Hoeveel komt er bij jullie binnen?
+3
Thunder
Mamsie
Lejow
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoeveel komt er bij jullie binnen?
Hier hetzelfdeHazeltje schreef:Wij zitten er wel wat boven maar hebben wel meer aan vaste lasten denk ik.
En wij kunnen in sommige maanden nog zelfs een paar honderd euro sparen.
In andere maanden zijn het maar wat tientjes maar wij kunnen echt prima rond komen hoor.
En voor onze dochter sparen we ook maandelijks.
Er zit geen maand bij waarin we het "krap" hebben.
Gast- Gast
Wij zitten rond de 2400 per maand exclusief toeslagen, is ook niet iets van 150 denk dus zeg 2500 We komen hier makkelijk mee rond, kunnen alleen niet sparen op dit moment.
Ben nu 22 dus val nog als jeugdloon, volgend jaar augustus verdien ik ongeveer 200 euro netto meer per maand en die 200 wil ik dan ook gaan sparen want nu komen we ook gemakkelijk rond en houden nog geld over voor dagjes weg enzovoort.
Ben nu 22 dus val nog als jeugdloon, volgend jaar augustus verdien ik ongeveer 200 euro netto meer per maand en die 200 wil ik dan ook gaan sparen want nu komen we ook gemakkelijk rond en houden nog geld over voor dagjes weg enzovoort.
Gast- Gast
Ik geloof dat ik wel overtuigd ben hahahaha
Sowieso willen we de komende maanden heeeel zuinig aan doen, voor het sparen voor de nieuwe auto.
Dat zal ons lukken (ga ik gewoon van uit hahaha), dus dan zou het met minder inkomen ook moeten lukken.
En inderdaad, goed uitzoeken op welke toeslagen en dingen je allemaal recht heb.
Bedankt!
Sowieso willen we de komende maanden heeeel zuinig aan doen, voor het sparen voor de nieuwe auto.
Dat zal ons lukken (ga ik gewoon van uit hahaha), dus dan zou het met minder inkomen ook moeten lukken.
En inderdaad, goed uitzoeken op welke toeslagen en dingen je allemaal recht heb.
Bedankt!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?
» hoeveel komt een baby ongeveer aan per week?
» Mail komt in ongewenst binnen, oplossing?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel geld halen jullie samen binnen aan salaris?
» hoeveel komt een baby ongeveer aan per week?
» Mail komt in ongewenst binnen, oplossing?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: