Tips gezocht, buikkastje pimpen!
+6
Bay
Yaelynn
Pompoen
VeryCherry
Coco
Spring
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Tips gezocht, buikkastje pimpen!
Ik heb een oud buikkastje en wil hem op gaan knappen.
Of hij komt in de gang waar we wit/zilver barok behang hebben en taupe paarsige kozijnen.
Of hij komt op mijn dochters slaapkamer waar de gordijnen donkerpaars zijn, en de muren wit.
Tips zijn welkom!!
Het gaat om zo'n kastje.
Of hij komt in de gang waar we wit/zilver barok behang hebben en taupe paarsige kozijnen.
Of hij komt op mijn dochters slaapkamer waar de gordijnen donkerpaars zijn, en de muren wit.
Tips zijn welkom!!
Het gaat om zo'n kastje.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Tips gezocht, buikkastje pimpen!
Ik vind buikkastjes eigenlijk alleen maar mooi in het creme of wit.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik heb een witte, ben er echt zo blij mee Mn tv staat erop. Maar ik heb hem via MP en toen was hij al wit, dus heb helaas geen tips voor het pimpen..
Gast- Gast
Ik zou hem nostalgisch paars verven (jaja, das echt een kleur!) dan kan hij zowel in de gang als in de slaapkamer van je dochter
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook nog zo'n kastje die ik moet gaan pimpen, ik weet ook nog niet welke kleur ik die ga doen, misschien ook wel zacht paars.
Gast- Gast
Mijn bureautje wordt nostalgisch paars, vandaar dat ik het zo goed weet
Ik heb een oud bankje hier staan wat ik echt dolgraag wil verven maar het mag niet van mijn man... Echt hoor op een dag komt hij thuis en is dat bankje lichtblauw, wit of weet ik veel wat, maar niet die afschuwelijke kleur donker hout...
Kan het beslag van het buikkastje af? Dan zou ik dat zeker doen voor je begint met schilderen! Ga je er nieuw beslag op zetten of houd je dit? Dan moet je ook met het beslag rekening houden bij het kiezen van de kleur!
Kan het beslag van het buikkastje af? Dan zou ik dat zeker doen voor je begint met schilderen! Ga je er nieuw beslag op zetten of houd je dit? Dan moet je ook met het beslag rekening houden bij het kiezen van de kleur!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Whahaha Pompoentje, daar heb je dit weekend dan mooi de tijd voor
Ik wil heel heel heel graag mijn zwarte buffetkast oudgroen verven, maar mijn vriend vind dat schuwlelijk, dus het mag niet.
Maar ik heb geduld
Ik wil heel heel heel graag mijn zwarte buffetkast oudgroen verven, maar mijn vriend vind dat schuwlelijk, dus het mag niet.
Maar ik heb geduld
Nu heb ik mijn buikkast niet zelf gepimpt, want ja, daar heb je creativiteit en geduld voor nodig en dat bezit ik niet, maar ondanks dat ik hem kant en klaar heb gekocht, ben ik nog steeds erg blij met mijn buikkast. Vooral het feit dat hij zwart is met zilveren handgrepen.
Gast- Gast
Op de foto lijkt hij heel donkerpaars, echt mooi
Hoihoi
Paars en wit eromheen? Dan zou ik zelf dat buikkastje in antracietkleur verven. Het haalt op als je het tegen de muur zet en het matcht met donkerpaars en is toch even net iets anders!
XxX
Paars en wit eromheen? Dan zou ik zelf dat buikkastje in antracietkleur verven. Het haalt op als je het tegen de muur zet en het matcht met donkerpaars en is toch even net iets anders!
XxX
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Ik heb ook zo'n kastje. Die van mij is donker grijs met zilver.
Ben er erg blij mee!
Ben er erg blij mee!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik ben ook kringlopen in de gaten aan het houden voor zo'n kastje, ik denk zelf aan licht-mintgroen. Klinkt zo misschien niet zo mooi, maar ik weet zeker dat het heel mooi wordt .
Gast- Gast
Kijk op www.kijkbijfrancine.nl voor ideeën.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Lichmintgroen met de kleur worden van mijn buffetkast, en dan afschuren, zodat hij oud lijkt hij is al oud hoor, maar ik wil hem nóg ouders laten lijken
Wat een boel reacties!
Bedankt!
Het beslag hou ik origineel maar dat moet er inderdaad wel eerst af.
Bedankt!
Het beslag hou ik origineel maar dat moet er inderdaad wel eerst af.
Spring- Kletskop
Ik knap ook wel eens iets op maar schilder het dan wit met krijtverf..
Hou van een landelijke uitstraling.
Hou van een landelijke uitstraling.
Gast- Gast
Ik heb er zo 1 op MP gekocht. Creme met zilver beslag en i'm in love with it. Weet alleen nog niet of ik het als een soort dressoirtje moet gebruiken met spiegel erboven of niet. Hij is nl redelijk breed
Misschien kun je hem zilver maken? Of inderdaad anders een mooie paarse kleur.
Misschien kun je hem zilver maken? Of inderdaad anders een mooie paarse kleur.
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb 4 jaar geleden mijn oma's buikikastje gepimpt. Beslag eraf gehaald en toen alles goed schoon gemaakt met ammoniak/water (want mijn oma zette het vaak in de olie/was). Daarna het kastje flink opgeschuurd, weer ammoniakwater, weer opschuren, weer ammoniakwater. Daarna heeft mijn vriend alle gaten geplamuurd, want wij hebben het sleutelgat eraf gelaten en er nieuwe knopjes op gedaan (van de Houtduif ). Daarna twee of drie lagen grondverf. Tussen de grondlagen door licht geschuurd en stofvrij gemaakt. Daarna afgelakt met twee lagen. Mijn vriend heeft toen de knopjes erop gezet en gaten geboord daarvoor.
Ben er echt superblij mee! Hier wat foto's (let niet op de vloerbedekking):
Ben er echt superblij mee! Hier wat foto's (let niet op de vloerbedekking):
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Oh, wat is die mooi geworden zeg!!
Wat leuk zeg!
Spring- Kletskop
Mensen moeten bij foto's niet 'Let niet op 't .. ' zeggen... Dan kijk ik er juist naar!! En nu vraag ik me af wat er mis is met het vloerbedekking:D
Gast- Gast
Bazinga schreef:Mensen moeten bij foto's niet 'Let niet op 't .. ' zeggen... Dan kijk ik er juist naar!! En nu vraag ik me af wat er mis is met het vloerbedekking:D
Haha, ja dat is zo. Nu komt de aandacht er juist op hè
Er is niet zoveel 'mis' met de vloerbedekking, maar dit was nog de oude inrichting van mijn vriend van 12 jaar geleden. Inclusief groen/geel behang, groen/gele gordijnen en blauwe vloerbedekking. Beetje Center Parcs stijl zeg maar. Inmiddels ligt er een houten vloer in en is het hele huis in een nieuw jasje
Ik zal nog een foto maken van het kastje in z'n totaliteit. Ben er supertrots op en het kastje heeft erg veel emotionele waarde!
Dit weekend laten we de rotan schommelstoel van mijn ouders (mijn vader zat daar graag in en hij is al bijna 20 jaar overleden) ook 'pimpen'.
Foto:
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Aziraphale schreef:Bazinga schreef:Mensen moeten bij foto's niet 'Let niet op 't .. ' zeggen... Dan kijk ik er juist naar!! En nu vraag ik me af wat er mis is met het vloerbedekking:D
Haha, ja dat is zo. Nu komt de aandacht er juist op hè
Er is niet zoveel 'mis' met de vloerbedekking, maar dit was nog de oude inrichting van mijn vriend van 12 jaar geleden. Inclusief groen/geel behang, groen/gele gordijnen en blauwe vloerbedekking. Beetje Center Parcs stijl zeg maar. Inmiddels ligt er een houten vloer in en is het hele huis in een nieuw jasje
Ik zal nog een foto maken van het kastje in z'n totaliteit. Ben er supertrots op en het kastje heeft erg veel emotionele waarde!
Dit weekend laten we de rotan schommelstoel van mijn ouders (mijn vader zat daar graag in en hij is al bijna 20 jaar overleden) ook 'pimpen'.
Foto:
Ook al zo mooi! Ben wel benieuwd naar de rest van jullie huis. Ik vind dit helemaal geweldig, net als jullie slaapkamer.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tips gezocht
» Help, tips gezocht (kriebelhoest)
» Film-tips gezocht!
» Camera tips gezocht...
» Tips gezocht over douchegordijn wassen
» Help, tips gezocht (kriebelhoest)