3e kerstdag meeting! Animo?
+18
Minx
Pandora
xxjojootjexx
Lavendel
Merai
Qiara
Terkina
Jade
Suus
Inge
mzcharlotte
CCC
Suusie
Tullow
ExpressoB
Cheesegirl
Alex
Toet
22 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: 3e kerstdag meeting! Animo?
Oh btw er zijn geen kids, dus ik heb nog 2 ledikantjes vrij en nog een extra matras
Gast- Gast
Smikkell schreef:June, reizen wij samen?
Dat hoop ik wel .
Ik vind het gek als jij mij June noemt , is dat gek ?
Ik heb ook heel de dag tijd!
Jammer dat er geen kinderen zijn, ik wil Mas ontvoeren (en bij gebrek aan Mas zijn je andere kids ook geweldig )!
Gast- Gast
Wat is er nou precies afgesproken, kan iemand dat voor me opsommen? En wie komen er allemaal?
Ik weet morgen zeker of ik kom of niet, dan hoor ik of ik moet werken die dag.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind het ook stom om je June te noemenJune schreef:Smikkell schreef:June, reizen wij samen?
Dat hoop ik wel .
Ik vind het gek als jij mij June noemt , is dat gek ?
Ik heb ook heel de dag tijd!
Jammer dat er geen kinderen zijn, ik wil Mas ontvoeren (en bij gebrek aan Mas zijn je andere kids ook geweldig )!
Gast- Gast
Toet schreef:Wat is er nou precies afgesproken, kan iemand dat voor me opsommen? En wie komen er allemaal?
Ik heb werkelijk geen idee meer wie er komen
Gast- Gast
Ik wil nog steeds komen! Ik dub erover of het handig is te blijven slapen, is het eigenlijk nog wel mogelijk?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Ik wil nog steeds komen! Ik dub erover of het handig is te blijven slapen, is het eigenlijk nog wel mogelijk?
Ja hoor, is wel te doen
Gast- Gast
IkDoedel schreef:Toet schreef:Wat is er nou precies afgesproken, kan iemand dat voor me opsommen? En wie komen er allemaal?
Ik heb werkelijk geen idee meer wie er komen
Maar het bed van Mas is niet meer beschikbaar dus...
Gast- Gast
Doedel schreef:Qiara schreef:Ik wil nog steeds komen! Ik dub erover of het handig is te blijven slapen, is het eigenlijk nog wel mogelijk?
Ja hoor, is wel te doen
Ik ga denk ik toch wel naar huis, ik zie dat het ongeveer ruim een uur reizen is, dat is nog wel te doen heen en terug. Ik dacht dat het langer was. Ik heb je gePMd over je adres.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Eigenlijk wil ik wel graag blijven slapen, maar ik moet dan de volgende dag ook op tijd weer terug (tussen 9 en 10). Is dat een probleem? Als dat een probleem is, kan ik beter 's avonds weer verdwijnen namelijk.
Gast- Gast
June schreef:Eigenlijk wil ik wel graag blijven slapen, maar ik moet dan de volgende dag ook op tijd weer terug (tussen 9 en 10). Is dat een probleem? Als dat een probleem is, kan ik beter 's avonds weer verdwijnen namelijk.
Nee hoor das geen probleem
Gast- Gast
Oké. Ik wil dan wel graag blijven slapen . Wat moet ik meenemen? Zullen we even een nieuw lijstje maken?
Wie komen er?
Qiara
Wie komen er slapen?
Doedel
June
Smikkell
Wie komen er?
Qiara
Wie komen er slapen?
Doedel
June
Smikkell
Laatst aangepast door June op za 24 dec 2011 - 2:50; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
En jij denkt dat ik zo vroeg al in staat ben om weer terug te reizen?June schreef:Eigenlijk wil ik wel graag blijven slapen, maar ik moet dan de volgende dag ook op tijd weer terug (tussen 9 en 10). Is dat een probleem? Als dat een probleem is, kan ik beter 's avonds weer verdwijnen namelijk.
Ik kan ook niet te laat thuis komen die dag omdat ik nog een afspraak heb
Mijn zwager rijdt die dag ook heen en weer, maar mijn zus woont niet meer in H. , maar in m'meer.
Gast- Gast
Dat hoop ik en als je daar niet toe in staat bent, neem ik met een slapende Smikkell naast me ook genoegen hoor (wat ben ik toch aardig).
Als ik vanavond lief ben tegen mijn moeder (ik beloof dus niets), kan ik misschien wel regelen dat ik dinsdag en woensdag de auto kan lenen.. Een enkeltje kost mij namelijk ook al 20 euro..
Als ik vanavond lief ben tegen mijn moeder (ik beloof dus niets), kan ik misschien wel regelen dat ik dinsdag en woensdag de auto kan lenen.. Een enkeltje kost mij namelijk ook al 20 euro..
Gast- Gast
Smikkell schreef:En jij denkt dat ik zo vroeg al in staat ben om weer terug te reizen?June schreef:Eigenlijk wil ik wel graag blijven slapen, maar ik moet dan de volgende dag ook op tijd weer terug (tussen 9 en 10). Is dat een probleem? Als dat een probleem is, kan ik beter 's avonds weer verdwijnen namelijk.
Mijn zwager rijdt die dag ook heen en weer, maar mijn zus woont niet meer in H. , maar in m'meer.
Nou dan kom je er toch ook evengoed nog langs
Gast- Gast
Ik ga eens met hem overleggen.Doedel schreef:Smikkell schreef:En jij denkt dat ik zo vroeg al in staat ben om weer terug te reizen?June schreef:Eigenlijk wil ik wel graag blijven slapen, maar ik moet dan de volgende dag ook op tijd weer terug (tussen 9 en 10). Is dat een probleem? Als dat een probleem is, kan ik beter 's avonds weer verdwijnen namelijk.
Mijn zwager rijdt die dag ook heen en weer, maar mijn zus woont niet meer in H. , maar in mIk'meer.
Nou dan kom je er toch ook evengoed nog langs
Gast- Gast
Laat je het mij dan ook weten, Smikkell? Ik ga geen auto regelen als jij dan niet meerijdt .
Gast- Gast
Heel veel plezier meiden!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ga je niet met de trein?June schreef:Laat je het mij dan ook weten, Smikkell? Ik ga geen auto regelen als jij dan niet meerijdt .
Gast- Gast
He June! Als jij met de auto gaat mag ik dan ook meerijden? Dan kunnen we de kosten ook delen misschien? Ik kan dan ook naar jou komen en vanaf daar met jou mee rijden (dat ik mijn auto bij jou laat staan?)
Ik vertrouw het niet zo om met mij eigen auto dat hele stuk te rijden.. Hij rammelt bijna uit elkaar
Ik vertrouw het niet zo om met mij eigen auto dat hele stuk te rijden.. Hij rammelt bijna uit elkaar
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Zonder Terkina vinden we het nooit met de auto.
Die mist zelfs afslagen, ook al staat de tom tom aan....
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze tweede Kerstdag!
» Is er hier animo voor een meeting?
» Goedemorgen 1e kerstdag
» Meeting vragen
» Goedemorgen tweede kerstdag!
» Is er hier animo voor een meeting?