Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

+21
loura
Jordana
Guusje
Parisienne
Bolleke
Monte
Muppetje
May
CarpeDiem
Caramba
Printje
Tazz
Beachgirl
Minx
Sneeuwvlok
Esperanza
Lady Starstruck
Angela_1986
Zininzon
Antibes
ekiaam87
25 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:18

Wie zitten er nog meer naar de intocht te kijken? Ik heb 'm wel aanstaan, want ik ben benieuwd naar de nieuwe Sint. Wat vinden jullie van de nieuwe Sint?

En heeft iemand de intocht ooit "in het echt" gezien, toen je kind was ofzo? Ik heb 'm 2 keer gezien, in Friesland (waarvan 1 keer nog met Aart Staartjes).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:20

Ik zit te kijken, denk dat de nieuwe Sint wel okè is.
Heb m helaas nooit in t echt gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  ekiaam87 za 12 nov 2011 - 0:21

Ik zit ook te kijken smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:21

Vind het trouwens wel gaaf hoe ze elk jaar toch weer zo'n heel verhaal er omheen bedenken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Antibes za 12 nov 2011 - 0:27

Ik zit te studeren met de tv naast me aan.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Zininzon za 12 nov 2011 - 0:28

Ik zit ook te kijken. Vind al die verhalen juist steeds minder geloofwaardig... en wat lastig is, is dat je als stad/dorp met een intocht eigenlijk mee moet gaan met en in het sinterklaasverhaal. Dus het gaat steeds gekker!
Die gekleurde pieten vond ik bijvoorbeeld echt belachelijk en wij kregen het met schmink niet voor elkaar, dus bij ons waren er toen alleen zwarte en dan krijg je vragen waar de gekleurde pieten zijn...

Ik vind deze Sint qua stem prima, hij zwaait me alleen wat te jong/vlug haha.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Angela_1986 za 12 nov 2011 - 0:28

Ik heb 't ook net opstaan, vind het wel raar hoor! Ik ben niet anders dan Bram v/d Vlugt gewend geweest; hij is in '86 begonnen en dat is 't jaar dat ik geboren ben. Zou eigenlijk ook niet weten wie het daarvoor deed, jullie?

Ach, zal wel wennen Wink

Ik ben nog nooit bij de optocht geweest. Zou het wel leuk vinden om daar eens achter de schermen te helpen! Doe ik nu ook maar dan gewoon in m'n woonplaats. Ben wel benieuwd hoe dat daar gaat, met zó veel pieten en geregel er om heen.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:30

Ik wil graag een keer zwarte piet zijn. Zou me zo leuk lijken.
Ga ik me volgend jaar eens voor aanmelden, aangezien hier het kasteel van Sinterklaas is.

Www.hetkasteelvansinterklaas.nl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Antibes za 12 nov 2011 - 0:31

Zininzon schreef:

Ik vind deze Sint qua stem prima, hij zwaait me alleen wat te jong/vlug haha.

Dat viel mij ook op inderdaad. De stem is goed, uiterlijk op zich ook wel (ik was bang dat gezicht toch anders/jonger leek). Maar ik vind hem ook te enthousiast/druk doen eigenlijk. Veel handbewegingen en stemverheffingen, terwijl in mijn herinnering Sint wat meer ingetogen is..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Lady Starstruck za 12 nov 2011 - 0:33

Angela_1986 schreef:Ik heb 't ook net opstaan, vind het wel raar hoor! Ik ben niet anders dan Bram v/d Vlugt gewend geweest; hij is in '86 begonnen en dat is 't jaar dat ik geboren ben. Zou eigenlijk ook niet weten wie het daarvoor deed, jullie?

Ach, zal wel wennen Wink

Ik ben nog nooit bij de optocht geweest. Zou het wel leuk vinden om daar eens achter de schermen te helpen! Doe ik nu ook maar dan gewoon in m'n woonplaats. Ben wel benieuwd hoe dat daar gaat, met zó veel pieten en geregel er om heen.

Daarvoor was geloof ik ene Daan huppelderpup (weet zijn naam niet) Sinterklaas als ik het goed heb. Ik moet steeds aan Flodder denken kan er niks aan doen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:34

Wie is deze sinterklaas?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Lady Starstruck za 12 nov 2011 - 0:35

Jolee schreef:Wie is deze sinterklaas?

Stefan van der Walle hij heeft dus jarenlang in de serie Flodder gespeeld is mij hier verteld Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Esperanza za 12 nov 2011 - 0:37

Kees van de serie flodder (Stefan van de Walle).
Ik vind het hem ook wel goed doen, maar ben het er wel mee eens dat de vorige Sinterklaas wat ingetogener was.
Ik ben nooit bij een intocht geweest (die op tv komt dan).
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:38

Aaah, Kees. Hij zet wel een goede stem op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:41

Ook een nieuw paard he.
Heb altijd medelijden met dat beest, ook al is t zijn 'werk'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Angela_1986 za 12 nov 2011 - 0:42

Ik denk dat het ook wel lastig is hoor om de rol van Sinterklaas over te nemen. Zeker van iemand die 't 25 jaar heeft gedaan...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Sneeuwvlok za 12 nov 2011 - 0:42

Denk dat het paard al wel vaker veranderd is.. maar vind de nieuwe sint ook veel te levendig en springerig. Hij moet langzaam zwaaien en langzaam praten, maar hij doet veel te jong :P
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:42

Is ook, maar hij doet t zeker niet verkeerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:43

Sneeuwvlok schreef:Denk dat het paard al wel vaker veranderd is.. maar vind de nieuwe sint ook veel te levendig en springerig. Hij moet langzaam zwaaien en langzaam praten, maar hij doet veel te jong :P

Paard is 22 jaar hetzelfde geweest stond in de krant.

Edit: 21 jaar
http://www.destentor.nl/inbox/hermesinbox/9840980/Na-de-Sint-is-ook-Amerigo-aan-pensioen-toe.ece


Laatst aangepast door PrinsesBo op za 12 nov 2011 - 0:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Esperanza za 12 nov 2011 - 0:43

Het vorige paard heeft het volgens mij meer dan 20 jaar gedaan.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:45

PrinsesBo schreef:Ook een nieuw paard he.
Heb altijd medelijden met dat beest, ook al is t zijn 'werk'.

Las van de week dat het vorige paard inderdaad met pensioen is gegaan.

Het paard is onrustig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Zininzon za 12 nov 2011 - 0:46

Ja, paard werd hartstikke onrustig toen ze voor die dansende kinderen stonden...
Ik dacht: Sint ligt er zo naast...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Minx za 12 nov 2011 - 0:46

Sneeuwvlok schreef:Denk dat het paard al wel vaker veranderd is.. maar vind de nieuwe sint ook veel te levendig en springerig. Hij moet langzaam zwaaien en langzaam praten, maar hij doet veel te jong :P
voor mijn gevoel is sint dronken te druk enz enz niet mijn Sint. Wou om 10 uur al kijken haha maar begon pas om 12
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Angela_1986 za 12 nov 2011 - 0:48

Lady Starstruck schreef:
Angela_1986 schreef:Ik heb 't ook net opstaan, vind het wel raar hoor! Ik ben niet anders dan Bram v/d Vlugt gewend geweest; hij is in '86 begonnen en dat is 't jaar dat ik geboren ben. Zou eigenlijk ook niet weten wie het daarvoor deed, jullie?

Ach, zal wel wennen Wink

Ik ben nog nooit bij de optocht geweest. Zou het wel leuk vinden om daar eens achter de schermen te helpen! Doe ik nu ook maar dan gewoon in m'n woonplaats. Ben wel benieuwd hoe dat daar gaat, met zó veel pieten en geregel er om heen.

Daarvoor was geloof ik ene Daan huppelderpup (weet zijn naam niet) Sinterklaas als ik het goed heb. Ik moet steeds aan Flodder denken kan er niks aan doen.

Wikipedia is je beste vriend Wink Adrie van Oorschot was voor Bram v/d Vlught Sinterklaas. En ik las daar dat Robert ten Brink vorig jaar Sinterklaas heeft gespeeld bij de Club van Sinterklaas :o dat is me even ontschoten...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Beachgirl za 12 nov 2011 - 0:49

Ik had een zwak voor Bram vd Vlugt, dus deze Sint moet ik erg aan wennen....

Vind hem ook zeker wat te hyper!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint Empty Re: Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum