Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dubbel gevoel

2 plaatsers

Ga naar beneden

Dubbel gevoel Empty Dubbel gevoel

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 1:42

Aan de ene kant ben ik heel blij als de baby geboren is! Verheug me er ontzettend op. Eindelijk de baby zien en vast houden, mijn lijf die weer wat fitter gaat worden.


Maar aan de andere kant vind ik het ook super spannend(positief)! Ik lag gisteren aan de ctg, en het voelde ineens heel dichtbij. Als ik bevallen ben dan is het zo echt (duh), maar dan bestaat ons gezin uit 4. Dan zijn er 2 kindjes in huis, hoe moet dat met mijn aandacht verdelen? Hoe vind ons zoontje het om grote broer te zijn. Allemaal nieuwe ervaringen, nieuwe dingen. Nu is alles nog zo bekend. Ik kan het me moeilijk voorstellen hoe het is als de baby geboren is, maar straks als de baby geboren is kan ik me vast niet meer voorstellen hoe het zonder baby was. Tenminste dat gevoel had ik al heel snel bij ons zoontje.

Nog meer die er een beetje een dubbel gevoel bij hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dubbel gevoel Empty Re: Dubbel gevoel

Bericht  Roos wo 16 jan 2013 - 1:58

Ik heb precies hetzelfde! Hou me ook vast dat de baby er pas 'over' 6 weken is. L. was tenslotte ook 2 weken 'te laat'. Het idee dat ik over 2 weken al kan bevallen benauwd me soms. Al verheug ik me er ook enorm op.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dubbel gevoel Empty Re: Dubbel gevoel

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 2:08

Heel herkenbaar. De aandacht verdelen leek mij ook het moeilijkst, maar dat valt me achteraf ontzettend mee.

Nou heb ik de mazzel dat S echt een ontzettend makkelijk mannetje is en J het geweldig vindt om me met dingen te helpen. Dus op die manier krijgt J ook genoeg aandacht.

En wat je zegt klopt ook echt: ik kan me al niet meer voorstellen hoe het zonder S was.

Ik had vooral het dubbele gevoel dat ik heel graag wilde dat S er was, maar aan de andere kant dat ook zou betekenen dat ik waarschijnlijk nooit meer zwanger zal zijn.......

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dubbel gevoel Empty Re: Dubbel gevoel

Bericht  Supertalentje wo 16 jan 2013 - 4:21

De eerste was toch ook spannend! Is ook helemaal goed gekomen! Dat zal bij een tweede ook zo zijn, nieuwe dingen, nieuwe zorgen, maar ook veel bekende dingen! Succes met de laatste loodjes!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dubbel gevoel Empty Re: Dubbel gevoel

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 4:39

Herkenbaar hoor. Ik vind het ook allemaal spannend met een derde op komst. Het regelt zich allemaal vanzelf. Af en toe is het pittig maar het komt allemaal goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dubbel gevoel Empty Re: Dubbel gevoel

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 10:27

Jetje schreef:Heel herkenbaar. De aandacht verdelen leek mij ook het moeilijkst, maar dat valt me achteraf ontzettend mee.

Nou heb ik de mazzel dat S echt een ontzettend makkelijk mannetje is en J het geweldig vindt om me met dingen te helpen. Dus op die manier krijgt J ook genoeg aandacht.

En wat je zegt klopt ook echt: ik kan me al niet meer voorstellen hoe het zonder S was.

Ik had vooral het dubbele gevoel dat ik heel graag wilde dat S er was, maar aan de andere kant dat ook zou betekenen dat ik waarschijnlijk nooit meer zwanger zal zijn.......

Ik ben benieuwd! Kan me er echt nog geen voorstelling van maken hoe het straks is met ons 2e kindje erbij.

Ik hoop trouwens niet dat dit de laatste zwangerschap is Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dubbel gevoel Empty Re: Dubbel gevoel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum