DagCafé
+22
Champagne
Caroow
Yaelynn
Jade
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
GreenGrass
Alex
Tiana
PluDan
Erin
Leine
May
Pompoen
Suus
Burn
Tullow
Lotus
Rush
VeryCherry
sonly
26 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Theedoosje schreef:PluDan schreef:Theedoosje schreef:PluDan schreef:Theedoosje schreef:Heb geen tosti op maar een gebakken ei met gebakken tomaatjes en uitjes jammie!
Dit klinkt goed, jammie.
Ja mam deed dat altijd, tomaatjes lekker bakken (ik doe er dan nog ui bj ) en als ze beetje goed gebakken zijn dan geklopt ei er bij..peper en zou beetje er op en op brood...zo lekker
Ik ga dat ook eens proberen, klinkt echt goed.
Laat je weten als je het een keer gemaakt hebt?
Ja, zal ik doen.
Zal waarschijnlijk zeeeeeer binnenkort worden .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Zo klaar
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
PluDan schreef:Theedoosje schreef:PluDan schreef:Theedoosje schreef:PluDan schreef:Theedoosje schreef:Heb geen tosti op maar een gebakken ei met gebakken tomaatjes en uitjes jammie!
Dit klinkt goed, jammie.
Ja mam deed dat altijd, tomaatjes lekker bakken (ik doe er dan nog ui bj ) en als ze beetje goed gebakken zijn dan geklopt ei er bij..peper en zou beetje er op en op brood...zo lekker
Ik ga dat ook eens proberen, klinkt echt goed.
Laat je weten als je het een keer gemaakt hebt?
Ja, zal ik doen.
Zal waarschijnlijk zeeeeeer binnenkort worden .
Smakelijk alvast hahah
Gast- Gast
Rauwe wortels for presidentMay schreef:Ja ga ze zo rauw opetenSmikkell schreef:Veel plezier. Heb ik vandaag ook gedaan. Vind dat zo leuk!May schreef:Ik ben wortels aan het schrapen
Ga je ze vandaag nog eten?
Gast- Gast
Oh, nu wil ik ook tosti! Ik moet nog eten, maar heb geen kaas in huis, dus dat word wel een hele kale tosti dan..Reva schreef:Toooosssstiiiiiiiiiii
Goedenavond allemaal! Was even afgeleid door een aantal telefoontjes.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Dank je wel! Het is altijd even wat werk, maar ze smaken zoveel lekkerder dan die uit een zakje!
May- Ratel
Eet smakelijk May!
Leine- Prater
May schreef:Dank je wel! Het is altijd even wat werk, maar ze smaken zoveel lekkerder dan die uit een zakje!
heb je van die grote nu dan?
Gast- Gast
Ik ben afgeleid door 'jouw' lange benen.Leine schreef:Oh, nu wil ik ook tosti! Ik moet nog eten, maar heb geen kaas in huis, dus dat word wel een hele kale tosti dan..Reva schreef:Toooosssstiiiiiiiiiii
Is de supermarkt niet meer open voor kaas?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva schreef:Hoi
Hoe hangt ie, dames?
Hij hangt goed hoor bij jou?
Ja, hangt lekker!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:May schreef:Dank je wel! Het is altijd even wat werk, maar ze smaken zoveel lekkerder dan die uit een zakje!
Hahah nee geen winterpeen maar gewoon zo'n bos wortels met groen er nog aan!
May- Ratel
Tosti's zijn lekker!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik heb net een bakje yoghurt op met wat rode vruchten erdoorheen en een schepje chocoladecruesli! Was lekker :-)
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Maand of 1,5 waren de wortels hier in de aanbieding. Drie van die bossen voor een euro! Weet je hoeveel groen er uit mijn tas stak En weet je hoeveel wortels ik die twee weken heb gegeten. Rauw, gekookt, gestamt, geraspt, door de pasta en in soepvormMay schreef:Theedoosje schreef:May schreef:Dank je wel! Het is altijd even wat werk, maar ze smaken zoveel lekkerder dan die uit een zakje!
Gast- Gast
Haha is dat positief of negatief? (het zijn inderdaad niet mijn benen, i wish!)Smikkell schreef:Ik ben afgeleid door 'jouw' lange benen.Leine schreef:Oh, nu wil ik ook tosti! Ik moet nog eten, maar heb geen kaas in huis, dus dat word wel een hele kale tosti dan..Reva schreef:Toooosssstiiiiiiiiiii
De supermarkt is vast nog wel open, maar dan moet ik wat fatsoenlijks aantrekken en naar buiten, ik bedenk wel iets anders.
Leine- Prater
Smikkell schreef:Maand of 1,5 waren de wortels hier in de aanbieding. Drie van die bossen voor een euro! Weet je hoeveel groen er uit mijn tas stak En weet je hoeveel wortels ik die twee weken heb gegeten. Rauw, gekookt, gestamt, geraspt, door de pasta en in soepvormMay schreef:Theedoosje schreef:May schreef:Dank je wel! Het is altijd even wat werk, maar ze smaken zoveel lekkerder dan die uit een zakje!
Whahaha, ik zie het al helemaal voor me .
Ben je die wortels nu dan ook niet enorm zat?
PluDan- Kletskop
Ik wist niet dat dat een regel was. Ik schaam mij nu diep. Ik ga altijd in huispak met mascara onder mijn ogen.Leine schreef:Haha is dat positief of negatief? (het zijn inderdaad niet mijn benen, i wish!)Smikkell schreef:Ik ben afgeleid door 'jouw' lange benen.Leine schreef:Oh, nu wil ik ook tosti! Ik moet nog eten, maar heb geen kaas in huis, dus dat word wel een hele kale tosti dan..Reva schreef:Toooosssstiiiiiiiiiii
De supermarkt is vast nog wel open, maar dan moet ik wat fatsoenlijks aantrekken en naar buiten, ik bedenk wel iets anders.
Gast- Gast
Hahaha ja dat groen is best wel irritant af en toe Maar genoeg wortels gegeten toen dus, nu heb je vast hele goede ogenSmikkell schreef:Maand of 1,5 waren de wortels hier in de aanbieding. Drie van die bossen voor een euro! Weet je hoeveel groen er uit mijn tas stak En weet je hoeveel wortels ik die twee weken heb gegeten. Rauw, gekookt, gestamt, geraspt, door de pasta en in soepvormMay schreef:Theedoosje schreef:May schreef:Dank je wel! Het is altijd even wat werk, maar ze smaken zoveel lekkerder dan die uit een zakje!
May- Ratel
Smikkell schreef:Maand of 1,5 waren de wortels hier in de aanbieding. Drie van die bossen voor een euro! Weet je hoeveel groen er uit mijn tas stak En weet je hoeveel wortels ik die twee weken heb gegeten. Rauw, gekookt, gestamt, geraspt, door de pasta en in soepvormMay schreef:Theedoosje schreef:May schreef:Dank je wel! Het is altijd even wat werk, maar ze smaken zoveel lekkerder dan die uit een zakje!
whahaha zie je al gaan
Gast- Gast
Ja, ik was het wel zat. Zelfs nog wat aan mijn zusje mee gegeven. Deze week voor het eerst pas weer wortels meegenomen. Vind dat lekker bij de lunch of door de salade.PluDan schreef:Smikkell schreef:Maand of 1,5 waren de wortels hier in de aanbieding. Drie van die bossen voor een euro! Weet je hoeveel groen er uit mijn tas stak En weet je hoeveel wortels ik die twee weken heb gegeten. Rauw, gekookt, gestamt, geraspt, door de pasta en in soepvormMay schreef:Theedoosje schreef:May schreef:Dank je wel! Het is altijd even wat werk, maar ze smaken zoveel lekkerder dan die uit een zakje!
Whahaha, ik zie het al helemaal voor me .
Ben je die wortels nu dan ook niet enorm zat?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wist niet dat dat een regel was. Ik schaam mij nu diep. Ik ga altijd in huispak met mascara onder mijn ogen.Leine schreef:Haha is dat positief of negatief? (het zijn inderdaad niet mijn benen, i wish!)Smikkell schreef:Ik ben afgeleid door 'jouw' lange benen.Leine schreef:Oh, nu wil ik ook tosti! Ik moet nog eten, maar heb geen kaas in huis, dus dat word wel een hele kale tosti dan..Reva schreef:Toooosssstiiiiiiiiiii
Ik soms ook, zeker als ik snel ff iets moet halen.
PluDan- Kletskop
Geweldig!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: