Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

breaking the amish

+2
Twellie
Aimee
6 plaatsers

Ga naar beneden

breaking the amish Empty breaking the amish

Bericht  Aimee vr 25 jan 2013 - 10:58

Wie kijkt het ook op TLC?

Ik vind het wel een grappig programma, maar vraag me af in hoeverre het echt is. Hoe komen ze bijvoorbeeld bij deze personen? Bij de amish hebben ze toch geen televisie en internet enzo, hoe kunnen ze dan benaderd worden? Zal een tvploeg dan zo'n gemeenschap in gaan en rondvragen of er niet toevallig amish zijn die willen breken?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

breaking the amish Empty Re: breaking the amish

Bericht  Twellie vr 25 jan 2013 - 11:44

Ik heb het nog niet gekeken, maar die vragen had ik naar aanleiding van de reclame ook al.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  BJA vr 25 jan 2013 - 22:33

Ik vind het ook leuk om te zien, maar twijfel inderdaad steeds meer of het echt is.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Aletta vr 25 jan 2013 - 22:58

Ik zat ook met die vragen (ik kon me moeilijk voorstellen dat echte Amish-mensen zo voor de tv naar New York gaan). Dus ik heb gezocht op internet, en daar staan hier heel wat artikelen over. Daaruit blijkt dat dit helemaal geen typische Amish-lui zijn. Een aantal van hen zijn al eens gescheiden, of zijn al eens opgepakt door de politie vanwege rijden onder invloed, bijvoorbeeld. Die Rebecca heeft zelfs als een kind, en daarvan gaan geruchten dat Abe de vader is (dus dat die twee al iets met elkaar hadden voor de show begon), maar dat ontkennen ze zelf.

Ik denk al met al dat ze wel echt uit de Amish komen, maar dat het lui waren die al aan het losbreken waren van de Amish voordat ze aan deze show mee gingen doen. Vandaar dat ze ook voor die show openstaan. En dat ze dus wat minder onschuldig en naief zijn dan de show doet voorkomen.

Lees bijvoorbeeld dit artikel: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2221522/Breaking-Amish-More-doubts-TLC-character-admits-divorced.html

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Bericht  Nyx vr 25 jan 2013 - 23:07

Aletta, dat idee had ik al. Mensen die al het idee in hun hoofd hebben om ergens uit te willen breken, zullen ook middelen vinden om dit te kunnen doen. Dus zullen een televisie opzoeken, internetverbinding opzoeken, contact zoeken met mensen die hun eventueel kunnen helpen om uit te breken.

Het lijkt mij een interessant programma en ik ga zeker kijken.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Lenthe za 26 jan 2013 - 23:34

Ik heb het ook een aantal keren gezien en vroeg me ook af in hoeverre het echt was. Maar zoals Aletta dus al laat zien, is het dus inderdaad niet allemaal waar
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud