DagCafé
+22
Champagne
Caroow
Yaelynn
Jade
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
GreenGrass
Alex
Tiana
PluDan
Erin
Leine
May
Pompoen
Suus
Burn
Tullow
Lotus
Rush
VeryCherry
sonly
26 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
ProudMama schreef:Mmmm... hoe moet ik dit morgen weer overtreffen?!.oOErinOo. schreef:ProudMama schreef:Erin!
Whhahha hoeft niet joh! Vind het wel erg lief!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik heb ook alle kraamkado kinderboekjes heerlijk zitten lezen.
Behalve de kinderbijbel dan, die is te dik om ff met een kopje thee uit te lezen
Behalve de kinderbijbel dan, die is te dik om ff met een kopje thee uit te lezen
Gast- Gast
Knap dat je dat kunt! Dat kan ik echt niet. Dan weet ik ongeveer hoe een boek gaat en afloopt, maar net niet goed genoeg meer. En daar word ik tijdens het lezen zoo onrustig van.. niet mijn ding!ProudMama schreef:Ik lees ze gerust 10x...Leine schreef:Ik ben lid van de bieb! Vaak vind ik het zo'n zonde van mijn geld om een boek te kopen. Heb 'm meestal toch zo uit en lees eigenlijk zelden een boek twee keer.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
ProudMama schreef:Ik heb ook alle kraamkado kinderboekjes heerlijk zitten lezen.
Kinderboekjes zijn ook geweldig!
Leine- Prater
[quote="Leine"]
Knap dat je dat kunt! Dat kan ik echt niet. Dan weet ik ongeveer hoe een boek gaat en afloopt, maar net niet goed genoeg meer. En daar word ik tijdens het lezen zoo onrustig van.. niet mijn ding![/quoteIk val meestal ook na een paar blz in slaap als ik eerlijk ben. Lees mezelf altijd in slaap, anders ga ik piekeren. Dus echt spannend hoeft het niet te zijn.ProudMama schreef:Ik lees ze gerust 10x...Leine schreef:Ik ben lid van de bieb! Vaak vind ik het zo'n zonde van mijn geld om een boek te kopen. Heb 'm meestal toch zo uit en lees eigenlijk zelden een boek twee keer.
Gast- Gast
Lastig he, quoten?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Voor het slapen gaan lees ik eigenlijk voornamelijk chicklits omdat ik anders helemaal in de spanning zit en dan door wil lezen
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb van Burn een hele leuke, met kikkerogen die eruit steken. Daar kan je je vingers indoen vanaf de achterkant en bewegen.Leine schreef:ProudMama schreef:Ik heb ook alle kraamkado kinderboekjes heerlijk zitten lezen.
Kinderboekjes zijn ook geweldig!
Helemaal leuk!
Gast- Gast
Daar moet je iets op vinden.Theedoosje schreef:Ben niet zo'n lezer....de Flow moet ik ook echt de tijd voor nemen zelfs haha
Zo lees ik een boek alleen voor het slapen gaan en dus in bed. En tijdschriften worden uitgeplozen op het toilet.
Gast- Gast
Mijn gast is net weer weg
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
GreenGrass schreef:Mijn gast is net weer weg
Wat voor gast was het?
Hoe is het trouwens met de brand afgelopen?
Gast- Gast
Maura schreef:GreenGrass schreef:Mijn gast is net weer weg
Hoe is het trouwens met de brand afgelopen?
Brand heb ik geen last van gehad, ik kon 's avonds mijn kamer pas laat in. Maar alles dus in orde.
Laatst aangepast door GreenGrass op do 10 nov 2011 - 10:24; in totaal 1 keer bewerkt
GreenGrass- Kletskop
Was het gezellig GG?
Erin- Ratel
Doe ik ook! Altijd een paar bladzijdes voor het slapen.ProudMama schreef:Ik val meestal ook na een paar blz in slaap als ik eerlijk ben. Lees mezelf altijd in slaap, anders ga ik piekeren. Dus echt spannend hoeft het niet te zijn.Leine schreef:Knap dat je dat kunt! Dat kan ik echt niet. Dan weet ik ongeveer hoe een boek gaat en afloopt, maar net niet goed genoeg meer. En daar word ik tijdens het lezen zoo onrustig van.. niet mijn ding!ProudMama schreef:Ik lees ze gerust 10x...Leine schreef:Ik ben lid van de bieb! Vaak vind ik het zo'n zonde van mijn geld om een boek te kopen. Heb 'm meestal toch zo uit en lees eigenlijk zelden een boek twee keer.
Leine- Prater
Meiden, fijne avond verder, ik moet jullie weer verlaten
Ik heb een date met 2 mini mannetjes voor een lekker flesje
Gast- Gast
Succes PM! Fijne avond verder!
Leine- Prater
ProudMama schreef:Meiden, fijne avond verder, ik moet jullie weer verlaten
wil ook zo'n date!
Gast- Gast
Ik ga zo in de nieuwe Karin Slaughter beginnen!
Laatst aangepast door Evy op do 10 nov 2011 - 10:16; in totaal 1 keer bewerkt
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Het was erg gezellig
GreenGrass- Kletskop
Geniet ervan PM..
Erin- Ratel
Ik wil gewoon een date in het algemeen met iemand van het andere geslacht verder ben ik niet zo kieskeurig
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Niet? Ik zou ook wel een date willen, maar wel met een echte leuke dan, anders laat maar..May schreef:Ik wil gewoon een date in het algemeen met iemand van het andere geslacht verder ben ik niet zo kieskeurig
Leine- Prater
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: