DagCafé
+22
Champagne
Caroow
Yaelynn
Jade
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
GreenGrass
Alex
Tiana
PluDan
Erin
Leine
May
Pompoen
Suus
Burn
Tullow
Lotus
Rush
VeryCherry
sonly
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
ow nouja eerst verzenden wij de bestellingen hier dezelfde dag dat ze binnenkomen (als ze betaald zijn) en dan zou het de volgende dag bezorgd moeten zijn nou hoeveel telefoontjes ik de laatste tijd wel niet krijg een paar dagen later dat klanten hun bestelling niet ontvangen hebben. Kreeg ik gisteren een telefoontje van een klant dat haar bestelling helemaal gehaveld daar is aangekomen. Envelop helemaal opengescheurd (was nog maar een halve envelop die bij de klant aankwam) en het meerendeel van haar bestelling ontbrak. Zonet een telefoontje van een klant dat zijn envelop/doosje helemaal gekleurd aankwam en alles wat erin zat was kapot hij zei het lijkt wel alsof ze er met een heftruck overeen hebben gereden.
Gast- Gast
Deze http://www.desprookjeskamer.nl/a-19869784/borduur-cross-stitch/borduur-vogels
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nah jah Lily dat kan toch niet :O Kun je geen klacht indienen bij postnl?
Of via een andere weg verzenden? DHL of zo bijv ?
Of via een andere weg verzenden? DHL of zo bijv ?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Deze http://www.desprookjeskamer.nl/a-19869784/borduur-cross-stitch/borduur-vogels
Gast- Gast
ga het er dadelijk in ieder geval even met m`n baas over hebben.
En ik heb niet goed gelezen het is inderdaad kruisjessteek dat kan ik nog net haha. Maar wat bedoelen ze met achterkant nog wel zelf maken?
En ik heb niet goed gelezen het is inderdaad kruisjessteek dat kan ik nog net haha. Maar wat bedoelen ze met achterkant nog wel zelf maken?
Gast- Gast
Yup, gewoon kruissteek en ik was er meteen verliefd op. Weet nog niet of ik hem voor mezelf in de zak van Sinterklaas doe of er al eerder aan ga beginnen
Dat je er zelf nog stof tegenaan moet doen voor de achterkant, anders krijg je geen kussenhoes. Maar ik heb nog wel stofjes liggen hier
Die zijn gaaf VC!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom is dat jammer? Heb je geen naai- lockmachine? Anders kan je ook een kant en klaar kussen van 40x40 kopen en daar de voorkant met de hand op zetten
ik ben niet zo handig als jou haha, kruisjessteek lukt nog net. Maar ben al aan het googlen of ik ze niet ergens zie compleet zeg maar. En anders eventueel toch op een kussenhoes zetten inderdaad.
Gast- Gast
Morninggg!
Ik ben heeel lui vandaag....Maar ook echt heel moe. Zonnetje schijnt, wat zal ik eens gaan doen vandaag? Wat gaan jullie doen?
Ik ben heeel lui vandaag....Maar ook echt heel moe. Zonnetje schijnt, wat zal ik eens gaan doen vandaag? Wat gaan jullie doen?
Gast- Gast
En anders stuur je het toch naar mij op, dan naai ik er een achterkant voor en stuur ik hem weer terug
Zo daar was ik weer.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
hmm thanks voor het aanbod ga erover nadenken en nog even googlen of ik nog andere leuke kussenhoesen vind. Heb je tips voor webwinkels?
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Morninggg!
werken vanmiddag.....verder ben ik ook erg lui en heb ik nergens zin in
Gast- Gast
Euhm juffrouwzonderzorgen is heel erg leuk
Ik moet vanmiddag ook werken, maar het liefst duik ik mijn bed weer in maar dat zit er helaas niet in.
May- Ratel
May schreef:Ik moet vanmiddag ook werken, maar het liefst duik ik mijn bed weer in maar dat zit er helaas niet in.
dat gevoel heb ik nu ook hahaha
Gast- Gast
aah m`n zusje zei ook al dat ze een winterslaap wou gaan houden haha.
Maar dan duiken jullie vanavond toch lekker vroeg je bedje in
Maar dan duiken jullie vanavond toch lekker vroeg je bedje in
Gast- Gast
Dat doe ik ook zeker wel, na the voice ga ik denk ik maar lekker slapen!
May- Ratel
Ik denk dat ik zo vast aan mijn winterslaap ga beginnen!
Niet werken en zoveel rust hebben is fijn, maar nu ben ik toch echt wel heel erg moe ook en nu heb ik een beetje teveel tijd om na te denken soms....
Niet werken en zoveel rust hebben is fijn, maar nu ben ik toch echt wel heel erg moe ook en nu heb ik een beetje teveel tijd om na te denken soms....
Gast- Gast
Lily > wrs ben ik straks wel weer energievol door de kids op mijn werk En op tijd slapen zie ik wel hahah
Gast- Gast
haha dat kan ook ik werd gister gillend gek.
En waarom slaap je dan niet meer leaf, je kan het goed gebruiken na alles
En waarom slaap je dan niet meer leaf, je kan het goed gebruiken na alles
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: