DagCafé
+17
Zininzon
Toet
GreenGrass
Lavendel
Burn
Bimbam
Kabouter
Jade
Lotus
Lejow
Sjaantje
Alex
Erin
ExpressoB
Rush
Pompoen
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Maar wat is reëel?Lavendel schreef:Tja Reva, dan moet je nieuwe kleren EN een cadeautje!
En een tijdsdoel werkt bij mij wel stimulerender.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:.oOErinOo. schreef:Ik zit me nu al druk te maken over kerst! Hoeveelheid eten waar ik nu echt geen zin in heb!
ff serieus haha
ennuh je bepaald toch zelf hoeveel je eet;)
Je vind dit om te lachen dat ik moeite heb met eten??
En ja ik bepaal het zelf maar het valt wel op als je weinig eet, laat staan de opmerkingen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
.oOErinOo. schreef:Ik zit me nu al druk te maken over kerst! Hoeveelheid eten waar ik nu echt geen zin in heb!
Hier nog 1!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Maar wat is reëel?Lavendel schreef:Tja Reva, dan moet je nieuwe kleren EN een cadeautje!
Een kilo per week wordt vaak aangehouden toch? Nu vind ik dit wel heel snel voor mij persoonlijk. Maar 1 kilo per 2 weken? Ligt echt aan je lengte/gewicht. Wat voor een doelen stel jij voor jezelf Reva?
Laatst aangepast door Lavendel op ma 7 nov 2011 - 9:19; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
.oOErinOo. schreef:ExpressoB schreef:.oOErinOo. schreef:Ik zit me nu al druk te maken over kerst! Hoeveelheid eten waar ik nu echt geen zin in heb!
ff serieus haha
ennuh je bepaald toch zelf hoeveel je eet;)
Je vind dit om te lachen dat ik moeite heb met eten??
En ja ik bepaal het zelf maar het valt wel op als je weinig eet, laat staan de opmerkingen!
Oke, ik weet genoeg, sorry.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Maar wat is reëel?Lavendel schreef:Tja Reva, dan moet je nieuwe kleren EN een cadeautje!
Ik vond ongeveer twee kilo per maand, maar ik heb er geen verstand van
Gast- Gast
Ah, ik heb nog een broek en rokje van Diesel die ik daar op die manier kocht. Die wil ik nu eigenlijk gaan verkopen dus niet zo handig om dat hier te zeggen..Reva schreef:Smikkell schreef:Dat is balen Reva. Maar een nieuw jurkje in een andere maat staat je vast nog beter.Reva schreef:Lavendel schreef:Nieuwe kleding? Of past al het oude nog wel?
Nope, ik heb vanmorgen nog heel erg getreurd om een heel mooie beige jurkje (satijn), kaartjes er nog aan Maar valt helemaal open overal.
Mijn nieuwe spijkerbroek zakt ook van m'n hol
Ik heb nog genoeg goede kleding liggen in een maat en twee maten minder. Voordeel!
Ja, maar ik was zo blij dat ik hem voor 15 euro had gescoord bij Steps met Lappendag en op het kaartje 119 euro stond
Zonde, maar ik heb toch liever een slank lijf dan dat ik een jurkje pas. Verkopen dus.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 7 nov 2011 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik begin wel zonder tijdsdoelen. Steeds stapjes van 5 kilo, dat zijn meer beloningen
Ja, je moet jezelf wel regelmatig belonen he, dat stimuleert
Nu nog even bedenken wat de beloningen worden...
Ja, je moet jezelf wel regelmatig belonen he, dat stimuleert
Nu nog even bedenken wat de beloningen worden...
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door .oOErinOo. op ma 7 nov 2011 - 11:20; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
Wat vervelend Erin. Heb je zelf een idee waar het vandaan komt? En helpt het om wat lichtere maaltijden te eten waar je wat minder lang voor in de keuken staat?
Gast- Gast
Als ik lang in de keuken heb gestaan, wil ik het daarna ook niet meer eten. Daarom maak ik vaak iets voor de volgende dag of maak ik het en vries ik porties in en eet ik de avond van het maken iets anders.
Gast- Gast
Er zijn hier genoeg meiden die wel met je mee kunnen praten. Kun je er met iemand over praten?
*dussss*
Laatst aangepast door .oOErinOo. op ma 7 nov 2011 - 11:20; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
Wil je het niet eten omdat je bang dat je er dikker van wordt of is het iets heel anders waarom je niet wilt eten? Bijvoorbeeld omdat je ziek bent geweest en bang bent dat je weer misselijk wordt?
Lavendel- Ratel
Dat zou heel goed kunnen, Erin..oOErinOo. schreef:Ja ik baal er echt ontzettend van. Zoals nu ben ik ....
Gast- Gast
Erin- Ratel
Reva schreef:Als ik lang in de keuken heb gestaan, wil ik het daarna ook niet meer eten. Daarom maak ik vaak iets voor de volgende dag of maak ik het en vries ik porties in en eet ik de avond van het maken iets anders.
Dit is wel een goede tip! Thanks!!!
Erin- Ratel
Moet je ook overgeven of dat niet?
Ik heb het ook regelmatig, Erin. Vervelend he? De tip van Reva is inderdaad wel goed!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik 'kook' de laatste tijd alleen lichte maaltijden die snel klaar zijn om de zelfde reden.
Gast- Gast
Nee dat niet, maar ik zit nu wel met dat gevoel alsof je dat moet doen nadat ik gegeten heb!
Ja ik haat dit gevoel echt. Evy
Ja ik haat dit gevoel echt. Evy
Erin- Ratel
Hoe lang is dit al aan de gang Erin? En het heeft niks lichamelijks dat je steeds zo misselijk bent?
Lavendel- Ratel
Wat eet je dan zoal Smikkel?
Erin- Ratel
.oOErinOo. schreef:Reva schreef:Als ik lang in de keuken heb gestaan, wil ik het daarna ook niet meer eten. Daarom maak ik vaak iets voor de volgende dag of maak ik het en vries ik porties in en eet ik de avond van het maken iets anders.
Dit is wel een goede tip! Thanks!!!
Ja opzich slaat het natuurlijk nergens op, maar dan heb ik de er de volgende avond ook gewoon echt zin in
Gast- Gast
Erin- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: