DagCafé
+17
Zininzon
Toet
GreenGrass
Lavendel
Burn
Bimbam
Kabouter
Jade
Lotus
Lejow
Sjaantje
Alex
Erin
ExpressoB
Rush
Pompoen
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ja, m'n paps belde net dat hij zo een afspraak bij ons in de buurt heeft en of hij daarna mee kan eten. Ja tuurlijk is goed. Belt ie 2 seconden later nog een keer of mijn zusje dan ook mee kan eten.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh er is waarschijnlijk gewoon iemand vermoord bij mijn ouders in het dorp
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Die is leuk hè ^^ Gebruik hem alleen voor de sier. Heb hem van mijn vriend gekregen in de vakantie en ik mocht de winkel niet uit voordat ik het gekocht had
Ik kijk net de aanbiedingen van de LIDL, maar man ik kijk er nu al naar uit om daar vrijdag boodschappen te doen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Reva schreef:Smikkell schreef:Cherrie ik ben zo jaloers op je peper- en zoutstel!
Huh
Ik heb een übercute vogeltjes peper- en zoutstel
Lily schreef:heftig may,
nu ben ik benieuwd naar je peper en zoutstel VC haha
ik ook!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Cherrie ik ben zo jaloers op je peper- en zoutstel!
Huh
Ik heb een übercute vogeltjes peper- en zoutstel
oh heb ik die al eens gezien ergens kan dat?
Gast- Gast
Staat een foto van op FB, maar voor degene die mij daar niet hebben zal ik de foto hier ook wel posten
Ja ik zat ook echt even zo Ik ken hem ook nog eens, want het dorp is klein dus echt ons kent ons, en je denkt echt dat gebeurd niet bij ons.
May- Ratel
Ik heb alleen al twee peper- en zoutstellen van Alessie. Ik vind het kleine soja vogeltje ook leuk.VeryCherry schreef:Die is leuk hè ^^ Gebruik hem alleen voor de sier. Heb hem van mijn vriend gekregen in de vakantie en ik mocht de winkel niet uit voordat ik het gekocht had
Gast- Gast
Waarom zou dat bij 'jullie' niet gebeuren?May schreef:Ja ik zat ook echt even zo Ik ken hem ook nog eens, want het dorp is klein dus echt ons kent ons, en je denkt echt dat gebeurd niet bij ons.
Gast- Gast
Awh die is ook liehief
Smikkell schreef:Waarom zou dat bij 'jullie' niet gebeuren?May schreef:Ja ik zat ook echt even zo Ik ken hem ook nog eens, want het dorp is klein dus echt ons kent ons, en je denkt echt dat gebeurd niet bij ons.
Mensen die elkaar kennen, kunnen elkaar natuurlijk niet vermoorden.
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Waarom zou dat bij 'jullie' niet gebeuren?May schreef:Ja ik zat ook echt even zo Ik ken hem ook nog eens, want het dorp is klein dus echt ons kent ons, en je denkt echt dat gebeurd niet bij ons.
Het is het idee denk ik dat het bij je in het dorp gebeurd. Het gebeurd tegenwoordig overal maar nu komt het dichterbij.
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Waarom zou dat bij 'jullie' niet gebeuren?May schreef:Ja ik zat ook echt even zo Ik ken hem ook nog eens, want het dorp is klein dus echt ons kent ons, en je denkt echt dat gebeurd niet bij ons.
Dat is denk ik een beetje het kleine/veilige dorpjes gevoel. Ik zou dat hier precies hetzelfde hebben.
Als hier, een keer in de paar jaar ergens iets gestolen wordt/ingebroken is, is iedereen al in rep en roer terwijl dat in de stad dagelijkse kost is.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Tuurlijk wel, het is al eens eerder gebeurd zelfs. Maar ik bedoelde meer te zeggen dat het nu heel dichtbij komt.
May- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: