Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bloedingen blijven komen..

3 plaatsers

Ga naar beneden

Bloedingen blijven komen.. Empty Bloedingen blijven komen..

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 2:25

Ruim een maand geleden heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen. Ik ben direct daarna weer aan de pil gegaan maar heb sindsdien veel bloedingen erdoorheen. Het komt echt ongeveer om de 4 dagen en houdt 2-3 dagen aan..om gek van te worden.
Ik heb de doktersassistente gesproken en zij zegt dat ik het een paar maanden aan moet kijken.
Zijn er meer die allemaal gedoe hebben gehad na het verwijderen van spiraaltje?? Want ik hoor dan wel dat ik maanden af moet wachten, maar dit is zwaar arelaxt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bloedingen blijven komen.. Empty Re: Bloedingen blijven komen..

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 3:32

Ik heb hem 2 weken geleden laten verwijderen en nergens last van. Ik zou toch even wat vasthoudender naar je arts zijn voor een onderzoekje...'t is toch een kwetsbaar gebied.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bloedingen blijven komen.. Empty Re: Bloedingen blijven komen..

Bericht  elsjuh wo 9 nov 2011 - 3:55

Ben ook doktersassistent en helaas is het waar wat je gehoord hebt van de assistente.
Heel erg vervelend! maar onregelmatig en tussentijds bloedverlies kan zeker een paar maanden aanhouden..
Ik zou het nog niet laten verwijderen..zonde! gun het wat tijd.
Een spiraaltje is voor je lichaam een vreemd voorwerp wat het probeert te verwijderen.

elsjuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 25
Registratiedatum : 05-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bloedingen blijven komen.. Empty Re: Bloedingen blijven komen..

Bericht  Toet wo 9 nov 2011 - 3:58

elsjuh schreef:Ben ook doktersassistent en helaas is het waar wat je gehoord hebt van de assistente.
Heel erg vervelend! maar onregelmatig en tussentijds bloedverlies kan zeker een paar maanden aanhouden..
Ik zou het nog niet laten verwijderen..zonde! gun het wat tijd.
Een spiraaltje is voor je lichaam een vreemd voorwerp wat het probeert te verwijderen.

Ze heeft hem al laten verwijderen.

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb dit wel tijdens het spiraaltje 10 weken gehad.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bloedingen blijven komen.. Empty Re: Bloedingen blijven komen..

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 4:21

Tijdens het spiraaltje was het ook erg, maar nu nog veel erger. En voor mijn spiraaltje kon ik maanden de pil doorslikken en werd nooit tussendoor ongesteld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bloedingen blijven komen.. Empty Re: Bloedingen blijven komen..

Bericht  Mamsie wo 9 nov 2011 - 10:32

Ik heb dit ook gehad. Bij mij waren bloedvaatjes in mijn baarmoedermond zo gevoelig geworden dat ze steeds begonnen te bloeden. De gyn heeft ze aangestipt en nooit geen last meer van gehad. Bij mij begon het ook toen ik een spiraaltje had laten zetten.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bloedingen blijven komen.. Empty Re: Bloedingen blijven komen..

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 11:56

Hmm ok..nou dan blijf ik er echt geen maanden mee rond lopen..misschien toch wel goed om dat over een paar weken ofzo te laten checken. Maar hoe kijken ze dat na?
Beetje vies maar had laatst ook echt een mega stolsel..zoiets heb ik nog nooit gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bloedingen blijven komen.. Empty Re: Bloedingen blijven komen..

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 21:27

Dat is niet goed hoor, ik had dat ook tijdens mijn spiraaltje en na het verwijderen moest ik eerst een 10daagse kuur Provera om het bloeden te laten stoppen, dit sloeg niet aan en ik ging alleen maar meer vloeien, reageerde daar heel heftig op, na 7 dagen oid toen het bloeden eigenlijk allang over had moeten zijn kreeg ik ineens enorme stolsels vergelijkbaar met de dagen na de bevalling. De HA had nog nooit iemand meegemaakt die daar zo op reageerde en heeft toen in overleg met de gyn Orgametril voorgeschreven. Dat hielp wel, en ik moest toen een week na het beginnen met die kuur beginnen met de pil, en die slikken om mijn cyclus weer normaal te krijgen. Ik zou dus zeker even contact opnemen! Stolsels klinken ook niet alsof het van bloedvaatjes komt, maar echt van je baarmoeder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bloedingen blijven komen.. Empty Re: Bloedingen blijven komen..

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 8:55

Charlie schreef:Ik heb hem 2 weken geleden laten verwijderen en nergens last van. Ik zou toch even wat vasthoudender naar je arts zijn voor een onderzoekje...'t is toch een kwetsbaar gebied.
Mini Charlie in de maak? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bloedingen blijven komen.. Empty Re: Bloedingen blijven komen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum