Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight Breaking Dawn Part I

+9
Aagje!
Shy
SnowWhite
Suus
SuperGrover
M@niek
Raindrop
Beachgirl
Starla
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Twilight Breaking Dawn Part I - Pagina 2 Empty Re: Twilight Breaking Dawn Part I

Bericht  Raindrop ma 14 nov 2011 - 5:20

Bazinga schreef:OH YEAH! Ik heb gereserveerd voor donderdagavond Very Happy Op m'n verjaardag zit ik met m'n 2 beste vriendinnen te genieten van Breaking Dawn!

Je bedoelt dat je moeder voor je gereserveerd heeft? :P
Leuk trouwens dat je op je verjaardag Breaking Dawn gaat zien Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twilight Breaking Dawn Part I - Pagina 2 Empty Re: Twilight Breaking Dawn Part I

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 5:25

Raindrop schreef:
Bazinga schreef:OH YEAH! Ik heb gereserveerd voor donderdagavond Very Happy Op m'n verjaardag zit ik met m'n 2 beste vriendinnen te genieten van Breaking Dawn!

Je bedoelt dat je moeder voor je gereserveerd heeft? :P
Leuk trouwens dat je op je verjaardag Breaking Dawn gaat zien Very Happy

Haha nee heb zelf gedaan! Was toch thuis :P Zou eerst moeten werken, vandaar dat mamma-lief 't moest doen, maar nu was ik gewoon vrij Wink En jaa Very Happy Vind 't ook heel leuk. M'n verjaardag op donderdag vieren werkt toch niet zo goed en we nemen elkaar altijd uit eten en avondje film voor onze verjaardag dus 't kwam perfect uit!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 7:12

Ik ga morgen naar de marathon in de bios. Wilde eerst alleen de nachtpremiere doen, tot ik van de marathon las. Heb er helemaal zin in, dekentje mee, lekkere dingen mee en genieten maar!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:00

Nice! Ik ga woensdag dus, en ervoor lekker naar de Mc Donalds, waar ik al 2 maanden niet ben geweest. Ook daar kijk ik naar uit nerd

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl ma 14 nov 2011 - 9:13

Smittn' schreef:
Aardbei89 schreef:Ik heb vorige week al een dag samen met mijn zusje een marathon gehouden. Toen hebben we alle vorige delen op een dag gekeken! Lekker met Ben & Jerry ijs erbij I love you
En nu kan ik ook niet meer wachten tot de volgende film uit is! Heb de boeken trouwens nooit gelezen dus ik ben wel echt benieuwt hoe het nu verder zal gaan... smile

Ah wat zonde dat je de boeken nooit gelezen hebt, die zijn namelijk 10x mooier dan de films.

+1

De marathon lijkt mij persoonlijk niks.... zit je 10 uur in de bios en als de nieuwste film eindelijk begint ben je al gaar en is je concentratie gedaald tot 0.

Woensdag komt trouwens Twilight op tv!!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: