Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

+43
TwistedAngel
Hoochie
Le Chat Noir
FireButterfly
Zwerver
Jasmine
TGR
loura
Fayebella
Poisongirl
Vanilla Queen
Caroow
Oasis
xxjojootjexx
nina
Kat1980
**_pearl_**
PluDan
xxDila
Susan
Paper Crown
Qiara
RYW
Error
Chocoholic
Makamba
Caramba
Pussycat
Prosecco
Alias
ijsjemeisje
Bex
Esperanza
Raindrop
PrimaBella
Bliss
Rapunzel
Marin
Antibes
Toet
Caresses
Jeanette
Rush
47 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Rush di 8 nov 2011 - 20:41

Het waren trouwens wel altijd exen waarmee ik seks had nadat het uit was, ging altijd prima. Een 'wildvreemde' fuckbuddy heb ik nooit gehad.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 23:38

Jup, ooit wel gehad.
Hij was ook mijn eerste ´liefde´

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 23:45

Nee, niet gehad. Wel geprobeerd maar toen ik single was miste ik eerder liefde dan seks. Dus dat werd 'm nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Antibes di 8 nov 2011 - 23:48

Charlie schreef:Nee, niet gehad. Wel geprobeerd maar toen ik single was miste ik eerder liefde dan seks. Dus dat werd 'm nooit.

Hier hetzelfde inderdaad. Bestaan er ook knuffelbuddy's?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 23:49

Antibes schreef:
Charlie schreef:Nee, niet gehad. Wel geprobeerd maar toen ik single was miste ik eerder liefde dan seks. Dus dat werd 'm nooit.

Hier hetzelfde inderdaad. Bestaan er ook knuffelbuddy's?

Die had ik wel! Maar daar kwamen geen geslachtsdelen aan te pas Laughing .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Caramba wo 9 nov 2011 - 4:07

Ja, heb er meerdere gehad, maar niet iedere week een ander, gingen wel wat jaren overheen.
de laatste kwam er zelf mee om er mee te stoppen, omdat hij een leuke meid had getroffen. Ze zijn nog steeds samen. Een maand erna trof ik mijn vriend.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Makamba do 10 nov 2011 - 0:13

Raindrop schreef:
Pippa schreef:Nee, die had ik niet. Seks is voor mij gecombineerd met liefde, ik kan dat niet ''zomaar'' met iemand.

+1

+2
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 4:16

Nee, geen ervaring mee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Chocoholic do 10 nov 2011 - 4:22

Birgit schreef:Nee, geen ervaring mee

+1

Als ik een man aantrekkelijk genoeg vind om seks mee te hebben (wat ik niet snel heb) dan is de kans gigantisch groot dat ik verliefd ben/word op hem.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Error do 10 nov 2011 - 7:34

Rush schreef:Het waren trouwens wel altijd exen waarmee ik seks had nadat het uit was, ging altijd prima. Een 'wildvreemde' fuckbuddy heb ik nooit gehad.

+1
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  RYW do 10 nov 2011 - 11:16

Ik ben niet zo goed in fuckbuddy-schap. Ik heb er één echte gehad, en die is uitgegroeid tot mijn vriend smile iedereen om ons heen had al door dat we hartstikke verliefd op elkaar waren, alleen wij vertelden elkaar en onszelf nog dat het écht alleen om de seks ging. Uh-uh. Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Chocoholic do 10 nov 2011 - 11:39

RYW schreef:Ik ben niet zo goed in fuckbuddy-schap. Ik heb er één echte gehad, en die is uitgegroeid tot mijn vriend smile iedereen om ons heen had al door dat we hartstikke verliefd op elkaar waren, alleen wij vertelden elkaar en onszelf nog dat het écht alleen om de seks ging. Uh-uh. Wink

vind-ik-leuk knop Very Happy
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  RYW do 10 nov 2011 - 11:45

Chocoholic schreef:
RYW schreef:Ik ben niet zo goed in fuckbuddy-schap. Ik heb er één echte gehad, en die is uitgegroeid tot mijn vriend smile iedereen om ons heen had al door dat we hartstikke verliefd op elkaar waren, alleen wij vertelden elkaar en onszelf nog dat het écht alleen om de seks ging. Uh-uh. Wink

vind-ik-leuk knop Very Happy

Hehe Very Happy

Vind ik ook leuk, want hij is nóg leuker als all-round buddy Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Qiara do 10 nov 2011 - 15:45

Pippa schreef:Nee, die had ik niet. Seks is voor mij gecombineerd met liefde, ik kan dat niet ''zomaar'' met iemand.

Eens.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 21:08

Rapunzel schreef:Ik zou dat niet kunnen alleen voor de seks. Zou me een slet voelen.

Waarom zou je je een slet voelen?

Ik heb het nooit gehad, maar ik kan me voorstellen dat iemand het wel zou willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Paper Crown vr 11 nov 2011 - 1:13

Ik had er een.. Een lange,mooie, donkere man, waar ik al heel lang mee bevriend was..(type, I know I am hot and all the woman know too) Ik vond het wel lekker, no strings attached.. we stuurden elkaar gewoon een sms en dan wanneer en hoe laat.. haha.. we hebben het een jaar lang gedaan en toen begon hij steeds meer te willen doen buiten de deur,samen. Toen heb ik het afgekapt.. want ik voelde niets voor hem op die manier.. laatst zag ik hem, ik stapte uit de bus en hij ook blijkbaar en toen zat hij heel zachtjes aan mijn haar want hij liep achter me.. die aanraking herkende ik.. zo grappig! Hij schrok wel toen ik zei: 'Ik ben getrouwd..' :P
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Paper Crown vr 11 nov 2011 - 1:14

Jolee schreef:
Rapunzel schreef:Ik zou dat niet kunnen alleen voor de seks. Zou me een slet voelen.

Waarom zou je je een slet voelen?

Ik heb het nooit gehad, maar ik kan me voorstellen dat iemand het wel zou willen.

Een slet?! HAHA.. nee zo voelde ik me totaal niet. Juist niet, ik had 1 kerel waar ik het mee deed op regelmatige basis.. ik zou me niet eens een slet voelen als ik elke week een andere had hoor..

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Susan vr 11 nov 2011 - 1:36

Ik heb dat wel eens gehad met een ex, maar toen was ik eigenlijk nog verliefd op hem, ik zag het ook echt als een relatie, terwijl het voor hem echt niks was. Wat een pijnlijke tijd was dat. Toen was ik vijftien, dus eigenlijk ook veel te jong voor zoiets.

Heb later nog wel eens een scharrel gehad, maar daar heb ik misschien drie keer mee afgesproken en daar ben ik ook nooit echt mee naar bed gegaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  xxDila vr 11 nov 2011 - 1:37

toetje_ schreef:
Rapunzel schreef:Ik zou dat niet kunnen alleen voor de seks. Zou me een slet voelen.

Echt waar? Ik zie niet wat daar sletterig aan is. Liever een vaste 'scharrel' dan iedere week een ander

+1

Ik had er ook twee gehad. De eerste ongeveer een jaar totdat ik een relatie kreeg. De tweede rond de 3/4 jaar. Als één van ons een relatie had dan hield het op & zo niet dan was het erg gezellig. Wij belden elkaar niet of wat dan ook.. meestal wanneer wel elkaar tegen kwamen in de kroeg of op feesten dat we bij elkaar in bed belanden.. Als ik hem nu zie dan denk ik nog wel eens.. als ik nu vrijgezel was.. :P
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  PluDan vr 11 nov 2011 - 2:53

Pippa schreef:Nee, die had ik niet. Seks is voor mij gecombineerd met liefde, ik kan dat niet ''zomaar'' met iemand.

Mijn gedachte...
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  **_pearl_** vr 11 nov 2011 - 6:45

ja tot hij meer begon te voelen
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Kat1980 vr 11 nov 2011 - 6:54

Makamba schreef:
Raindrop schreef:
Pippa schreef:Nee, die had ik niet. Seks is voor mij gecombineerd met liefde, ik kan dat niet ''zomaar'' met iemand.

+1

+2

+3
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  nina vr 11 nov 2011 - 8:21

Ik heb er nooit één gehad. Al was er wel een jongen met wie ik seks had gehad en we bedachten dat het wel vaker kon.

Mja.. toen kwam ik mijn huidige vriend tegen.


Laatst aangepast door nina op zo 13 nov 2011 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Kat1980 vr 11 nov 2011 - 8:35

Nina: Weet je vriend dat dan? En zo ja, wat vindt hij er van?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 8:36

Ja, alleen niet maar één. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 2 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum