PrinsesBo schreef:Esperanza schreef:Het boek ziet er wel erg leeg uit haha!
Jaaa maar de burgemeester en de kindjes van Dordrecht staan er nog niet in.
Ha-lloooooooooooo!
Ik vind dat 'ie het leuk doet! Een goede nieuwe Sinterklaas!
Het boek was ook kwijt! Sint heeft een nieuw boek, dus wil je kadootjes moet je wel even zorgen dat hij je naam erin schrijft : http://sinterklaasjournaal.ntr.nl/#/home/viral
Erg leuk opgezet
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
» Sinterklaas intocht de mindere dingen.
» Sinterklaasgedichten - Sint, help??!!
» Morgen intocht
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
» Sinterklaas intocht de mindere dingen.
» Sinterklaasgedichten - Sint, help??!!
» Morgen intocht
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: