Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sinterklaas intocht de mindere dingen.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Sinterklaas intocht de mindere dingen. Empty Sinterklaas intocht de mindere dingen.

Bericht  shadow za 17 nov 2012 - 9:38

Vandaag gingen wij sinterklaas in halen in maastricht.
Helaas anders gelopen dan gepland. We stonden op de brug en daar zou sinterklaas twee keer overheen komen. We stonden vlak bij het beweegbare gedeelte. De brug stond al de hele tijd omhoog en ik dacht dat het misschien bewust was omdat dan de boot makkelijker door kwam.
Toen kwam sinterklaas met de boot in het vizier maar wel nog ver weg. Opeens beginnen de mensen te schreeuwen. Ik dacht eerst, wat raar want sinterklaas is nog ver. En de brug zakte en ik dacht al dat het vreemd was want hij stond de hele tijd open.

Toen kwamen er huilende mensen langs en gingen er mensen van de organisatie richting de brug. Wij zijn toen verderop gelopen en zagen toen mijn zus staan huilen. Die had dus gezien dat er een meisje tussen de brug klem was komen te zitten. Ook schoonbroer was van slag. Ze hadden 112 al gebeld en hadden iets verderop gestaan, zodra mijn zus door had wat er gebeurde is ze weggelopen met de kinderen. Maar dit moet echt verschrikkelijk zijn voor alle mensen eromheen en de moeder en het kind helemaal. Word er helemaal naar van als ik eraan denkt.
Ook waren wij net van die plek weggelopen omdat de boot van de andere kant van de brug kwam.
Dus we hadden er bijna naast gestaan. Je bent zo machteloos als omstander.

Ook toevallig is dat vlak ervoor nog geen 10 m verder een politieagent met motor stond die net een minuut weg was.
Later bleek een vrouw het meisje hebben willen redden en ook klem was komen te zitten. De vrouw had blijkbaar een lichte verwonding aan de hand en het kindje een zwaar letsel aan het been. Klinkt in elk geval beter als wat we vanmiddag hoorden, dat het kindje niet bewoog Sad jakkes echt wat een rare dag.

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas intocht de mindere dingen. Empty Re: Sinterklaas intocht de mindere dingen.

Bericht  liesje za 17 nov 2012 - 9:40

wat erg ik las het op internet
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas intocht de mindere dingen. Empty Re: Sinterklaas intocht de mindere dingen.

Bericht  piertje zo 18 nov 2012 - 1:44

Wat erg! Zo'n brug moeten ze toch juist goed in de gaten houden dan!
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas intocht de mindere dingen. Empty Re: Sinterklaas intocht de mindere dingen.

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 3:58

Gatsie wat naar, maar hoe kan dat ook gebeuren..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas intocht de mindere dingen. Empty Re: Sinterklaas intocht de mindere dingen.

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 4:02

Ik snap ook niet zo goed hoe dit kan gebeuren, lijkt mij dat er bij zo'n brug slagbomen zitten, de zitten er toch niet voor niets?
Ik vind het wel verschrikkelijk voor dat meisje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas intocht de mindere dingen. Empty Re: Sinterklaas intocht de mindere dingen.

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 4:46

Pfff wat vreselijk. Ik heb het ook net gelezen op internet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas intocht de mindere dingen. Empty Re: Sinterklaas intocht de mindere dingen.

Bericht  shadow zo 18 nov 2012 - 8:27

Het is een brug met slagbomen zodat gewoon verkeer niet meer over kan maar voetgangers kunnen er gewoon over.
Er bleek al een tijdje een mankement dat de brug te lang omhoog bleef. Nu dus ook, hij was al minimaal een uur omhoog voor hij omlaag kwam.

Ook zou je verwachten dat als er zo.n massa erheenkomt dat je dan een brugwachter zou hebben maar de brug was onbemant en ook stonden er niets van mensen om het in de gaten te houden.

Sinterklaas zou twee keer ov de brug gaan dus het was bekend dat daar veel mensen zouden zijn.

Hoorde vandaag de ronde doen dat het kind de voet geamputeerd zou hebben. Weet niet wat er waar van is maar ik zou dit echt verschrikkelijk vinden voor hun en hoop dat het niet waar is maar van de andere kant is het zo smal waar het kind klem heeft gezeten dat het me ook weer niet geheeld verbazen zou.

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas intocht de mindere dingen. Empty Re: Sinterklaas intocht de mindere dingen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum