3e kerstdag meeting! Animo?
+18
Minx
Pandora
xxjojootjexx
Lavendel
Merai
Qiara
Terkina
Jade
Suus
Inge
mzcharlotte
CCC
Suusie
Tullow
ExpressoB
Cheesegirl
Alex
Toet
22 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: 3e kerstdag meeting! Animo?
Lijkt me leuk maar ik heb nog geen flauw idee hoe mijn dagen gaan lopen. Heb vorige week nl nog aanbeboden mee te gaan met een klus die dan gedaan moet worden (lekker enthousiast). Maar ik hou hem in gedachten! (ik moet dan natuurlijk ook de volgende dag vrij nemen als ik blijf slapen... Etc etc...
Gast- Gast
Owja, ik wil natuurlijk wel een slaapplaats reserveren en twee broodjes uit de oven met kaas.
Gast- Gast
Zusje schreef:Lijkt me leuk maar ik heb nog geen flauw idee hoe mijn dagen gaan lopen. Heb vorige week nl nog aanbeboden mee te gaan met een klus die dan gedaan moet worden (lekker enthousiast). Maar ik hou hem in gedachten! (ik moet dan natuurlijk ook de volgende dag vrij nemen als ik blijf slapen... Etc etc...
Precies, dus je kunt het maar beter vast gaan regelen!
Laatst aangepast door June op wo 9 nov 2011 - 8:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Owja, ik wil natuurlijk wel een slaapplaats reserveren en twee broodjes uit de oven met kaas.
Ik wil ook graag kaas! Ik weet niet of matrassen ook mee mogen in de trein? En hoezo mogen we niet bij jou in bed? Kan je vent niet bij je broertje blijven slapen?
Gast- Gast
Ik ben ook tevreden met het bed van Lise. Iemand deze slaapplaats met mij delen?Zusje schreef:Smikkell schreef:Owja, ik wil natuurlijk wel een slaapplaats reserveren en twee broodjes uit de oven met kaas.
Ik wil ook graag kaas! Ik weet niet of matrassen ook mee mogen in de trein? En hoezo mogen we niet bij jou in bed? Kan je vent niet bij je broertje blijven slapen?
Gast- Gast
June schreef:mzcharlotte schreef:Ik wil wel, maar ik zit in Parijs na te genieten van de kerst! Volgende keer beter!
Oh jee.. slachtoffer
Ja echt zwaar piep hoor.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ik ben ook tevreden met het bed van Lise. Iemand deze slaapplaats met mij delen?Zusje schreef:Smikkell schreef:Owja, ik wil natuurlijk wel een slaapplaats reserveren en twee broodjes uit de oven met kaas.
Ik heb al eerder heeeerlijk geslapen ONDER het bed van Lise dus ga graag daar . Maar als we dan toch aan de wijn ga neem ik ook genoegen met de bank, dan hoef ik niet helemaal naar boven .
Gast- Gast
De bank is voor halverwege-afhakers!Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik ben ook tevreden met het bed van Lise. Iemand deze slaapplaats met mij delen?Zusje schreef:Smikkell schreef:Owja, ik wil natuurlijk wel een slaapplaats reserveren en twee broodjes uit de oven met kaas.
Ik heb al eerder heeeerlijk geslapen ONDER het bed van Lise dus ga graag daar . Maar als we dan toch aan de wijn ga neem ik ook genoegen met de bank, dan hoef ik niet helemaal naar boven .
Bed van Lise is me eerder bevallen. Ik vind eigenlijk dat ik dit keer wel geupgrade mag worden naar het bed van weetjewel.
Gast- Gast
Ik denk dat ik wel kan! Leuk!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Als ik kan, lijkt het mij erg leuk :-)
Zijn nog genoeg meiden die ik wil meeten dus :-D
Zijn nog genoeg meiden die ik wil meeten dus :-D
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Gezellig!
Ik hoor wel wie er kunnen. Ik heb zelf 1 matras en een bank waar 2 mensen op kunnen slapen
Ik hoor wel wie er kunnen. Ik heb zelf 1 matras en een bank waar 2 mensen op kunnen slapen
Gast- Gast
Wat een leuk idee! Maar wel ver weg... Zijn er meer meiden die vanuit Groningen/Friesland komen? Ik vind het een beetje duur om alleen met de auto te komen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Voor mij is het ook zeker niet om de hoek . Maar goed, zoals ik eerder zei; ik weet nog helemaal niet hoe dat allemaal loopt die dagen...
Gast- Gast
Het lijkt mij ook heel erg leuk! Maar ik weet niet of jullie het wel leuk vinden..
Verder zou ik dan ook vanuit Groningen gaan..
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Serpentijn schreef:Het lijkt mij ook heel erg leuk! Maar ik weet niet of jullie het wel leuk vinden..
Waarom niet?
Gast- Gast
Dan moet ik haast ook wel mee ;-)Smikkell schreef:Ich bin Dabei
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Het lijkt mij ook leuk . Ik hoop alleen dat de financien het toestaan tegen die tijd .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Vind ik wel..Terkina schreef:Dan moet ik haast ook wel mee ;-)Smikkell schreef:Ich bin Dabei
Edit: eigenlijk vind ik het nog een beter dan best plan. Als we daarna wel afspreken dat we ook zonder weetjewel kunnen
Laatst aangepast door Smikkell op do 10 nov 2011 - 12:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou, hoeveel redenen wil je hebben?Sunprincess schreef:Serpentijn schreef:Het lijkt mij ook heel erg leuk! Maar ik weet niet of jullie het wel leuk vinden..
Waarom niet?
1) .....
Gast- Gast
Haha, ik zal in mijn agenda kijken of ik die dag kan, want dan kom ik ook. En ja, van dat afspreken moet het ook maar eens komenSmikkell schreef:Edit: eigenlijk vind ik het nog een beter dan best plan. Als we daarna wel afspreken dat we ook zonder weetjewel kunnen
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Leuk! Wel weer eens tijd voor een ouderwets feestje / reunie. Kijkt Zusje ook nog even lief en hoopvol aanTerkina schreef:Haha, ik zal in mijn agenda kijken of ik die dag kan, want dan kom ik ook. En ja, van dat afspreken moet het ook maar eens komenSmikkell schreef:Edit: eigenlijk vind ik het nog een beter dan best plan. Als we daarna wel afspreken dat we ook zonder weetjewel kunnen
Gast- Gast
Ouderwets feestje
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Leuk! Wel weer eens tijd voor een ouderwets feestje / reunie. Kijkt Zusje ook nog even lief en hoopvol aanTerkina schreef:Haha, ik zal in mijn agenda kijken of ik die dag kan, want dan kom ik ook. En ja, van dat afspreken moet het ook maar eens komenSmikkell schreef:Edit: eigenlijk vind ik het nog een beter dan best plan. Als we daarna wel afspreken dat we ook zonder weetjewel kunnen
?? Hoezo dat, ik volg je niet . Ik moet ws gewoon werken die dag, weet niet hoe het allemaal gaat lopen. Daarnaast heb ik ook zelf aangeboden met een speciale klus te helpen op die datum dus als ik daar mee naar toe kan is het afhankelijk hoe laat het gedaan gaat worden en of ik vrij kan/ wil nemen. Dat moet ik allemaal tegen die tijd even bekijken en kan ik nu in mijn 2e werkweek echt nog niks over zeggen...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, hoeveel redenen wil je hebben?Sunprincess schreef:Serpentijn schreef:Het lijkt mij ook heel erg leuk! Maar ik weet niet of jullie het wel leuk vinden..
Waarom niet?
1) .....
Misschien omdat ik heel anders ben? En vaak niet zoveel toevoeging voor het forum heb.
Maar ik zal eens even met mijn vriend in overleg gaan, wat de plannen voor die dagen zijn.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik wil ook! Lijkt me erg gezellig!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen