Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

+43
TwistedAngel
Hoochie
Le Chat Noir
FireButterfly
Zwerver
Jasmine
TGR
loura
Fayebella
Poisongirl
Vanilla Queen
Caroow
Oasis
xxjojootjexx
nina
Kat1980
**_pearl_**
PluDan
xxDila
Susan
Paper Crown
Qiara
RYW
Error
Chocoholic
Makamba
Caramba
Pussycat
Prosecco
Alias
ijsjemeisje
Bex
Esperanza
Raindrop
PrimaBella
Bliss
Rapunzel
Marin
Antibes
Toet
Caresses
Jeanette
Rush
47 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 5 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Hoochie wo 7 dec 2011 - 7:01

Ja en dat is nu meer dan een jaar mijn vriend Very Happy
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 5 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 7:25

Le Chat Noir schreef:Nee nooit gehad, als ik verder ga met iemand zit er al meer gevoel bij. Ik kan me niet voorstellen dat ik maandenlang met iemand seks zou hebben, zonder dat ik er gevoelens bij had. Sex voelt dan zo 'leeg' voor mijn gevoel als je het zonder liefde of verliefdheid hebt.

Degene waar ik het mee deed betekenden wel meer voor mij dan zomaar een vreemde waar ik het dan maanden mee deed. Dus leeg en helemaal liefdeloos, zo heb ik het nooit ervaren eigenlijk. Met 1 ben ik nog steeds vrienden zelfs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 5 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Le Chat Noir do 8 dec 2011 - 7:31

Ja okee, je hebt natuurlijk wel enigszins warme gevoelens voor diegene (zal verschillen), maar blijkbaar niet genoeg voor een relatie? Ach, bij een ander kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar bij mezelf gewoon niet smile.

Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 5 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  TwistedAngel zo 11 dec 2011 - 10:05

nooit gedacht dart ik op deze vraag ja zou antwoorden... Dacht nooit sex te kunnen hebben zonder relatie.. wel dus...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 5 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  ixis za 17 dec 2011 - 4:24

Nee, nooit gehad. Ik denk wel dat ik er open voor zou kunnen staan, maar heb nu een gelukkige relatie. Ik vraag me alleen af of je dan geen gevoelens krijgt / creëert op een gegeven moment? Ben er wel benieuwd naar hoe jullie dat gescheiden houden als het puur een fuckbuddy is?
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 5 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 4:28

Er zit altijd iets van gevoel bij, voor mij, maar niet genoeg om ooit verliefd te worden of om een relatie te willen met de persoon in kwestie. Het is voor mij nooit op/af seks, maar echt wel knuffelen etc. Gewoon liefdevol en op het moment dat ik uit bed stap is het gevoel ook over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 5 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 4:29

ixis schreef:Nee, nooit gehad. Ik denk wel dat ik er open voor zou kunnen staan, maar heb nu een gelukkige relatie. Ik vraag me alleen af of je dan geen gevoelens krijgt / creëert op een gegeven moment? Ben er wel benieuwd naar hoe jullie dat gescheiden houden als het puur een fuckbuddy is?

Soms is dat lastig. Ik merkte bij mijn buurman dat ik gewend begon te raken aan zijn aanwezigheid. Het feit dat hij ook nog eens heel dichtbij woonde en we dus veel bij elkaar zaten, maakte dat er niet makkelijker op. Ik kwam toch in een soort 'relatie' terecht die ik echt niet met hem wilde. Ik bedoel, het was geen relatie omdat we dat beide heel hard riepen en niet wilde maar ja, het is meer dan geen relatie zeg maar... Mij te ingewikkeld in ieder geval. Op een bepaalde manier geef je ook heus wel om elkaar natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 5 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 8:12

*


Laatst aangepast door Tea-Leaf op ma 2 jan 2012 - 8:37; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 5 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  BJA za 31 dec 2011 - 5:35

Ik heb ze wel gehad. Al duurde het altijd kort want ik kan het moeilijk scheiden van elkaar.
Ben nu trouwens nog steeds single en wel geen fwb'tje meer.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 5 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Roodkapje za 31 dec 2011 - 18:23

Ook gehad na dat de relatie tussen mij en mijn man uitging... met mijn man (toen ex dus).
Jarenlang... zelfs toen ik al even een andere relatie had was het op een bepaald moment moeilijk van elkaar af te blijven. Toen dat aan de orde kwam hebben we dat besproken en kwam er ook uit dat mijn ex dus nog veel meerwant wij moesten de boete betalen voor het niet door laten gaan van de koop.. Hebben een s gevoelens voor mij had terwijl hij niet meer verder wilde. Ik heb de dag erna met mijn toen huidige vriend gesproken ( we hadden net een huis gekocht ( koopcontract getekend) en hebben alles afgeblazen en zijn uit elkaar gegaan) Het heeft heel wat geld gekost schuld van 18.000 ieder er aan over gehouden toen... maar het was het voor mij dubbel en dwars waard.

Inmiddels is het nu mijn mannetje en gaat het heel goed tussen ons...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 5 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 18:37

-

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 5 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  _Cyn_ di 28 feb 2012 - 13:07

Jaaaah, die had ik! En het is nu mijn ventje!Embarassed
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?  - Pagina 5 Empty Re: 1 op 3 single vrouwen heeft 'fuckbuddy'.. En jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum