Twilight Breaking Dawn Part I
+9
Aagje!
Shy
SnowWhite
Suus
SuperGrover
M@niek
Raindrop
Beachgirl
Starla
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Twilight Breaking Dawn Part I
Nog iets meer dan een weekje en dan komt ie eindelijk in de bios! Ik kijk er echt al tijden naar uit en het kan mij dus ook niet snel genoeg volgende week zijn.
Wie is er nog meer zo benieuwd?
Wie is er nog meer zo benieuwd?
Gast- Gast
Re: Twilight Breaking Dawn Part I
Ik! Heb van de week de andere films alvast weer even gekeken Ik ga overigens niet meteen naar de bios, vanwege hysterische 14 jarige meisjes
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Hier nog een fan!
Heb zojuist het Breaking Dawn boek voor de 3e keer uitgelezen, dus het verhaal zit weer lekker in mijn hoofd. En nu maar aftellen tot de film!
Heb zojuist het Breaking Dawn boek voor de 3e keer uitgelezen, dus het verhaal zit weer lekker in mijn hoofd. En nu maar aftellen tot de film!
Laatst aangepast door Beachgirl_24 op ma 7 nov 2011 - 11:29; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook! Ben echt zo benieuwd hoe het verder gaat!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
hier nog een fan! Heb toevallig op filmnet weer een film zitten kijken, ben zo benieuwd!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er ook zin in!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kijk er ook naar uit
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Oh! Ben die film helemaal vergeten :O
Ik ga mijn zusje even smsen dan...
Gast- Gast
Ik heb de films ook allemaal nog gekeken haha. Het boek heb ik niet heel lang geleden ook nog gelezen, dus ik ben weer helemaal bij.
Gast- Gast
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik kan ook niet wachten! Het is alleen wel weer handig om samen met mijn vriend eerst de rest te kijken en dan de nieuwe erachteraan
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Jaaaa ik ook!!! Heb wel al het boek gelezen maar ben zooo benieuwd naar de film!
Maar is even oppas gaan regelen voor een avondje, zodat mijn man en ik naar de film kunnen
Maar is even oppas gaan regelen voor een avondje, zodat mijn man en ik naar de film kunnen
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ja, ik kan ook echt niet wachten! Echt de heerlijkste serie films/boeken die er is.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Chocoholic schreef:Ja, ik kan ook echt niet wachten! Echt de heerlijkste serie films/boeken die er is.
Uhu, bedoel je dan ook echt de films/boeken of de spelers die erin zitten
Ik bedoel, lekker om te lezen, maar nog lekkerder om te kijken!
SnowWhite- Kletskop
Jaaaaa ik kan ook bijna niwt wachten!!! ga begin van de week met me vriendin alle delen nog kijken en donderdag t deel in de bioscoop!!!! kan ook bijna niet wachten.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb vorige week al een dag samen met mijn zusje een marathon gehouden. Toen hebben we alle vorige delen op een dag gekeken! Lekker met Ben & Jerry ijs erbij
En nu kan ik ook niet meer wachten tot de volgende film uit is! Heb de boeken trouwens nooit gelezen dus ik ben wel echt benieuwt hoe het nu verder zal gaan...
En nu kan ik ook niet meer wachten tot de volgende film uit is! Heb de boeken trouwens nooit gelezen dus ik ben wel echt benieuwt hoe het nu verder zal gaan...
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
SnowWhite schreef:Chocoholic schreef:Ja, ik kan ook echt niet wachten! Echt de heerlijkste serie films/boeken die er is.
Uhu, bedoel je dan ook echt de films/boeken of de spelers die erin zitten
Ik bedoel, lekker om te lezen, maar nog lekkerder om te kijken!
Ik bedoel echt de films en boeken. Uiteraard zijn verschillende spelers hartstikke leuk om naar te kijken, 't is toch het verhaal wat 't zo'n ontzettende heerlijke sfeer geeft.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Hahaha, ik geloof je!
SnowWhite- Kletskop
JAAA ik heb mijn moeder al opdracht gegeven om zodra 't kán, gelijk te reserveren! En die is als de dood mij te moeten zeggen dat ze laat was, dus die checkt nu om 't uur zo'n beetje de website van onze bioscoop
Gast- Gast
Ik durf hem niet zo goed te kijken eigenlijk.
Ik vond Breaking dawn het leukste boek van de Twilight serie en ik vond de films allemaal eigenlijk helemaal niks.
Beetje bang dat de film dat verpest voor me ofzo, stom haha.
Ik vond Breaking dawn het leukste boek van de Twilight serie en ik vond de films allemaal eigenlijk helemaal niks.
Beetje bang dat de film dat verpest voor me ofzo, stom haha.
Isilme- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11
Bazinga schreef:JAAA ik heb mijn moeder al opdracht gegeven om zodra 't kán, gelijk te reserveren! En die is als de dood mij te moeten zeggen dat ze laat was, dus die checkt nu om 't uur zo'n beetje de website van onze bioscoop
Al kunnen reserveren? Ik heb gister al gereserveerd, heb er zin in!
Gast- Gast
Ja 't kon in principe wel, maar ik wil de 17e heen, op m'n verjaardag En dat kan pas vanaf maandag 18:00
Gast- Gast
Ik loop echt zwaar achter, ik moet Breaking Dawn nog lezen, dus ik ga niet eerder naar de bios voor ik dat boek uitheb gelukkig komt ie morgen binnen.
Gast- Gast
Aardbei89 schreef:Ik heb vorige week al een dag samen met mijn zusje een marathon gehouden. Toen hebben we alle vorige delen op een dag gekeken! Lekker met Ben & Jerry ijs erbij
Ah wat zonde dat je de boeken nooit gelezen hebt, die zijn namelijk 10x mooier dan de films.
Ik ga aanstaande woensdag!
Gast- Gast
OH YEAH! Ik heb gereserveerd voor donderdagavond Op m'n verjaardag zit ik met m'n 2 beste vriendinnen te genieten van Breaking Dawn!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Twilight breaking dawn part 2
» twilight breaking dawn part 1
» breaking the amish
» Vriendinnengedoe, part II
» Voor de Twilight fans: 15-11 Film marathon
» twilight breaking dawn part 1
» breaking the amish
» Vriendinnengedoe, part II
» Voor de Twilight fans: 15-11 Film marathon