Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding waardoor je jonger lijkt?

+13
leeuw
sanne-84
Melis_je
Serena
Esperanza
Toet
Kaboutertje
Antibes
Niekske
Lieke128
Rumble
Davinia
Pussycat
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kleding waardoor je jonger lijkt? Empty Kleding waardoor je jonger lijkt?

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:43

Gezien het aantal maal per week dat ik me moet legitimeren voor bier, wijn of sigaretten en nu zelfs dat er een 21 jarige jongen verliefd op me geworden is, ik steeds jonger geschat wordt dan mijn 21 jarige zusje....Vraag ik me toch af: Ligt dat ook aan kleding denk je?

Ik ben 25, heb wel een vrij jong gezicht (heb ik mijn vriend horen zeggen) en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog niet klaar ben voor de mantelpakjes ed...Ik draag meer studentikoze kleding, fifties met stipjes en haarbanden...Ja, de haarbanden, daar lijk ik idd jonger van! Maar verder...

Sad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waardoor je jonger lijkt? Empty Re: Kleding waardoor je jonger lijkt?

Bericht  Pussycat di 8 nov 2011 - 20:16

Hahaha je hoeft toch gelijk mantelpakjes aan? Laughing Al zou dat wel schelen denk ik.
En ik denk wel dat het aan je kleding kan liggen ja, maar is het erg dat je jong geschat word dan? Toch fijn juist? Tenminste... alvast fijn voor straks als je 40 bent en graag 30 geschat wilt worden Wink

Draag je make-up? En ik ken je verder niet dus geen idee of je er jonger uitziet/waardoor je er jonger uitziet.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Davinia di 8 nov 2011 - 20:17

Ik deel het met je mee.. Gisteren moest ik eventjes een pakje shag halen en moest me legitimeren! Word verdorie over paar weekjes alweer 23! Die verkoopster zei dat ik er in m'n gezicht jong uit zag.
En dan nog maar te zwijgen van al die jongere mannen van een jaar of 17, 18 achter m'n kont aan lopen :S

Ik heb geen idee wat je kan doen om ouder te lijken, dus hou dit topic eventjes in de gaten Wink
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 20:33

Pussycat schreef:Hahaha je hoeft toch gelijk mantelpakjes aan? Laughing Al zou dat wel schelen denk ik.
En ik denk wel dat het aan je kleding kan liggen ja, maar is het erg dat je jong geschat word dan? Toch fijn juist? Tenminste... alvast fijn voor straks als je 40 bent en graag 30 geschat wilt worden Wink

Draag je make-up? En ik ken je verder niet dus geen idee of je er jonger uitziet/waardoor je er jonger uitziet.

Aan de ene kant is het wel fijn, aan de andere kant voelt het zo raar om zo jong geschat te worden :P Mijn moeder is overigens 51 en wordt ook vaak jonger geschat, dus tegen die tijd ben ik vast wel blij hahaha.

Ik draag wel make-up, maar nooit veel, dat is niet nodig. En helaas kan ik vanwege ontstoken ogen in combi met lenzen al een tijdje geen mascara dragen, dat is ook wel balen..

Alleen vraag ik me af of je ook niet geschat wordt op een bepaalde leeftijd door houding, gedrag en de manier van praten. Maar blijkbaar valt dat dus mee...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 20:36

Ik denk dat kleding wel echt veel zegt over hoe jong of oud iemand geschat wordt.

Deze vrouw/meid bijv. In dat roze jurkje en met een staart lijkt ze zoveel jonger dan in die trenchcoat op dat eerste plaatje. (ze is trouwens 19)

Kleding waardoor je jonger lijkt? Screen-shot-2011-03-17-at-12-13-27-pm

Gast
Gast

Bericht  Rumble di 8 nov 2011 - 22:19

Voor sigaretten, Leaf?? Daar moet je toch 16 voor zijn? :shock:
Mijn broertje had dat laatst ook, liet hij zijn rijbewijs zien (hij is 24), ging ze nog zijn geboortedatum checken ook hahaha.

Ik heb het zelf ook hoor. Ik ben 30 en net een half jaar moeder. Ik heb wel eens van iemand gehoord: "Oh oh, het is toch wat met al die tienerzwangerschappen." laughcry

En op het werk loop ik toch vaak in pak, ook daar word ik helaas hartstikke jong geschat. Mensen geloven vaak niet dat ik al 30 ben maar ik ben toch echt uit 1981...
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Lieke128 di 8 nov 2011 - 23:12

Hier nog één! Tijdje geleden moest ik me legitimeren bij het kopen van een fles drank (ik ben 25) en ik had mijn id niet bij me, ik kreeg hem gewoon niet mee! Ik snap dat regels er zijn om na te leven, maar hallo, 25! En dan voor mij twee pubers van 16 die zich toevallig net iets te zwart hebben opgemaakt en te hoge hakken aan hebben (oh ja en een dubbele push up bh) die het dan wel meekrijgen!

Ach ja, kan der ook wel om lachen eigenlijk :-).

Kleding kan zeker wel iets doen vind ik. Ik heb een heel brede smaak, soms loop ik in een boyfriend jeans met gympies, shirtje en sjaal, een andere keer loop ik met een strakke donkere spijkerbroek, een blouse en pumps. Maar dan nóg word ik veel jonger geschat, het ligt toch aan de uitstraling denk ik...

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Niekske di 8 nov 2011 - 23:40

Ik word ook vaak jonger geschat, maar ik vind het juist leuk! Ik draag nog wel eens shirtjes met disneyprint ofzo (wel met een blazer) misschien ligt het daaraan... Daarbij heb ik het idee dat de meisjes achter de kassa het gewoon interessant vinden om naar een legitimatie te vragen, geeft misschien een bepaalde macht ofzo laughcry
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 23:46

Nucia schreef:Voor sigaretten, Leaf?? Daar moet je toch 16 voor zijn? :shock:
Mijn broertje had dat laatst ook, liet hij zijn rijbewijs zien (hij is 24), ging ze nog zijn geboortedatum checken ook hahaha.

Ik heb het zelf ook hoor. Ik ben 30 en net een half jaar moeder. Ik heb wel eens van iemand gehoord: "Oh oh, het is toch wat met al die tienerzwangerschappen." laughcry

En op het werk loop ik toch vaak in pak, ook daar word ik helaas hartstikke jong geschat. Mensen geloven vaak niet dat ik al 30 ben maar ik ben toch echt uit 1981...

Voor bier en wijn moet je ook 16 zijn laughcry

Ik heb serieus een keer naar huis gekund, had mijn id niet bij me dus kreeg een sixpack bier niet mee. Heel fijn, ben je aan het verhuizen, wil je iedereen nog even een biertje gunnen, kon ik naar huis om vervolgens natuurlijk keihard uitgelachen te worden. Rijbewijs gepakt en ben teruggegaan, toen kreeg ik het wel mee....

En van de zomer, op een verjaardag van vrienden, liep ik rond met de baby van een ander stel, die was toen 3 maanden. Schijnbaar hebben er toen serieus mensen aan de jarige vrienden gevraagd of ik niet wat jong was voor een baby....Die hebben ze keihard uitgelachen en uitgelegd dat ik ten eerste 24 was en ten tweede dat het mijn baby niet was!

Tis toch erg.... Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 23:49

Ik denk dat het door je haar komt Leaf! Ik heb een vriendin, die heeft ook heel erg lang, steil, blond haar en werd altijd jonger geschat. Ze heeft het nu in een ander model laten knippen en nu is het over.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 23:49

En dit ben ik, met mijn zusje en moeder. Ik sta in het midden, zusje links en moeder rechts.

21, 25 en 51.

Kleding waardoor je jonger lijkt? 270142_236455969721047_100000699377210_803998_5560508_n

Edit: Nu doet ie het eindelijk..

Laatst aangepast door _Leaf_ op di 8 nov 2011 - 23:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 8 nov 2011 - 23:53

Ik denk dat het niet zozeer je kleding is, maar meer je haar + make up.. Ik word ook vaak jonger geschat, denk dat oogschaduw en dingen als eyeliner een heel verschil maken. Maar dat vind ik veel te veel werk.. nerd

Edit: denk dat make up ook het verschil maakt tussen jou en zusje qua jou jonger schatten!

Laatst aangepast door Antibes op di 8 nov 2011 - 23:54; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Kaboutertje di 8 nov 2011 - 23:54

Ik zie geen foto helaas smile
Edit : nu wel!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 0:00

Ik weet ook niet zo goed wat ik met make-up aanmoet :P Ik heb het gevoel dat het me eigenlijk allemaal niet staat. Dus meestal doe ik alleen poeder, blusher en mascara. Ik heb niet echt een make-uphoofd geloof ik.

En mijn haart kort knippen is als vloeken in de kerk Charlie :P Kan me wel voorstellen dat het me wat jonger maakt...

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 9 nov 2011 - 0:02

Ik durf eigenlijk niet te zeggen waar het door komt. Ik word juist nooit jonger schat, terwijl ik mijzelf er jonger uit vind zien dan jou. Ik ben ook nog eens klein (1.65) en ik ben 20. Maar het valt me altijd zo erg op, ik hoef me vrijwel nooit te legitimeren, waar ik ook sigaretten/drank ga halen. En als ik met mijn vriendinnen op stap ben loop ik altijd zo overal naar binnen en mijn vriendinnen moeten altijd hun ID laten zien, of we nou naar een tent gaan waar je 16, 18 of 21 moet zijn.

Ik heb wel eens aan een beveiliger gevraagt waar ze dat op baseren, de één wel en de ander niet. Hij vertelde me dat het vooral met je houding en uitstraling te maken heeft. Als je zelfverzekerd aan komt lopen, de uitsmijters (of de sigarettenverkoper whatever) aan kijkt en gedag zegt, schatten ze je ouder. Kom je wat onzeker aanlopen, kijk je om je heen en vraag je alleen om sigaretten zonder te groeten, schatten ze je eerder jonger.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 0:05

_Leaf_ schreef:Ik weet ook niet zo goed wat ik met make-up aanmoet :P Ik heb het gevoel dat het me eigenlijk allemaal niet staat. Dus meestal doe ik alleen poeder, blusher en mascara. Ik heb niet echt een make-uphoofd geloof ik.

En mijn haart kort knippen is als vloeken in de kerk Charlie :P Kan me wel voorstellen dat het me wat jonger maakt...

Nee niet kort knippen! Maar misschien wel een soort schuine lok en van onder ook niet recht. Ik denk echt dat dat jonger maakt, lang blond wordt toch doorgaan geassocieerd met jong.

Ik bedoel echt niet kort of overal laagjes...dat past niet bij je. Maar er zijn een boel andere mogelijkheden bij lang.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza wo 9 nov 2011 - 0:07

Wauw wat zie je er moeder er goed uit Leaf!

Nu on-topic: als ik je met je zusje vergelijk heb jij iets in je uitstraling (wat ik heel mooi vind), waardoor je wat jonger lijkt. Niet jonger dan je zusje, maar gewoon jonger. Ik kan niet zo goed zeggen wat het precies is, maar ik vind dat je een fijne uitstraling hebt. Je zusje heeft haar wenkbrauwen een stuk donkerder, ik denk dat dat ook uit maakt.

Het enige wat ik me kan bedenken is inderdaad de haarband en misschien make-up. Maar als ik je zo zie vind ik je er niet heel jong uit zien, ik zou je denk ik geen 25 schatten, maar zeker wel in de twintig.

Ik ben trouwens 27 en ik moest me laatst ook legitimeren :shock:
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Toet wo 9 nov 2011 - 0:11

Esperanza schreef:

Nu on-topic: als ik je met je zusje vergelijk heb jij iets in je uitstraling (wat ik heel mooi vind), waardoor je wat jonger lijkt. Niet jonger dan je zusje, maar gewoon jonger. Ik kan niet zo goed zeggen wat het precies is, maar ik vind dat je een fijne uitstraling hebt. Je zusje heeft haar wenkbrauwen een stuk donkerder, ik denk dat dat ook uit maakt.

Ik zie dat ook, dat verschil in uitstraling. En dat past precies bij het stukje wat ik plaatste. Niet dat ik jou onzeker vind ogen Leaf, maar je komt wel liever/zachter over en jouw zusje wat zelfverzekerder.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Serena wo 9 nov 2011 - 0:14

toetje_ schreef:Ik durf eigenlijk niet te zeggen waar het door komt. Ik word juist nooit jonger schat, terwijl ik mijzelf er jonger uit vind zien dan jou. Ik ben ook nog eens klein (1.65) en ik ben 20. Maar het valt me altijd zo erg op, ik hoef me vrijwel nooit te legitimeren, waar ik ook sigaretten/drank ga halen. En als ik met mijn vriendinnen op stap ben loop ik altijd zo overal naar binnen en mijn vriendinnen moeten altijd hun ID laten zien, of we nou naar een tent gaan waar je 16, 18 of 21 moet zijn.

Ik heb wel eens aan een beveiliger gevraagt waar ze dat op baseren, de één wel en de ander niet. Hij vertelde me dat het vooral met je houding en uitstraling te maken heeft. Als je zelfverzekerd aan komt lopen, de uitsmijters (of de sigarettenverkoper whatever) aan kijkt en gedag zegt, schatten ze je ouder. Kom je wat onzeker aanlopen, kijk je om je heen en vraag je alleen om sigaretten zonder te groeten, schatten ze je eerder jonger.

Ik denk dat in die laatste alinea wel de kern is. Verder vind ik jou er ook jong uitzien, maar dat is inderdaad meer uitstraling/ haar en gezicht en niet je kleding. Ik denk dat make up al veel bij jou zal doen. En haar los of iig niet met haarband (maar dat gaf je zelf al aan) Of je zou je haar losjes met speldjes naar achter kunnen zetten..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Niekske wo 9 nov 2011 - 0:29

toetje_ schreef:
Esperanza schreef:

Ik zie dat ook, dat verschil in uitstraling. En dat past precies bij het stukje wat ik plaatste. Niet dat ik jou onzeker vind ogen Leaf, maar je komt wel liever/zachter over en jouw zusje wat zelfverzekerder.

+1

Geweldig jurkje draag je trouwens op die foto!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Melis_je wo 9 nov 2011 - 1:03

Ik denk dat je schouders bedekken wel iets scheelt, maar je hebt inderdaad een lieve, zachte uitstraling, wat jonger oogt. En ik denk ook dat je niet zo'n make-uphoofd hebt inderdaad. Eigenlijk zou ik niks veranderen. Dan maar legitimeren. Of heb je er professioneel last van?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Rumble wo 9 nov 2011 - 1:05

Open een fototopic waar mensen je leeftijd mogen schatten...kunnen we kijken hoe jong iedereen geschat wordt... :P
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 5:03

Zo ken ik d'r nog één.
Ik ben 35, maar twee jaar geleden werd er bij het zwembad (kinderkaartje tot 12) gevraagd hoe oud ik was. Evil or Very Mad :shock: Twisted Evil :face: bounce
Ik snap dat ik jonger geschat word. Als ik in de spiegel kijk, geloof ik zelf ook niet dat ik 35 ben, maar dit No !
Of wildvreemde mensen die eruit flappen dat ik nog lang niet toe ben aan een zwangerschap (heb nu 7 jaar geleden een miskraam gehad) of die tijdens een stage op de basisschool vragen ik welke groep ik nou eigenlijk zit. Kortom: Suspect

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 5:10

Hahahahaha smurf stiekem moest ik daar wel een beetje om lachen. Ik ben nu ook wel echt heel nieuwsgierig geworden naar je foto.
Leaf, ik zou je 18 schatten. Waar het aan ligt, ik denk voornamelijk aan je haarbandje icm met je jurk. Draag je vaak prints? Dat maakt je ook vaak jonger

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 9 nov 2011 - 6:38

ik denk dat het meer uitstraling is dan kleding/make-up. en helaas iets waar zo weinig aan te doen is.
sommigen hebben nu eenmaal een 'babyface' (niet lullig bedoeld!!!) en komen daardoor liever en jonger over dan anderen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: