Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel komt er bij jullie binnen?

+3
Thunder
Mamsie
Lejow
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel komt er bij jullie binnen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel komt er bij jullie binnen?

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 5:48

Hazeltje schreef:Wij zitten er wel wat boven maar hebben wel meer aan vaste lasten denk ik.
En wij kunnen in sommige maanden nog zelfs een paar honderd euro sparen.
In andere maanden zijn het maar wat tientjes maar wij kunnen echt prima rond komen hoor.
En voor onze dochter sparen we ook maandelijks.

Er zit geen maand bij waarin we het "krap" hebben.
Hier hetzelfde

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er bij jullie binnen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel komt er bij jullie binnen?

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 1:29

Wij zitten rond de 2400 per maand smile exclusief toeslagen, is ook niet iets van 150 denk dus zeg 2500 smile We komen hier makkelijk mee rond, kunnen alleen niet sparen op dit moment.
Ben nu 22 dus val nog als jeugdloon, volgend jaar augustus verdien ik ongeveer 200 euro netto meer per maand smile en die 200 wil ik dan ook gaan sparen want nu komen we ook gemakkelijk rond en houden nog geld over voor dagjes weg enzovoort.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 1 jan 2011 - 2:29

Ik geloof dat ik wel overtuigd ben hahahaha
Sowieso willen we de komende maanden heeeel zuinig aan doen, voor het sparen voor de nieuwe auto.
Dat zal ons lukken (ga ik gewoon van uit hahaha), dus dan zou het met minder inkomen ook moeten lukken.

En inderdaad, goed uitzoeken op welke toeslagen en dingen je allemaal recht heb.

Bedankt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 4:06

Spannend Lejow, succes!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: