Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint
+21
loura
Jordana
Guusje
Parisienne
Bolleke
Monte
Muppetje
May
CarpeDiem
Caramba
Printje
Tazz
Beachgirl
Minx
Sneeuwvlok
Esperanza
Lady Starstruck
Angela_1986
Zininzon
Antibes
ekiaam87
25 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint
Angela_1986 schreef:Lady Starstruck schreef:Angela_1986 schreef:Ik heb 't ook net opstaan, vind het wel raar hoor! Ik ben niet anders dan Bram v/d Vlugt gewend geweest; hij is in '86 begonnen en dat is 't jaar dat ik geboren ben. Zou eigenlijk ook niet weten wie het daarvoor deed, jullie?
Ach, zal wel wennen
Ik ben nog nooit bij de optocht geweest. Zou het wel leuk vinden om daar eens achter de schermen te helpen! Doe ik nu ook maar dan gewoon in m'n woonplaats. Ben wel benieuwd hoe dat daar gaat, met zó veel pieten en geregel er om heen.
Daarvoor was geloof ik ene Daan huppelderpup (weet zijn naam niet) Sinterklaas als ik het goed heb. Ik moet steeds aan Flodder denken kan er niks aan doen.
Wikipedia is je beste vriend Adrie van Oorschot was voor Bram v/d Vlught Sinterklaas. En ik las daar dat Robert ten Brink vorig jaar Sinterklaas heeft gespeeld bij de Club van Sinterklaas :o dat is me even ontschoten...
Dan heeft mijn moeder het dus verkeerd verteld hahaha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Het is natuurlijk ook een hoop herrie om zo'n beest heen.
Maar het is wel weer een politiepaard.
Maar het is wel weer een politiepaard.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Ja, paard werd hartstikke onrustig toen ze voor die dansende kinderen stonden...
Ik dacht: Sint ligt er zo naast...
Jaa dat dacht ik dus ook. Ik vind zijn stem oke, maar als ik hem zie mis ik "de echte" Sinterklaas, maar ja dat is alleen maar omdat wij met hem zijn opgegroeid, de kinderen van nu zullen waarschijnlijk met deze sint opgroeien en hem de "echte" vinden.
Maar eh mensen is het jullie niet opgevallen dat de Sint zijn mijter verkeerd om op heeft?!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Lady Starstruck schreef:Angela_1986 schreef:Lady Starstruck schreef:Angela_1986 schreef:Ik heb 't ook net opstaan, vind het wel raar hoor! Ik ben niet anders dan Bram v/d Vlugt gewend geweest; hij is in '86 begonnen en dat is 't jaar dat ik geboren ben. Zou eigenlijk ook niet weten wie het daarvoor deed, jullie?
Ach, zal wel wennen
Ik ben nog nooit bij de optocht geweest. Zou het wel leuk vinden om daar eens achter de schermen te helpen! Doe ik nu ook maar dan gewoon in m'n woonplaats. Ben wel benieuwd hoe dat daar gaat, met zó veel pieten en geregel er om heen.
Daarvoor was geloof ik ene Daan huppelderpup (weet zijn naam niet) Sinterklaas als ik het goed heb. Ik moet steeds aan Flodder denken kan er niks aan doen.
Wikipedia is je beste vriend Adrie van Oorschot was voor Bram v/d Vlugt Sinterklaas. En ik las daar dat Robert ten Brink vorig jaar Sinterklaas heeft gespeeld bij de Club van Sinterklaas :o dat is me even ontschoten...
Haha ja je moeder zal wel vaker wat verkeerd verteld hebben rondom Sinterklaas
Jan Gajentaan was de 1e, daarna dus Adrie van Oorschot, Bram v/d Vlugt en nu Stefan de Walle.
Ik vond de optredens van Bram als Sinterklaas bij 'volwassen-programma's' (Paul de Leeuw, Ik hou van Holland, enz.) altijd wel heel erg leuk, hij kon dan altijd zo gevat reageren.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:Lady Starstruck schreef:Angela_1986 schreef:Lady Starstruck schreef:Angela_1986 schreef:Ik heb 't ook net opstaan, vind het wel raar hoor! Ik ben niet anders dan Bram v/d Vlugt gewend geweest; hij is in '86 begonnen en dat is 't jaar dat ik geboren ben. Zou eigenlijk ook niet weten wie het daarvoor deed, jullie?
Ach, zal wel wennen
Wikipedia is je beste vriend Adrie van Oorschot was voor Bram v/d Vlugt Sinterklaas. En ik las daar dat Robert ten Brink vorig jaar Sinterklaas heeft gespeeld bij de Club van Sinterklaas :o dat is me even ontschoten...
Haha ja je moeder zal wel vaker wat verkeerd verteld hebben rondom Sinterklaas
Jan Gajentaan was de 1e, daarna dus Adrie van Oorschot, Bram v/d Vlugt en nu Stefan de Walle.
Ik vond de optredens van Bram als Sinterklaas bij 'volwassen-programma's' (Paul de Leeuw, Ik hou van Holland, enz.) altijd wel heel erg leuk, hij kon dan altijd zo gevat reageren.
Haha zeven jaar lang zelfs Hele schok toen ik het ECHTE verhaal hoorde
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik 'mis' ok wel 'onze' Sinterklaas maar mijn zoontje zal deze sint weer als echte gaan beschouwen. Ik vind hem inderdaad wel erg enthousiast maar ik denk dat hij ook niet weet wat hem overkomt, zoveel kindjes etc. Hij is zichtbaar aan het genieten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
In van die volwassenen programma's deed hij mij altijd zo denken aan mijn opa, die is ook zo gevat
Gast- Gast
Hij heeft em wel goed op hoor, of hij is nu omgedraait.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Wist niet dat die vandaag aankwam, snel de tv eens opzetten!
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Spetterdespat schreef:Hij heeft em wel goed op hoor, of hij is nu omgedraait.
Dat was waarschijnlijk al eerder opgenomenn Zo nog ff opletten.
Gast- Gast
Hij heeft sowieso een nieuwe mijter. Misschien daarom verwarring?Spetterdespat schreef:Hij heeft em wel goed op hoor, of hij is nu omgedraait.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Nondeknetter, die Jeroen zingt er wel de hele tijd naast zeg. :geek:
Gast- Gast
Haha, ja erg he, en het klopt ook niet met wat onder in beeld stondPrinsesBo schreef:Nondeknetter, die Jeroen zingt er wel de hele tijd naast zeg. :geek:
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Hij doet het echt heel erg goed. Ik zie dat hij met volle teugen geniet en volgens mij is dat alles wat je nodig hebt bij een intocht van Sinterklaas.
Ik had trouwens verwacht dat ik het afschuwelijk zou vinden, want ik ben echt een Bram-fan. Maar dit is echt leuk om naar te kijken.
Ik had trouwens verwacht dat ik het afschuwelijk zou vinden, want ik ben echt een Bram-fan. Maar dit is echt leuk om naar te kijken.
Gast- Gast
Alles is nieuw.
Ik moet wel erg aan deze wennen.
Ik moet wel erg aan deze wennen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik vind hem eigenlijk wel erg leuk. En hij vindt het zelf ook zo leuk, mooi om te zien.
Gast- Gast
Ik lach me hartstikke beroerd!
"Hoi Jongens", "Dag, hoor", "Hooooooiiiii" en maar swingen op dat paard.
"Hoi Jongens", "Dag, hoor", "Hooooooiiiii" en maar swingen op dat paard.
Gast- Gast
May schreef:Hij heeft sowieso een nieuwe mijter. Misschien daarom verwarring?Spetterdespat schreef:Hij heeft em wel goed op hoor, of hij is nu omgedraait.
Ja of hij is nu weer omgedraaid. Maar volgens mij zitten er wel steentjes op maar die zitten aan de achterkant. Het is inderdaad een nieuwe mijter. Ik kan het nu even niet zo goed meer zien.
Het valt me ook op dat hij steeds enthousiaster wordt.
Ik vond Bram ook heel leuk omdat hij zo gevat was, en kon sommige mensen zoals Paul de leeuw echt op hun plek zetten.
Laatst aangepast door Tazz op za 12 nov 2011 - 1:15; in totaal 1 keer bewerkt
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tazz schreef:May schreef:Hij heeft sowieso een nieuwe mijter. Misschien daarom verwarring?Spetterdespat schreef:Hij heeft em wel goed op hoor, of hij is nu omgedraait.
Ja of hij is nu weer omgedraaid. Maar volgens mij zitten er wel steentjes op maar die zitten aan de achterkant. Het is inderdaad een nieuwe mijter. Ik kan het nu even niet zo goed meer zien.
Hij zit nu idd verkeerd om volgens mij.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Heeeyyyy!!! Dag hoorr!! Haa/llooooooo!!
Ja, die ook nog inderdaad. Geweldige man! Valt me alles behalve tegen en ik geniet, omdat hij zo ongelofelijk geniet.
Gast- Gast
Hahaha nu zit ik de hele tijd op die woorden te letten. Irritant
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
» Sinterklaasgedichten - Sint, help??!!
» McFlurry Sint
» Morgen intocht
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
» Sinterklaasgedichten - Sint, help??!!