Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sokjes of schoentjes aan in huis?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Sokjes of schoentjes aan in huis? Empty Sokjes of schoentjes aan in huis?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 0:52

S. loopt nu al redelijk goed en volgende maand wil ik kijken voor zijn eerste schoentjes. Nu heeft hij van die slof schoentjes die hij eigenlijk alleen maar draagt als we naar buiten gaan of op visite. Thuis loopt hij altijd op z'n sokjes (en mama op sloffen). Maar wat is straks beter voor zijn voetjes? Heel de dag die schoenen aan of thuis gewoon op z'n sokken laten lopen en ze pas aan doen als we de deur uit gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sokjes of schoentjes aan in huis? Empty Re: Sokjes of schoentjes aan in huis?

Bericht  TukTuk do 10 nov 2011 - 0:57

Thuis zoveel mogelijk op sokjes, blote voeten of soepel slofjes. Het liefst zo min mogelijk schoenen aan, dus echt alleen als je naar buiten gaat met hem, zijn schoentjes aan doen. Schoentjes moet je zien als puur ter bescherming van de voeten voor buiten.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sokjes of schoentjes aan in huis? Empty Re: Sokjes of schoentjes aan in huis?

Bericht  Flower_L do 10 nov 2011 - 0:58

Ik doe L. binnen leren slofjes aan (nu met de koud ook sokjes soms) en buiten heeft hij sinds kort schoentjes. Hij loopt nog erg onwennig met zn schoenen moet ik zeggen, en hij kijkt soms ook echt naar zn voetjes van "wat is dat aan mijn voet"

deze schoentjes met flexzool heeft hij nu dus voor buiten:

Sokjes of schoentjes aan in huis? IL-170-9301-14

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sokjes of schoentjes aan in huis? Empty Re: Sokjes of schoentjes aan in huis?

Bericht  TukTuk do 10 nov 2011 - 1:00

Flower_L schreef:Ik doe L. binnen leren slofjes aan (nu met de koud ook sokjes soms) en buiten heeft hij sinds kort schoentjes. Hij loopt nog erg onwennig met zn schoenen moet ik zeggen, en hij kijkt soms ook echt naar zn voetjes van "wat is dat aan mijn voet"

deze schoentjes met flexzool heeft hij nu dus voor buiten:

Sokjes of schoentjes aan in huis? IL-170-9301-14

Weet je wel zeker dat de schoentjes goed zitten dan? Nergens klemmen of juist misschien te groot zijn?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sokjes of schoentjes aan in huis? Empty Re: Sokjes of schoentjes aan in huis?

Bericht  Flower_L do 10 nov 2011 - 1:08

Ze zijn niet TE groot, maar ook niet precies op maat. Of ze echt goed zitten kan ik moeilijk beoordelen. Ik zorg ervoor dat zijn voetje er goed in zit, en strik dan vrij strak. Denk dat het kwestie van wennen is. Normaal van die soepele slofjes, en nu ineens schoentjes. Volwassenen moeten ook wennen aan nieuwe schoenen toch smile


Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sokjes of schoentjes aan in huis? Empty Re: Sokjes of schoentjes aan in huis?

Bericht  TukTuk do 10 nov 2011 - 1:13

Flower_L schreef:Ze zijn niet TE groot, maar ook niet precies op maat. Of ze echt goed zitten kan ik moeilijk beoordelen. Ik zorg ervoor dat zijn voetje er goed in zit, en strik dan vrij strak. Denk dat het kwestie van wennen is. Normaal van die soepele slofjes, en nu ineens schoentjes. Volwassenen moeten ook wennen aan nieuwe schoenen toch smile


Ja natuurlijk, maar het is altijd goed om wel zeker te weten of ze wel goed zitten. Want dat wennen moet natuurlijk ook niet te lang duren.
Je kan op drukplekken controleren door als hij zijn schoentjes weer uit doet, kijken of er rode plekken zitten aan de zijkant bijvoorbeeld ter hoogte van de teentjes.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sokjes of schoentjes aan in huis? Empty Re: Sokjes of schoentjes aan in huis?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 2:07

Binnen draagt D. altijd sokken of slofjes of loopt op blote voeten. Sowieso omdat niemand hier met schoenen in huis loopt, alleen bezoek soms. Buiten en op de kinderopvang heeft ze wel schoentjes aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sokjes of schoentjes aan in huis? Empty Re: Sokjes of schoentjes aan in huis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum