Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

+21
loura
Jordana
Guusje
Parisienne
Bolleke
Monte
Muppetje
May
CarpeDiem
Caramba
Printje
Tazz
Beachgirl
Minx
Sneeuwvlok
Esperanza
Lady Starstruck
Angela_1986
Zininzon
Antibes
ekiaam87
25 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Lady Starstruck za 12 nov 2011 - 0:49

Angela_1986 schreef:
Lady Starstruck schreef:
Angela_1986 schreef:Ik heb 't ook net opstaan, vind het wel raar hoor! Ik ben niet anders dan Bram v/d Vlugt gewend geweest; hij is in '86 begonnen en dat is 't jaar dat ik geboren ben. Zou eigenlijk ook niet weten wie het daarvoor deed, jullie?

Ach, zal wel wennen Wink

Ik ben nog nooit bij de optocht geweest. Zou het wel leuk vinden om daar eens achter de schermen te helpen! Doe ik nu ook maar dan gewoon in m'n woonplaats. Ben wel benieuwd hoe dat daar gaat, met zó veel pieten en geregel er om heen.

Daarvoor was geloof ik ene Daan huppelderpup (weet zijn naam niet) Sinterklaas als ik het goed heb. Ik moet steeds aan Flodder denken kan er niks aan doen.

Wikipedia is je beste vriend Wink Adrie van Oorschot was voor Bram v/d Vlught Sinterklaas. En ik las daar dat Robert ten Brink vorig jaar Sinterklaas heeft gespeeld bij de Club van Sinterklaas :o dat is me even ontschoten...

Dan heeft mijn moeder het dus verkeerd verteld hahaha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:50

Het is natuurlijk ook een hoop herrie om zo'n beest heen.
Maar het is wel weer een politiepaard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Tazz za 12 nov 2011 - 0:50

Zininzon schreef:Ja, paard werd hartstikke onrustig toen ze voor die dansende kinderen stonden...
Ik dacht: Sint ligt er zo naast...

Jaa dat dacht ik dus ook. Ik vind zijn stem oke, maar als ik hem zie mis ik "de echte" Sinterklaas, maar ja dat is alleen maar omdat wij met hem zijn opgegroeid, de kinderen van nu zullen waarschijnlijk met deze sint opgroeien en hem de "echte" vinden.

Maar eh mensen is het jullie niet opgevallen dat de Sint zijn mijter verkeerd om op heeft?!
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:51

Verkeerd om? Ga ff goed opletten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Angela_1986 za 12 nov 2011 - 0:58

Lady Starstruck schreef:
Angela_1986 schreef:
Lady Starstruck schreef:
Angela_1986 schreef:Ik heb 't ook net opstaan, vind het wel raar hoor! Ik ben niet anders dan Bram v/d Vlugt gewend geweest; hij is in '86 begonnen en dat is 't jaar dat ik geboren ben. Zou eigenlijk ook niet weten wie het daarvoor deed, jullie?

Ach, zal wel wennen Wink

Ik ben nog nooit bij de optocht geweest. Zou het wel leuk vinden om daar eens achter de schermen te helpen! Doe ik nu ook maar dan gewoon in m'n woonplaats. Ben wel benieuwd hoe dat daar gaat, met zó veel pieten en geregel er om heen.

Daarvoor was geloof ik ene Daan huppelderpup (weet zijn naam niet) Sinterklaas als ik het goed heb. Ik moet steeds aan Flodder denken kan er niks aan doen.

Wikipedia is je beste vriend Wink Adrie van Oorschot was voor Bram v/d Vlugt Sinterklaas. En ik las daar dat Robert ten Brink vorig jaar Sinterklaas heeft gespeeld bij de Club van Sinterklaas :o dat is me even ontschoten...

Dan heeft mijn moeder het dus verkeerd verteld hahaha.

Haha ja je moeder zal wel vaker wat verkeerd verteld hebben rondom Sinterklaas Laughing

Jan Gajentaan was de 1e, daarna dus Adrie van Oorschot, Bram v/d Vlugt en nu Stefan de Walle.

Ik vond de optredens van Bram als Sinterklaas bij 'volwassen-programma's' (Paul de Leeuw, Ik hou van Holland, enz.) altijd wel heel erg leuk, hij kon dan altijd zo gevat reageren.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Lady Starstruck za 12 nov 2011 - 0:59

Angela_1986 schreef:
Lady Starstruck schreef:
Angela_1986 schreef:
Lady Starstruck schreef:
Angela_1986 schreef:Ik heb 't ook net opstaan, vind het wel raar hoor! Ik ben niet anders dan Bram v/d Vlugt gewend geweest; hij is in '86 begonnen en dat is 't jaar dat ik geboren ben. Zou eigenlijk ook niet weten wie het daarvoor deed, jullie?

Ach, zal wel wennen Wink

Ik ben nog nooit bij de optocht geweest. Zou het wel leuk vinden om daar eens achter de schermen te helpen! Doe ik nu ook maar dan gewoon in m'n woonplaats. Ben wel benieuwd hoe dat daar gaat, met zó veel pieten en geregel er om heen.

Daarvoor was geloof ik ene Daan huppelderpup (weet zijn naam niet) Sinterklaas als ik het goed heb. Ik moet steeds aan Flodder denken kan er niks aan doen.

Wikipedia is je beste vriend Wink Adrie van Oorschot was voor Bram v/d Vlugt Sinterklaas. En ik las daar dat Robert ten Brink vorig jaar Sinterklaas heeft gespeeld bij de Club van Sinterklaas :o dat is me even ontschoten...

Dan heeft mijn moeder het dus verkeerd verteld hahaha.

Haha ja je moeder zal wel vaker wat verkeerd verteld hebben rondom Sinterklaas Laughing

Jan Gajentaan was de 1e, daarna dus Adrie van Oorschot, Bram v/d Vlugt en nu Stefan de Walle.

Ik vond de optredens van Bram als Sinterklaas bij 'volwassen-programma's' (Paul de Leeuw, Ik hou van Holland, enz.) altijd wel heel erg leuk, hij kon dan altijd zo gevat reageren.

Haha zeven jaar lang zelfs Laughing Hele schok toen ik het ECHTE verhaal hoorde :P
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Printje za 12 nov 2011 - 0:59

Ik 'mis' ok wel 'onze' Sinterklaas maar mijn zoontje zal deze sint weer als echte gaan beschouwen. Ik vind hem inderdaad wel erg enthousiast maar ik denk dat hij ook niet weet wat hem overkomt, zoveel kindjes etc. Hij is zichtbaar aan het genieten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:59

In van die volwassenen programma's deed hij mij altijd zo denken aan mijn opa, die is ook zo gevat Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Caramba za 12 nov 2011 - 1:00

Hij heeft em wel goed op hoor, of hij is nu omgedraait.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  CarpeDiem za 12 nov 2011 - 1:00

Wist niet dat die vandaag aankwam, snel de tv eens opzetten!
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 1:01

Spetterdespat schreef:Hij heeft em wel goed op hoor, of hij is nu omgedraait.

Dat was waarschijnlijk al eerder opgenomenn laughcry Zo nog ff opletten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  May za 12 nov 2011 - 1:02

Spetterdespat schreef:Hij heeft em wel goed op hoor, of hij is nu omgedraait.
Hij heeft sowieso een nieuwe mijter. Misschien daarom verwarring?
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 1:03

Ja is een andere met dat bling bling he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 1:05

Nondeknetter, die Jeroen zingt er wel de hele tijd naast zeg. :geek:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Esperanza za 12 nov 2011 - 1:08

PrinsesBo schreef:Nondeknetter, die Jeroen zingt er wel de hele tijd naast zeg. :geek:
Haha, ja erg he, en het klopt ook niet met wat onder in beeld stond Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 1:08

Hij doet het echt heel erg goed. Ik zie dat hij met volle teugen geniet en volgens mij is dat alles wat je nodig hebt bij een intocht van Sinterklaas.

Ik had trouwens verwacht dat ik het afschuwelijk zou vinden, want ik ben echt een Bram-fan. Maar dit is echt leuk om naar te kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Caramba za 12 nov 2011 - 1:08

Alles is nieuw.

Ik moet wel erg aan deze wennen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 1:10

Ik vind hem eigenlijk wel erg leuk. En hij vindt het zelf ook zo leuk, mooi om te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 1:11

Ik lach me hartstikke beroerd! Very Happy

"Hoi Jongens", "Dag, hoor", "Hooooooiiiii" en maar swingen op dat paard. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 1:11

Hahaha leuk he Maura.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Tazz za 12 nov 2011 - 1:11

May schreef:
Spetterdespat schreef:Hij heeft em wel goed op hoor, of hij is nu omgedraait.
Hij heeft sowieso een nieuwe mijter. Misschien daarom verwarring?

Ja of hij is nu weer omgedraaid. Maar volgens mij zitten er wel steentjes op maar die zitten aan de achterkant. Het is inderdaad een nieuwe mijter. Ik kan het nu even niet zo goed meer zien.

Het valt me ook op dat hij steeds enthousiaster wordt.

Ik vond Bram ook heel leuk omdat hij zo gevat was, en kon sommige mensen zoals Paul de leeuw echt op hun plek zetten.


Laatst aangepast door Tazz op za 12 nov 2011 - 1:15; in totaal 1 keer bewerkt
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 1:11

Heeeyyyy!!! Dag hoorr!! Haa/llooooooo!! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 1:12

Tazz schreef:
May schreef:
Spetterdespat schreef:Hij heeft em wel goed op hoor, of hij is nu omgedraait.
Hij heeft sowieso een nieuwe mijter. Misschien daarom verwarring?

Ja of hij is nu weer omgedraaid. Maar volgens mij zitten er wel steentjes op maar die zitten aan de achterkant. Het is inderdaad een nieuwe mijter. Ik kan het nu even niet zo goed meer zien.

Hij zit nu idd verkeerd om volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 1:12

PrinsesBo schreef:Heeeyyyy!!! Dag hoorr!! Haa/llooooooo!! :P

Ja, die ook nog inderdaad. Very Happy Geweldige man! Valt me alles behalve tegen en ik geniet, omdat hij zo ongelofelijk geniet. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 1:13

Hahaha nu zit ik de hele tijd op die woorden te letten. Irritant lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint - Pagina 2 Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum