Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek! Empty Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek!

Bericht  *Troela* zo 13 nov 2011 - 9:19

De sint is zijn boek kwijt, en heeft nu een nieuwe. Iedereen moet dus zijn naam erin laten schrijven.
http://sinterklaasjournaal.ntr.nl/#/home/viral
Erg leuk om te doen, T was hier erg van onder de indruk. Als je het voor de 2e keer doet, zie je ook dat Sint je heeft onthouden en dat je er dus al instaat.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek! Empty Re: Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek!

Bericht  Printje zo 13 nov 2011 - 9:24

En uiteraard jezelf niet vergeten...

ons mannetje was ook zeer onder de indruk van Kaaasss, zoals hij hem zelf noemt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek! Empty Re: Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek!

Bericht  *Troela* zo 13 nov 2011 - 9:29

Printje schreef:En uiteraard jezelf niet vergeten...

ons mannetje was ook zeer onder de indruk van Kaaasss, zoals hij hem zelf noemt.

Nee hier staat al de hele familie in het boek. T zag zijn kans schoon, dacht als ik iedereen er in zet, zijn dat veel kadootjes hahaha.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek! Empty Re: Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek!

Bericht  PiP zo 13 nov 2011 - 9:30

Dinsdag maar eens samen doen!
F noemt hem Klaasje!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek! Empty Re: Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek!

Bericht  Makamba zo 13 nov 2011 - 21:16

Mama1985 schreef:
Nee hier staat al de hele familie in het boek. T zag zijn kans schoon, dacht als ik iedereen er in zet, zijn dat veel kadootjes hahaha.

Hahahaha! Laughing Laughing
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek! Empty Re: Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek!

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 22:14

Ow, ik zit hier helemaal blij te wezen.Maar goed dat niemand mijn grote glimlach ziet.
Wat leuk is dit zeg. Ik heb ook stiekem twee keer mijn naam ingevuld en ow, wat trapte ik er in!!

Pepernoten voor iedereen:
:zp:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek! Empty Re: Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek!

Bericht  Kat1980 zo 13 nov 2011 - 23:03

J dacht slim te zijn en wilde zichzelf een tweede keer in het boek laten zetten. Gelukkig is sinterklaas een slimme man en liet hij J dus zien dat hij er al in stond Wink Dan de rest van de familie er ook maar in laten zetten, zelfs de hond heeft er aan moeten geloven...
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek! Empty Re: Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek!

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 23:05

Kat1980 schreef:J dacht slim te zijn en wilde zichzelf een tweede keer in het boek laten zetten. Gelukkig is sinterklaas een slimme man en liet hij J dus zien dat hij er al in stond Wink Dan de rest van de familie er ook maar in laten zetten, zelfs de hond heeft er aan moeten geloven...
Geweldig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek! Empty Re: Zet Naam van je kind in het nieuwe sint boek!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum