Kleding waardoor je jonger lijkt?
+13
leeuw
sanne-84
Melis_je
Serena
Esperanza
Toet
Kaboutertje
Antibes
Niekske
Lieke128
Rumble
Davinia
Pussycat
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kleding waardoor je jonger lijkt?
_Leaf_ schreef:Nucia schreef:Voor sigaretten, Leaf?? Daar moet je toch 16 voor zijn?
Mijn broertje had dat laatst ook, liet hij zijn rijbewijs zien (hij is 24), ging ze nog zijn geboortedatum checken ook hahaha.
Ik heb het zelf ook hoor. Ik ben 30 en net een half jaar moeder. Ik heb wel eens van iemand gehoord: "Oh oh, het is toch wat met al die tienerzwangerschappen."
En op het werk loop ik toch vaak in pak, ook daar word ik helaas hartstikke jong geschat. Mensen geloven vaak niet dat ik al 30 ben maar ik ben toch echt uit 1981...
Voor bier en wijn moet je ook 16 zijn
Ik heb serieus een keer naar huis gekund, had mijn id niet bij me dus kreeg een sixpack bier niet mee. Heel fijn, ben je aan het verhuizen, wil je iedereen nog even een biertje gunnen, kon ik naar huis om vervolgens natuurlijk keihard uitgelachen te worden. Rijbewijs gepakt en ben teruggegaan, toen kreeg ik het wel mee....
En van de zomer, op een verjaardag van vrienden, liep ik rond met de baby van een ander stel, die was toen 3 maanden. Schijnbaar hebben er toen serieus mensen aan de jarige vrienden gevraagd of ik niet wat jong was voor een baby....Die hebben ze keihard uitgelachen en uitgelegd dat ik ten eerste 24 was en ten tweede dat het mijn baby niet was!
Tis toch erg....
Voor bier en sigaretten moet je indedaad 16 zijn, maar legitimeren is tot 20 jaar.
Gast- Gast
Melis_je schreef:Ik denk dat je schouders bedekken wel iets scheelt, maar je hebt inderdaad een lieve, zachte uitstraling, wat jonger oogt. En ik denk ook dat je niet zo'n make-uphoofd hebt inderdaad. Eigenlijk zou ik niks veranderen. Dan maar legitimeren. Of heb je er professioneel last van?
Ik ben blij dat jij reageert, jij hebt altijd goede adviezen mbt mode en beauty hahah. Blij dat jij het met me eens bent dat ik niet zo'n make-up hoofd heb, dan had ik dat toch goed gezien.
En wbt mijn uitstraling, men moest eens weten Nee hoor, haha. Echt last heb ik er niet van, wel wordt ik op het werk vaak voor veel jonger aangezien waardoor ik me soms wat meer moet laten 'gelden'. Dat is soms weleens vervelend...Verder, als ik naar mijn moeder kijk, moet ik het maar als een mooie meevaller aannemen denk ik.
Ik draag wel graag kleding met printjes, ja. Althans, stipjes. Of soms nog wel een shirtje met een tekst erop. Ik denk dat ik me er maar bij moet neerleggen en de voordelen ervan in moet gaan zien.
Smurf, dat is wel echt bizar hoor!! Nu ben ik benieuwd naar een foto!
Gast- Gast
Je mama lijkt ook veel jonger, dus het ligt niet aan jou alleen.
Gast- Gast
Ik denk dat het inderdaad ook voor een deel aan de uitstraling ligt. Het klinkt misschien raar, maar ik heb een hele lieve en onschuldige uitstraling. Net als jij! Schoonzusje heeft echt een arrogante uitstraling en wordt vaak ouder geschat, terwijl ze 2 jaar jonger is. Nu hoef ik natuurlijk geen arrogante uitstraling
Maar ik voel mezelf ook geen 22, maar 16. Erg vervelend ook! Soms denk ik 'Wow, die meiden zijn al 20!' en dan 'Owja, ik ben nog ouder!'. Denk dus dat dat ook erg mee telt met hoe ik oog. Alleen geen idee wat ik daar tegen kan doen.
Maar ik voel mezelf ook geen 22, maar 16. Erg vervelend ook! Soms denk ik 'Wow, die meiden zijn al 20!' en dan 'Owja, ik ben nog ouder!'. Denk dus dat dat ook erg mee telt met hoe ik oog. Alleen geen idee wat ik daar tegen kan doen.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Tja ken het probleem. Ben 23 maar ik word ook veel jonger geschat.
Krijg t zo vaak te horen. Word je wel eens moe van. Hoe oud ben je?
23 O ... had je veel jonger geschat.
en dan bijna altijd erachter aan maar later vind je het alleen maar fijn.
Mja dat is wel zo idd.. maar het is nu wel vervelend.
Doe je de deur open word er gevraagd is je moeder thuis? Ehm.. ik woon hier alleen!
leeuw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 75
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben 27 en word altijd rond de 18-19 geschat ik ken het probleem dus... Ik vind het ook niet altijd leuk maar ik heb mij er bij neergelegd. Alleen mensen die mij niet kennen kunnen nog wel eens een opmerking maken dat ik wel erg vroeg een kind had gekregen, die denken dan dat ik 14 was toen ik zwanger raakte..!
Maar goed, ik kleed me gewooon normaal, ik heb ook een uiteenlopende smaak, en draag ook wel eens kleding waardoor ik inderdaad jonger lijk, maar dan meestal thuis of als ik bij vrienden/familie ben. Op school wil ik er toch volwassener uitzien.
Maar goed, ik kleed me gewooon normaal, ik heb ook een uiteenlopende smaak, en draag ook wel eens kleding waardoor ik inderdaad jonger lijk, maar dan meestal thuis of als ik bij vrienden/familie ben. Op school wil ik er toch volwassener uitzien.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Er werd mij gisteren gevraagd of ik onderzoek deed voor mijn profielwerkstuk! Ehm, dat is iets van de middelbare school toch? Ik ben 30...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Volgens mij heeft het weinig met kleding te maken hoor, aangezien kinderkleding tegenwoordig er al volwassen uit ziet. Ik denk dat het eerder komt omdat jonge meisjes zich volwassener kleden tegenwoordig en snel veel make up gebruiken. Dan is het moeilijker onderscheid te maken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb daar ook zo'n last van. Ik ben 31 en als ik dat vertel, krijg ik 9 van de 10 keer echt een heel overdreven reactie. NEEEE, dat kan echt niet, jij bent ECHT geen 31. Tja, ik verzin het ook niet hoor. Best vermoeiend soms, zeg dan gewoon op een neutrale toon "joh, dat zou je niet zeggen", maar sommige mensen gaan er bijna van hyperventileren. Beetje overdreven. En ook niet leuk om daar dan steeds weer op te moeten reageren.
Een paar jaar geleden liep ik met het zoontje van mijn zus door het dorp, ik was 29 en hij was 1. Hoor ik achter me 2 dames tegen elkaar zeggen "ach kijk wat sneu, weer zo'n tienermoeder". Ik wist niet wat ik hoorde en heb niet gereageerd, maar jeetje wat kan ik me opfokken over zulke opmerkingen. Het is sowieso kwetsend, omdat ik er blijkbaar niet capabel uitzie om een kind te hebben, en ook als ik wel jong was zou het een belediging zijn geweest.
Ik merk wel dat ik er jonger uit zie als ik mijn haar helemaal achterover in een knotje draag dan wanneer ik het een beetje klassieker draag. Los draag ik het sowieso zelden. Ik draag veel zwart, eenvoudige kleding (bv zwart jurkje met overknee laarzen, donkere jeans met colbertje, enz), geen printjes en geen opdrukken en ik draag "volwassen" sieraden. Fijne gouden ringen en kettinkje.
Ach ja, over 10 jaar zijn we er blij mee .
Een paar jaar geleden liep ik met het zoontje van mijn zus door het dorp, ik was 29 en hij was 1. Hoor ik achter me 2 dames tegen elkaar zeggen "ach kijk wat sneu, weer zo'n tienermoeder". Ik wist niet wat ik hoorde en heb niet gereageerd, maar jeetje wat kan ik me opfokken over zulke opmerkingen. Het is sowieso kwetsend, omdat ik er blijkbaar niet capabel uitzie om een kind te hebben, en ook als ik wel jong was zou het een belediging zijn geweest.
Ik merk wel dat ik er jonger uit zie als ik mijn haar helemaal achterover in een knotje draag dan wanneer ik het een beetje klassieker draag. Los draag ik het sowieso zelden. Ik draag veel zwart, eenvoudige kleding (bv zwart jurkje met overknee laarzen, donkere jeans met colbertje, enz), geen printjes en geen opdrukken en ik draag "volwassen" sieraden. Fijne gouden ringen en kettinkje.
Ach ja, over 10 jaar zijn we er blij mee .
Gast- Gast
Ik moest hier een beetje om lachen. Dit gaat alleen over het aantal keer dat je je wel moet legitimeren en dan zijn er nog de keren dat je dat niet hoeft. Hoeveel bier, wijn en sigaretten haal jij dan wel niet_Leaf_ schreef:Gezien het aantal maal per week dat ik me moet legitimeren voor bier, wijn of sigaretten en nu zelfs dat er een 21 jarige jongen verliefd op me geworden is, ik steeds jonger geschat wordt dan mijn 21 jarige zusje....Vraag ik me toch af: Ligt dat ook aan kleding denk je?
Ik ben 25, heb wel een vrij jong gezicht (heb ik mijn vriend horen zeggen) en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog niet klaar ben voor de mantelpakjes ed...Ik draag meer studentikoze kleding, fifties met stipjes en haarbanden...Ja, de haarbanden, daar lijk ik idd jonger van! Maar verder...
Waar ik bij de topictitel ook meteen aan moest denken was je Hello Kitty ´verslaving´. Ik zag je al staan met je Hello Kitty shirt en portemonnee aan de kassa. Dat helpt vast niet mee.
Vervelend. Ik word ook nog altijd jonger geschat, als gaat dat nu eindelijk steeds minder worden. Vinden mensen nu dan dat ik er oud uit begin te zien???? Voor het eerst wil ik dat mensen me weer 24 schatten
Ik denk dat het een combinatie is van genen, kleding en houding. Niet alleen bij jou, maar bij een ieder die jongen wordt geschat.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik moest hier een beetje om lachen. Dit gaat alleen over het aantal keer dat je je wel moet legitimeren en dan zijn er nog de keren dat je dat niet hoeft. Hoeveel bier, wijn en sigaretten haal jij dan wel niet_Leaf_ schreef:Gezien het aantal maal per week dat ik me moet legitimeren voor bier, wijn of sigaretten en nu zelfs dat er een 21 jarige jongen verliefd op me geworden is, ik steeds jonger geschat wordt dan mijn 21 jarige zusje....Vraag ik me toch af: Ligt dat ook aan kleding denk je?
Ik ben 25, heb wel een vrij jong gezicht (heb ik mijn vriend horen zeggen) en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog niet klaar ben voor de mantelpakjes ed...Ik draag meer studentikoze kleding, fifties met stipjes en haarbanden...Ja, de haarbanden, daar lijk ik idd jonger van! Maar verder...
Waar ik bij de topictitel ook meteen aan moest denken was je Hello Kitty ´verslaving´. Ik zag je al staan met je Hello Kitty shirt en portemonnee aan de kassa. Dat helpt vast niet mee.
Vervelend. Ik word ook nog altijd jonger geschat, als gaat dat nu eindelijk steeds minder worden. Vinden mensen nu dan dat ik er oud uit begin te zien???? Voor het eerst wil ik dat mensen me weer 24 schatten
Ik denk dat het een combinatie is van genen, kleding en houding. Niet alleen bij jou, maar bij een ieder die jongen wordt geschat.
Haha nou dit hoop ik toch niet
Ik haal dagelijks een fles wijn, dus ik moet me best vaak legitimeren...
En ja, ik ben verslaafd aan Hello Kitty, maar het tijdperk van shirtjes, tassen en portemonees ervan ligt inmiddels wel achter me Dus daar kan het niet aan liggen.
Gast- Gast
Ja, je hebt inderdaad een lieve, zachte uitstraling... Voor zo'n vals kreng
Je bent beeldig en 'eigen' zoals je bent. Niks aan doen, en gewoon altijd je rijbewijs op zak hebben!
Je bent beeldig en 'eigen' zoals je bent. Niks aan doen, en gewoon altijd je rijbewijs op zak hebben!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Ja, je hebt inderdaad een lieve, zachte uitstraling... Voor zo'n vals kreng
Ik ben alleen een vals kreng voor mensen die het verdienen Mijn moeder noemde me ook weleens zo...
Gast- Gast
Misschien moet je even het valse kreng uithangen tegen de sigarettenboer.. Dan durft hij het nooit meer te vragen en ben je ook mooi van die zachte uitstraling af! Efficiente probleemaanpak noemen we dat
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik toupeer mijn haar wel de volgende keer, rode lippenstift op en decollete tot aan mijn navel...En een sigaret tussen mijn lippen. Kijken of dat werkt;)
Bij de Appie dan, want de sigarenboer heeft mijn leeftijd inmiddels onthouden...
Bij de Appie dan, want de sigarenboer heeft mijn leeftijd inmiddels onthouden...
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Smikkell schreef:Ik moest hier een beetje om lachen. Dit gaat alleen over het aantal keer dat je je wel moet legitimeren en dan zijn er nog de keren dat je dat niet hoeft. Hoeveel bier, wijn en sigaretten haal jij dan wel niet_Leaf_ schreef:Gezien het aantal maal per week dat ik me moet legitimeren voor bier, wijn of sigaretten en nu zelfs dat er een 21 jarige jongen verliefd op me geworden is, ik steeds jonger geschat wordt dan mijn 21 jarige zusje....Vraag ik me toch af: Ligt dat ook aan kleding denk je?
Haha nou dit hoop ik toch niet
Ik haal dagelijks een fles wijn, dus ik moet me best vaak legitimeren...
En ja, ik ben verslaafd aan Hello Kitty, maar het tijdperk van shirtjes, tassen en portemonees ervan ligt inmiddels wel achter me Dus daar kan het niet aan liggen.
Ik wilde je niet nog een ander probleem aanpraten!
Gast- Gast
Als ik de foto bekijk, zie ik verschil tussen jou en je zus door jullie gezichten. Jij hebt zachte kleuren in je gezicht en je zusje hardere. Ik denk dat als je wat zwaardere make-up probeert, je haar strakker naar achteren doet en egalere kleren aan doet, het al een stuk scheelt.
Maar waarom? Je bent wie je bent en je ziet er uit hoe je er uitziet. Leg je er bij neer, zou ik zeggen
Maar waarom? Je bent wie je bent en je ziet er uit hoe je er uitziet. Leg je er bij neer, zou ik zeggen
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» relatie met iemand die 10 jaar jonger is...
» Modecombinaties waardoor je nekharen omhoog komen...
» Dit lijkt mij eng!
» Het lijkt er op dat....
» N.a.v: op wie lijkt je kind
» Modecombinaties waardoor je nekharen omhoog komen...
» Dit lijkt mij eng!
» Het lijkt er op dat....
» N.a.v: op wie lijkt je kind
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: